quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:37 schreef Kreator het volgende:
Wel jammer dat Twente nu al speelt. En er maar 500 supporters in het 78.000 stoelen tellende stadion zitten.
Ik ben officieel al sinds 27-1 klaar in Engeland.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:36 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je inmiddels niet een beetje genoeg van dat gependel?
Er zijn altijd ergere dingen, maar ik ben het wel zat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef Ripley het volgende:
en er zijn ergere dingen dan pendelen naar de UK natuurlijk, je zit er zo.
Ahh, rightquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben officieel al sinds 27-1 klaar in Engeland.
Dat ik dan een dagje Duitsland doe, dan maar een week in Groningen werk, een week naar Oostenrijk ga en nu even 2,5 dag naar Engeland ga.. tsja.. dat is toeval
Speciale tandartsquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:40 schreef missbehavin het volgende:
Zo, weer bij de speciale tandarts, benieuwd of het weer zo goed gaat..
Zijn er al spelers doodgevroren ?quote:
riem strakker trekkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
Er zit een jongen naast me te grommen
-15 daar. Heerlijk. Tis ook een mega beroerde pot. En ik zie geen kansen voor jullie.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zijn er al spelers doodgevroren ?
Ik zie kansen voor ons op 3 maart.
angst-tandartsquote:
Och hij kijkt er wel vriendelijk bij.quote:
Zou ik ook zeggen als ik Tukker was.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
-15 daar. Heerlijk. Tis ook een mega beroerde pot. En ik zie geen kansen voor jullie.
hmm, je weet het toch nooitquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och hij kijkt er wel vriendelijk bij.
Opleveren bedoel je. Twente speelt slecht en nog 1-1 tegen Utrecht. Uit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Zou ik ook zeggen als ik Tukker was.
Maar Rubin-uit, NEC-thuis, Rubin-thuis, AZ-uit, Utrecht-thuis in 2 weken gaat jullie de finale kosten.
Ja, teams spelen altijd ineens slecht tegen Utrecht.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Opleveren bedoel je. Twente speelt slecht en nog 1-1 tegen Utrecht. Uit.
Nee, Twente heeft na de winterstop zoberso nog niet lekker gespeeld.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, teams spelen altijd ineens slecht tegen Utrecht.
Geen idee van, ik volg ze verder niet echt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, Twente heeft na de winterstop zoberso nog niet lekker gespeeld.
Ja dat is waar, het blijft een man he ..quote:
Oh, ma is aan het kijken en die had het over -20quote:
Oh ja het is natuurlijk gelijk Calimerogedrag.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:52 schreef Kreator het volgende:
Calimerogedrag is dan een beetje jammer..
Uiteraard. Dat verwijt kreeg Twente ook altijd toen het nog op Utrecht niveau zat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh ja het is natuurlijk gelijk Calimerogedrag.
Je herkent het ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat verwijt kreeg Twente ook altijd toen het nog op Utrecht niveau zat..
En idd, als jullie de lijn doorzetten en wat positiever in de cijfers komen te staan financieel gezien, kan dat zomaar gebeuren de komende 5 jaar.
Komt vast wel goed danquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:12 schreef missbehavin het volgende:
Oeh het gaat goed, er wordt geboord!
Feliquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:12 schreef missbehavin het volgende:
Oeh het gaat goed, er wordt geboord!
Ja, je moet er wel iemand hebben zitten die met passie de club leidt en verstand heeft van geld. Wij hebben geluk met Munsterman; die man heeft ervoor gezorgd dat we als enige in de plus staan op het moment en zelfs kunnen uitbreiden zonder 1 euro schuld.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je herkent het ?
Veel hangt ook af van het stadion, de eigenaar daarvan (Midreth) is failliet, dus hopelijk kan onze grote vriend Van Seumeren het overnemen, waardoor wij net als bij jullie alles in eigen beheer kunnen houden (geen huursom meer betalen, catering-inkomsten e.d.).
Dan kunnen we echt doorgroeien.
Twente heeft idd geluk met Munstermanquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, je moet er wel iemand hebben zitten die met passie de club leidt en verstand heeft van geld. Wij hebben geluk met Munsterman; die man heeft ervoor gezorgd dat we als enige in de plus staan op het moment en zelfs kunnen uitbreiden zonder 1 euro schuld.
En vergeet de gemeente niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twente heeft idd geluk met Munsterman
Een meewerkende gemeente is idd ook wel prettigquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En vergeet de gemeente niet.
Geldquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een meewerkende gemeente is idd ook wel prettigAl weet ik niet wat de gemeente allemaal bijdraagt aan Twente, geen verstand van
Je moet ook geen hek plaatsen, maar een heg. Is beter voor de zielige musjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, 400m2 aan tuin strak maken, langs 2 zijden een hek plaatsen en wat tegeltjes in leggen kost bijna 20.000 euro
Ja, maar niet gewoon even gegeven he, geloof 1 of andere leen-constructie, misschien dat Krea de details weet.quote:
Niet als ze alleen voetbal als topsport ziet, of buitenproportioneel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, maar niet gewoon even gegeven he, geloof 1 of andere leen-constructie, misschien dat Krea de details weet.
Maar een topsport-minded gemeente is wel prettig ja.
En dan 40 moestuinen leeg laten jatten zekerquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet ook geen hek plaatsen, maar een heg. Is beter voor de zielige musjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |