quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:37 schreef Kreator het volgende:
Wel jammer dat Twente nu al speelt. En er maar 500 supporters in het 78.000 stoelen tellende stadion zitten.
Ik ben officieel al sinds 27-1 klaar in Engeland.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:36 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je inmiddels niet een beetje genoeg van dat gependel?
Er zijn altijd ergere dingen, maar ik ben het wel zat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef Ripley het volgende:
en er zijn ergere dingen dan pendelen naar de UK natuurlijk, je zit er zo.
Ahh, rightquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben officieel al sinds 27-1 klaar in Engeland.
Dat ik dan een dagje Duitsland doe, dan maar een week in Groningen werk, een week naar Oostenrijk ga en nu even 2,5 dag naar Engeland ga.. tsja.. dat is toeval
Speciale tandartsquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:40 schreef missbehavin het volgende:
Zo, weer bij de speciale tandarts, benieuwd of het weer zo goed gaat..
Zijn er al spelers doodgevroren ?quote:
riem strakker trekkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
Er zit een jongen naast me te grommen
-15 daar. Heerlijk. Tis ook een mega beroerde pot. En ik zie geen kansen voor jullie.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zijn er al spelers doodgevroren ?
Ik zie kansen voor ons op 3 maart.
angst-tandartsquote:
Och hij kijkt er wel vriendelijk bij.quote:
Zou ik ook zeggen als ik Tukker was.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
-15 daar. Heerlijk. Tis ook een mega beroerde pot. En ik zie geen kansen voor jullie.
hmm, je weet het toch nooitquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och hij kijkt er wel vriendelijk bij.
Opleveren bedoel je. Twente speelt slecht en nog 1-1 tegen Utrecht. Uit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Zou ik ook zeggen als ik Tukker was.
Maar Rubin-uit, NEC-thuis, Rubin-thuis, AZ-uit, Utrecht-thuis in 2 weken gaat jullie de finale kosten.
Ja, teams spelen altijd ineens slecht tegen Utrecht.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Opleveren bedoel je. Twente speelt slecht en nog 1-1 tegen Utrecht. Uit.
Nee, Twente heeft na de winterstop zoberso nog niet lekker gespeeld.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, teams spelen altijd ineens slecht tegen Utrecht.
Geen idee van, ik volg ze verder niet echt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, Twente heeft na de winterstop zoberso nog niet lekker gespeeld.
Ja dat is waar, het blijft een man he ..quote:
Oh, ma is aan het kijken en die had het over -20quote:
Oh ja het is natuurlijk gelijk Calimerogedrag.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:52 schreef Kreator het volgende:
Calimerogedrag is dan een beetje jammer..
Uiteraard. Dat verwijt kreeg Twente ook altijd toen het nog op Utrecht niveau zat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh ja het is natuurlijk gelijk Calimerogedrag.
Je herkent het ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat verwijt kreeg Twente ook altijd toen het nog op Utrecht niveau zat..
En idd, als jullie de lijn doorzetten en wat positiever in de cijfers komen te staan financieel gezien, kan dat zomaar gebeuren de komende 5 jaar.
Komt vast wel goed danquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:12 schreef missbehavin het volgende:
Oeh het gaat goed, er wordt geboord!
Feliquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:12 schreef missbehavin het volgende:
Oeh het gaat goed, er wordt geboord!
Ja, je moet er wel iemand hebben zitten die met passie de club leidt en verstand heeft van geld. Wij hebben geluk met Munsterman; die man heeft ervoor gezorgd dat we als enige in de plus staan op het moment en zelfs kunnen uitbreiden zonder 1 euro schuld.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je herkent het ?
Veel hangt ook af van het stadion, de eigenaar daarvan (Midreth) is failliet, dus hopelijk kan onze grote vriend Van Seumeren het overnemen, waardoor wij net als bij jullie alles in eigen beheer kunnen houden (geen huursom meer betalen, catering-inkomsten e.d.).
Dan kunnen we echt doorgroeien.
Twente heeft idd geluk met Munstermanquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, je moet er wel iemand hebben zitten die met passie de club leidt en verstand heeft van geld. Wij hebben geluk met Munsterman; die man heeft ervoor gezorgd dat we als enige in de plus staan op het moment en zelfs kunnen uitbreiden zonder 1 euro schuld.
En vergeet de gemeente niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twente heeft idd geluk met Munsterman
Een meewerkende gemeente is idd ook wel prettigquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En vergeet de gemeente niet.
Geldquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een meewerkende gemeente is idd ook wel prettigAl weet ik niet wat de gemeente allemaal bijdraagt aan Twente, geen verstand van
Je moet ook geen hek plaatsen, maar een heg. Is beter voor de zielige musjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:09 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, 400m2 aan tuin strak maken, langs 2 zijden een hek plaatsen en wat tegeltjes in leggen kost bijna 20.000 euro
Ja, maar niet gewoon even gegeven he, geloof 1 of andere leen-constructie, misschien dat Krea de details weet.quote:
Niet als ze alleen voetbal als topsport ziet, of buitenproportioneel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, maar niet gewoon even gegeven he, geloof 1 of andere leen-constructie, misschien dat Krea de details weet.
Maar een topsport-minded gemeente is wel prettig ja.
En dan 40 moestuinen leeg laten jatten zekerquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet ook geen hek plaatsen, maar een heg. Is beter voor de zielige musjes
Commercieele organisaties. Er zou helemaal been gemeente geld bij moeten. Zeker niet op de schaal van de afgelopen jaren. En dan betalen de clubs nog niets eens hun eigen rekeningen voor o.à. De politie inzet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, maar niet gewoon even gegeven he, geloof 1 of andere leen-constructie, misschien dat Krea de details weet.
Maar een topsport-minded gemeente is wel prettig ja.
Ah, de gemeente heeft dus niks aan geld in Twente zitten. Zoals het hoort, vind ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef Kreator het volgende:
Twente heeft een aantal jaren geleden geld van de gemeente geleend inderdaad, voor het stadion enzo. Maar dat is allemaal afbetaald en er is daarna nooit meer geld vd gemeente geleend. Nu wordt eerst gespaard (middels championsleague bv) en dan uitgegeven.
Het was een lening Godtje, alles is terugbetaald, waarom zou het dan niet kunnen ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Commercieele organisaties. Er zou helemaal been gemeente geld bij moeten. Zeker niet op de schaal van de afgelopen jaren. En dan betalen de clubs nog niets eens hun eigen rekeningen voor o.à. De politie inzet.
Omdat de gemeente geen bank is. Als ze een lening willen stappen ze maar naar de bank. Niet alleen Twente maar elke club.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het was een lening Godtje, alles is terugbetaald, waarom zou het dan niet kunnen ?
FC Twente zet de hele regio op de kaart.
Als het gewoon terug betaald wordt is er idd niks mis mee. Het is voor de gemeente ook een goede investering om wat jij zegt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het was een lening Godtje, alles is terugbetaald, waarom zou het dan niet kunnen ?
FC Twente zet de hele regio op de kaart.
Volgens mij is het zo dat het geld van een bank af komt, maar de gemeente garant staat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat de gemeente geen bank is. Als ze een lening willen stappen ze maar naar de bank. Niet alleen Twente maar elke club.
Dan nog heeft de gemeente er niks te zoeken. Niks tegen Twente maar in het algemeen. Veel te vaak gebeurd de afgelopen jaren. Hoogtijd dat de eu en de UEFA ( die met name) iets gaan doen tegen de clubs die buitensporig veel schulden hebben en niet gezond zijn. Salary cap zou o.à. Nog niet zo slecht zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat het geld van een bank af komt, maar de gemeente garant staat.
Correct me if I'm wrong.
Uiteraard. De gemeente heeft niet 10 miljoen liggen op kantoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Volgens mij is het zo dat het geld van een bank af komt, maar de gemeente garant staat.
In Utrecht heeft de gemeente geld geleend aan Midreth die daarmee het stadion kon kopen, alleen zijn die nu dus failliet, en kan de gemeente waarschijnlijk naar een groot gedeelte van het geld fluiten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:26 schreef Tally het volgende:
Er zijn ook zat gemeentes die het stadion dan kopen in tijd van nood van de club.
En op die manier ook het stadion kunnen gebruiken voor andere doeleinden en daar geld voor opstrijken
Ik ben het ermee eens dat gemeentes armzalige clubs niet moeten redden door er geld in te pompen. Maar garant staan voor een lening vind ik toch wat anders.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:28 schreef Godtje het volgende:
Dan nog heeft de gemeente er niks te zoeken. Niks tegen Twente maar in het algemeen. Veel te vaak gebeurd de afgelopen jaren. Hoogtijd dat de eu en de UEFA ( die met name) iets gaan doen tegen de clubs die buitensporig veel schulden hebben en niet gezond zijn. Salary cap zou o.à. Nog niet zo slecht zijn.
Ja lekkere constructie hequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In Utrecht heeft de gemeente geld geleend aan Midreth die daarmee het stadion kon kopen, alleen zijn die nu dus failliet, en kan de gemeente waarschijnlijk naar een groot gedeelte van het geld fluiten.
Ach, een club als Manchester United heeft bijna 1 miljard euro schuld.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan nog heeft de gemeente er niks te zoeken. Niks tegen Twente maar in het algemeen. Veel te vaak gebeurd de afgelopen jaren. Hoogtijd dat de eu en de UEFA ( die met name) iets gaan doen tegen de clubs die buitensporig veel schulden hebben en niet gezond zijn. Salary cap zou o.à. Nog niet zo slecht zijn.
Real Madrid 1.4 geloof ik. Maar die hebben wel ongelooflijke inkomsten elk jaar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ach, een club als Manchester United heeft bijna 1 miljard euro schuld.
Dat is geen zaak voor een gemeente. Het is geen handelhuis maar een gemeente.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:26 schreef Tally het volgende:
Er zijn ook zat gemeentes die het stadion dan kopen in tijd van nood van de club.
En op die manier ook het stadion kunnen gebruiken voor andere doeleinden en daar geld voor opstrijken
25 miljoen aan belastinggeld weg!quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In Utrecht heeft de gemeente geld geleend aan Midreth die daarmee het stadion kon kopen, alleen zijn die nu dus failliet, en kan de gemeente waarschijnlijk naar een groot gedeelte van het geld fluiten.
Hoe is het in het Verre Oosten, Godt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is geen zaak voor een gemeente. Het is geen handelhuis maar een gemeente.
Als het zo een goed idee is dan zijn er wel investeerders.
Iets van 400 miljoen euro inkomsten ja, per jaar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Real Madrid 1.4 geloof ik. Maar die hebben wel ongelooflijke inkomsten elk jaar.
Echt ongelooflijk... Hoe kan dat?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Real Madrid 1.4 geloof ik. Maar die hebben wel ongelooflijke inkomsten elk jaar.
Oh ja gelijk die kromme vergelijkingen weer. Maar huillie doen zo ....quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ach, een club als Manchester United heeft bijna 1 miljard euro schuld.
Godtjequote:Op donderdag 17 februari 2011 16:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Commercieele organisaties. Er zou helemaal been gemeente geld bij moeten. Zeker niet op de schaal van de afgelopen jaren. En dan betalen de clubs nog niets eens hun eigen rekeningen voor o.à. De politie inzet.
Gelukkig niet. Veilig en wel in hoi an en hier was ik niet van plan een boot op te gaan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Godtje
Niet gezonken zo te zien
Inkomsten en het slappe toezicht van de Engelse en Spaanse voetbalbonden. In Nederland waren Man Utd en Real allang hun licentie kwijt. Door het strenge toezicht van de KNVB.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt ongelooflijk... Hoe kan dat?
Hoi An?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Veilig en wel in hoi an en hier was ik niet van plan een boot op te gaan.
Het was een voorbeeld om aan te geven dat het nog veel erger kan dan hier in NL qua schulden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja gelijk die kromme vergelijkingen weer. Maar huillie doen zo ....
Ik zeg toch oom dat se UEFA er iets aan moet doen. Er zit in elk geval geen lening van Manchester in de clubs. Beide clubs uit manchester hebben een private owner
Ik snap niet hoe je met 400 miljoen aan inkomsten 1,4 miljard in het rood kan staan. Oh, wacht, dat snap ik wel, die idiote salarissen van de voetballersquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Inkomsten en het slappe toezicht van de Engelse en Spaanse voetbalbonden. In Nederland waren Man Utd en Real allang hun licentie kwijt. Door het strenge toezicht van de KNVB.
De UEFA is niks zonder de clubs dus als die weglopen heeft de UEFA geen nut meer. Conclusie: Er gaat helemaal niks veranderen want dan zullen de clubs gaan dreigen met het opzetten van een eigen competitie.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld om aan te geven dat het nog veel erger kan dan hier in NL qua schulden.
De UEFA gaat er dus ook wat aan doen, maar ik denk niet dat het zal helpen, zonder die grote clubs kijkt er niemand meer naar hun stokpaardje (Champions League).
Dat het veel erger kan deed helemaal niet ter zake maar toch bedankt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld om aan te geven dat het nog veel erger kan dan hier in NL qua schulden.
De UEFA gaat er dus ook wat aan doen, maar ik denk niet dat het zal helpen, zonder die grote clubs kijkt er niemand meer naar hun stokpaardje (Champions League).
Ja precies, een wassen neus dus.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:38 schreef heloef het volgende:
[..]
De UEFA is niks zonder de clubs dus als die weglopen heeft de UEFA geen nut meer. Conclusie: Er gaat helemaal niks veranderen want dan zullen de clubs gaan dreigen met het opzetten van een eigen competitie.
Dat is het plus de transferbedragen al heeft Manchester United de afgelopen jaren niet zoveel uitgegeven als voorheen. Maar die schulden hebben ook te maken met de Amerikaanse eigenaars die alleen proberen winst te maken via United. Niet om een topclub neer te zetten die financieel gezond is zoals Bayern.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je met 400 miljoen aan inkomsten 1,4 miljard in het rood kan staan. Oh, wacht, dat snap ik wel, die idiote salarissen van de voetballers
Ik schrok er ook van. Zo ook te lezen in mijn topic in trv.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:54 schreef Ripley het volgende:
Ik moest gelijk aan je denken toen ik vanmorgen over die gezonken boot hoorde, dus deze keer was ik wel blij direct te horen dat er geen nederlanders op de boot zaten
Ik ben daar inderdaad net achter gekomen. Ik weet alleen niet hoe het opgelost kan worden?quote:
Zou vanzelf op moeten lossen na een reset, kan ook bij d'r provider liggen het probleen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben daar inderdaad net achter gekomen. Ik weet alleen niet hoe het opgelost kan worden?
Modem aan en uitschakelen?
Ja, ik was inderdaad al van plan de modem te resetten. Ben benieuwd of het helpt, gaan we achter komen zoquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou vanzelf op moeten lossen na een reset, kan ook bij d'r provider liggen het probleen.
Wel;ke provider? Misschien dat op hun site wat staat of ze storing o.i.d hebben.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik was inderdaad al van plan de modem te resetten. Ben benieuwd of het helpt, gaan we achter komen zo
Ziggo. Maar die heb ik ook en ik heb nergens last van.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel;ke provider? Misschien dat op hun site wat staat of ze storing o.i.d hebben.
Avondquote:
Je hebt iedereen weggejaagdquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:12 schreef L-E het volgende:
Heeft de keukendiscussie de Singles uit elkaar gedreven? Het is hier ongewoon stil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |