Ik ga voor de strikequote:
Dat weet je toch, ik ben perfect en heilig. Want ik weet niks en in mijn wetenschap van onwetendheid ben ik alwetendequote:
Pas je wel op voor ontwenningsverschijnselen morgenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga voor de strikemorgen avond alcohol vrij dus dan mag ik nu extra
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Je ne parle pas français aussi. Uh, un petit peu.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, goed lezen. Hij doet kleine Peu een beetje
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:05 schreef Yuki het volgende:
Nee, goed lezen. Hij doet kleine Peu een beetje
nee, wannabe Senior Callcenterwurmquote:
Fixedquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:07 schreef STING het volgende:
Yuki is nu Senior wordt Medior callcenterwurm
Taalnazi zegeviertquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nee, wannabe Senior Callcenterwurm
Werkzaamheden. Ga 50/50 calls/mail doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:10 schreef STING het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Krijg je nu andere calls en/of werkzaamheden, of is het puur salaris?
Ah, very nicequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Werkzaamheden. Ga 50/50 calls/mail doenEn meer salaris
Ze krijgt nu ook prank calls ertussendoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:10 schreef STING het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Krijg je nu andere calls en/of werkzaamheden, of is het puur salaris?
Of ze moet van haar supervisor gaan bellen met het bedrijf die een container op hun parkeerplaats heeft gezetquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze krijgt nu ook prank calls ertussendoor.
"Met Yuki!"
"Ja, met Willem. Ik weet het woord denk ik."
" . . . "
"Ja, je bent toch van SBS?"
En dan maar kijken of je je er vriendelijk uit kunt redden. Daar krijg je er dan steeds meer van (Pizzaatje bestellen, er is een plaatje op de radio voor u aangevraagd, etc.) om je kookpunt te controleren.
Zo gaat dat denk ik.
Oh, netjes. Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:10 schreef Yuki het volgende:
Werkzaamheden. Ga 50/50 calls/mail doenEn meer salaris
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:14 schreef STING het volgende:
[..]
Of ze moet van haar supervisor gaan bellen met het bedrijf die een container op hun parkeerplaats heeft gezet
In tegendeel, wie wat bewaard heeft wat, dat bakje is nog niet leegquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Stuk makkelijker heh, als die B&J op is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |