quote:Het blijkt dat er in onze huidige maatschappij vraag is naar een topic als dit...
Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!
Vanaf vandaag kunnen wij al onze zielenroerselen in dit topic kwijt, zonder en passant de welbekende Fok! Movie Trivia-topic-reeks te vervuilen met oeverloos gezwam en zinloos gezwets!
Aldus...hier weer verder!
Maar niet bepaald een hoogvlieger. Vanavond Arsenal - Barcelona, veel interessanterquote:
Is de film ook niet maar voetbal is nou ook niet geweldigquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar niet bepaald een hoogvlieger. Vanavond Arsenal - Barcelona, veel interessanter
Is ie ook en hij kwam indd op Ketnet dat keek ik vroeger altijd tegen de avond aanquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:32 schreef picodealion het volgende:
Mbt de vraag, ik heb die tekenfilm misschien in totaal een stuk of vijf afleveringen gezien, werd volgens mij ook alleen op de Belgische zenders getoond. Dat er een film was wist ik totaal niks van, dat het een Disney is evenmin,. Denk dat 'ie flink onbekend is hoor,
.
Zatoichi en daarna Abre Los Ojos.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:24 schreef picodealion het volgende:
Jongens, kies even voor me. Antichrist, Abre Los Ojos of Zatoichi?
Ik begin idd toch maar met Zatoichi.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Zatoichi en daarna Abre Los Ojos.
Ik ga nooit zo af op wat anderen vinden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:05 schreef picodealion het volgende:
Nog niet gezien? Ik ben wel benieuwd, al lees ik vooral matige recensies.
Ligt eraan wie iets van een film vindt. Van de een neem ik eerder aan of een film goed is dan de ander, maar het weerhoudt me er heus niet van om er alsnog gewoon naar te kijken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ga nooit zo af op wat anderen vinden.
Is dat jouw zoontje als Alex de Large in je FB? Geweldige foto, geweldige blik.
Ok heb ik gedaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:17 schreef Patch het volgende:
Sands, zet je aub een linkje van dit topic in je je allerlaatste post van het vorige SC-topic?
Ik was ff lunchen. Het is sowieso een Sheen, dus dan zal hornage 'm wel goed hebben.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:08 schreef Asap het volgende:
Antwoord staat er praktisch al... maar weinig mensen interesse in een punt...
Hoever wil je reizen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:00 schreef picodealion het volgende:
Oh en ik ben best bereid op een meet te komen,.
Ik woon in Arnhem, ik vind alles prima behalve Friesland. Bij mij thuis is ook wel plek op zich hoor,quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:02 schreef Patch het volgende:
[..]
Hoever wil je reizen?
Of komen we bij jou thuis?
Was een voorstel inderdaadquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:24 schreef hornage het volgende:
Een filmquiz in de plaatselijke kroeg in Helmond was toch het idee?
Commentaar? Dat betekent een beter idee opgooien!quote:
JONGUH !quote:
Ik heb Arnhem al aangeboden hoor,quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:31 schreef hornage het volgende:
[..]
Commentaar? Dat betekent een beter idee opgooien!
Hoezo betweterquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:53 schreef Flitspaal het volgende:
Ik geloof dat ik een hekel begin te krijgen aan Sands. Wat een betweter. Ik zeg het in elk geval maar hier. Dan wordt het FMT-topic niet volgespamd.
Zou hem wel willen meemaken bij de meet. Ik ben weer van de partij, Hornage![]()
.
Dan ben ik toch geen betweter het is de waarheid ...quote:
Wie is deze geweldige superheld?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:00 schreef wieksel het volgende:
jongens gooi er ff een superhelden vraag in. ben een vriend aant overhalen ook mee te doen:D
I know maar ik weet ook dat ik veel kutvragen voor jullie verzinquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:47 schreef hornage het volgende:
Niet persoonlijk opvatten he
We just are not worthy
Maar probeer het wel een beetje schappelijk te houden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:20 schreef Sands het volgende:
[..]
I know maar ik weet ook dat ik veel kutvragen voor jullie verzin
Soms is het moeilijk inschatten wat andere mensen wel of niet weten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:26 schreef Patch het volgende:
[..]
Maar probeer het wel een beetje schappelijk te houden.
Als je een vraag moet aanpassen, dan kan je ervan uitgaan dat ie niet schappelijk of misschien zelfs niet haalbaar was.
De tijd zal het leren.... of nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Soms is het moeilijk inschatten wat andere mensen wel of niet weten.
Ja eigenlijk wel maar misschien waren een aantal van de films die ik in mijn hoofd had te obscuur voor sommige mensen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:45 schreef DragonFodder het volgende:
had je het zelf wel precies geweten? Mijn maatstaaf is meestal: als ik er op kan komen zonder op te zoeken, dan moet iemand anders dat ook lukken.
Dat is niet altijd een goed idee, tenzij het mainstream isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:45 schreef DragonFodder het volgende:
had je het zelf wel precies geweten? Mijn maatstaaf is meestal: als ik er op kan komen zonder op te zoeken, dan moet iemand anders dat ook lukken.
Bleek dat ik de enige was die wist dat Ethan Suplee de stem van de shitdemon doet in Dogma. Mijn vrienden en ik kennen die films uit ons hoofd, maar dat wil nog niet zeggen dat het common knowledge is,quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat is niet altijd een goed idee, tenzij het mainstream is
Zo ben ik ook in mijn vriendengroep, zelfde meegemaaktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Bleek dat ik de enige was die wist dat Ethan Suplee de stem van de shitdemon doet in Dogma.
Ik ken bijna alleen maar mainstream, dat scheeltquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat is niet altijd een goed idee, tenzij het mainstream is
Escape from New York! ja die moet ik nog zienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:51 schreef DragonFodder het volgende:
Commando?
Escape from new york?
Mad max?
Film is wel leuk voor een keer maar niet veel meerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:51 schreef DragonFodder het volgende:
Zit nu underworld weer es te kijken. Oprecht geen idee waarom eigenlijk.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Film is wel leuk voor een keer maar niet veel meerJe wil gewoon Kate Beckinsale in een strak pakje zien
* Downloadt underworldquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Film is wel leuk voor een keer maar niet veel meerJe wil gewoon Kate Beckinsale in een strak pakje zien
Doe dan ook maar meteen van helsing. Niet veel beter, maar qua Kate wel net zoquote:
*zet deel 1 af en begint aan deel 2quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Kan je beter het vervolg downloaden dan gaan er wat dingen uit
Oh wacht waarom weet ik dit
Ik dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:01 schreef DragonFodder het volgende:
Zit net te denken... Wel een beetje een trieste zaterdagavond voor ons dan eigenlijk..
Ga dan eens heel gauw op zuip! In plaats van met ons ouwe zakken FMT spelen!quote:
Ja eigenlijk wel hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ga dan eens heel gauw op zuip! In plaats van met ons ouwe zakken FMT spelen!
wel eerst ff vraag afmaken he
Goede film vond ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:41 schreef picodealion het volgende:
Ach, ik zit ook lekker op de bank Benjamin Button te kijken.
Again:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:51 schreef DragonFodder het volgende:
Net begonnen aan underworld 2. God, waarom doe ik mezelf dit áán?
We zullen zien. Vorige keer kon ik er niet inkomen en degene met wie ik 'm keek ook niet, dan zet je 'm toch eerder uit dan als je alleen bent.quote:
Deel 2 had ik nog niet gezien, vandaar.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Again:
De enige reden om die films te kijken![]()
Die prequel al gezien? Rise of the Lycans.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Deel 2 had ik nog niet gezien, vandaar.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:30 schreef Baszh het volgende:
[..]
Die prequel al gezien? Rise of the Lycans.
http://www.imdb.com/title/tt0401855/quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:41 schreef DragonFodder het volgende:
Geen wonder dat ik al 1,5 uur tevergeefs op Kate Beckinsale zit te wachten...
Met en van jason segel. Die liet in forgetting sarah marshall zijn muppetliefde al zienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Muppets zijn geniaal
Kan ook niet wachten op die nieuwe Muppets film
Beste comment hiervoorquote:
quote:
Uwe Boll is praktisch een scheldwoordquote:Op zondag 20 februari 2011 00:29 schreef Sands het volgende:
Zelfs de films van Uwe Boll hebben nog een hogere rating
Ja eigenlijk welquote:Op zondag 20 februari 2011 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Uwe Boll is praktisch een scheldwoord
Beide misschien lolquote:Op zondag 20 februari 2011 11:28 schreef wyccie het volgende:
Misschien ligt het aan mijn monitor, maar Sands plaatjes zijn altijd net wat te donker.
Het zijn nog wel bekendere filmsquote:Op zondag 20 februari 2011 11:17 schreef Patch het volgende:
en dat was het voor mij, wat betreft deze vraag.
De rest herken ik vrijwel niet.
Deloreanquote:Op zondag 20 februari 2011 11:44 schreef Patch het volgende:
Damn, dat doet pijn, gewoon die Jawa missen op foto 3
Ik ga nu in de Delorean zitten![]()
(te Autotron)
Als ik dat doe krijg ik ±quote:
Werkt niet. Mijn toetsenbord is helemaal van slag. Maar ik heb geen zin om mijn computer opnieuw te starten. Met al die shit wat op mijn computer staat duurt het ruim 5 minuten voordat ie helemaal opgestart is.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Probeer eens tegelijk ctrl+shift en daarna nog een keertje het vraagteken proberen
Probeer W7 AMD X6 en 8 GB geheugenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Werkt niet. Mijn toetsenbord is helemaal van slag. Maar ik heb geen zin om mijn computer opnieuw te starten. Met al die shit wat op mijn computer staat duurt het ruim 5 minuten voordat ie helemaal opgestart is.
En dat met Windows 7, AMD X4 en 4 Gig intern geheugen
Laatst nog precies met deze settings een pc voor iemand gebouwd. Scheelde qua snelheid niet eens zo veel met die van mij. Die van mij draait ook op 2.7 GHz ipv 2.2 GHz.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Probeer W7 AMD X6 en 8 GB geheugenen nog voelt het traaaaaaaag
Mijn X6 zit op 3.2-3.6GHZ alleen ik had niet moeten overdrijven met de fans...net een vliegtuigquote:Op zondag 20 februari 2011 20:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laatst nog precies met deze settings een pc voor iemand gebouwd. Scheelde qua snelheid niet eens zo veel met die van mij. Die van mij draait ook op 2.7 GHz ipv 2.2 GHz.
Systeembeheerder hé
En alt+shift?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Werkt niet. Mijn toetsenbord is helemaal van slag. Maar ik heb geen zin om mijn computer opnieuw te starten. Met al die shit wat op mijn computer staat duurt het ruim 5 minuten voordat ie helemaal opgestart is.
En dat met Windows 7, AMD X4 en 4 Gig intern geheugen
Nopequote:
Zalman ftwquote:Op zondag 20 februari 2011 21:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Mijn X6 zit op 3.2-3.6GHZ alleen ik had niet moeten overdrijven met de fans...net een vliegtuig
Ik wil ook fluisterstilquote:Op zondag 20 februari 2011 21:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nope
[..]
Zalman ftw![]()
Stressed blijft ie gewoon netjes op 38 graden. En hij is fluisterstil![]()
En dan heb ik ook nog 5 schijven en een beest van een videokaart in mijn computerquote:
Wat noem jij een beest?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En dan heb ik ook nog 5 schijven en een beest van een videokaart in mijn computer
6870quote:Op zondag 20 februari 2011 21:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Wat noem jij een beest?
Ik heb een 5870 er inzitten pc is dan ook alweer een jaartje oud
Blijkbaarquote:
Ik weet dat hij vroeger funniest home videos deed en in die crap serie Full House speelde...maar dat is het eigenlijk welquote:
Vergeet niet dat hij narrator is bij How I Met Your Motherquote:Op zondag 20 februari 2011 21:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik weet dat hij vroeger funniest home videos deed en in die crap serie Full House speelde...maar dat is het eigenlijk welhij als regisseur kan nooit veel zijn
Oja en dat nogquote:Op zondag 20 februari 2011 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij narrator is bij How I Met Your Mother
Mijn PC is meer waard dan 2x PS3, 2x Xbox360 en 2 Wii's bij elkaarquote:
Jij toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Oja en dat nog
Maar dit gaat echt niemand raden toch?
De mijne ook met mijn monitorquote:Op zondag 20 februari 2011 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn PC is meer waard dan 2x PS3, 2x Xbox360 en 2 Wii's bij elkaar
Ik heb werkelijk geen flauw ideequote:
Ohh, ik vond dat hij die shows altijd leuk deed, America's Funniest Home Video's ofzo?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ook niet...dan zullen we moeten wachten op een Bob Saget fan....kunnen we lang wachten
Volgens mij is een user actief die een Bob Saget UI heeftquote:Op zondag 20 februari 2011 21:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ook niet...dan zullen we moeten wachten op een Bob Saget fan....kunnen we lang wachten
Loooooooooooooooooooooooooooooooolquote:Op zondag 20 februari 2011 21:30 schreef Patch het volgende:
quote: Ha ha! You didn't count on my loyal army of prostitutes, did you?
Klinkt als een loepzuivere Bob Saget pareltjequote:
Dit is gewoon een test van Patchquote:Op zondag 20 februari 2011 21:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klinkt als een loepzuivere Bob Saget pareltje
o_0 WUTquote:Op zondag 20 februari 2011 21:38 schreef Patch het volgende:
[after putting super glue on his butt to get revenge on a crossing guard who grabbed all the kids' asses] Look, everybody, look! Crossing guard has his hand on 8 year-old's ass over here! Look! Crossing guard has his hand on 8-year-old's ass over here!
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:40 schreef Patch het volgende:
huh-uh, jullie kennende hebben jullie het allang opgezocht toen er 2 namen stonden en inzagen dat jullie de film niet hebben gezien, niet kenden, en er dus niet mee weg konden komen door 'm te raden.
En waaruit blijkt dat?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:45 schreef Patch het volgende:
Niet iedereen cheat, natuurlijk niet.
Vrijwel elke nieuweling in het begin wel, dat is gewoon gebleken als je terug kijkt op de jaren dat FMT bestaat.
Dat blijkt uit diverse dingen.quote:
Ik ben altijd goed geweest in feiten onthoudenquote:
Niet zo happenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben altijd goed geweest in feiten onthouden
Dus omdat ik bijv. altijd voor geschiedenis een 9-10 had blijkt dat ik cheat?
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben altijd goed geweest in feiten onthouden
Dus omdat ik bijv. altijd voor geschiedenis een 9-10 had blijkt dat ik cheat?
Ik kijk bij elke film die ik kijk op imdb.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:55 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Niet zo happenHet fascineert mij wel, dat je zoveel dingen weet te onthouden. Knap! Kan niet begrijpen hoe je zoveel details weet te onthouden van films, en dan niet alleen de acteurs enzo. Ik heb dat alleen met films die ik zelf interessant vind, dan kijk ik even op IMDb. Maar dat het gewoon blijft hangen, nee dat heb ik niet
De helft van mijn punten dan blijven er 35 over en jij hebt 41...quote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef Patch het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je cheat wel, dat weet je.
Niet altijd, want ik denk dat je ook echt veel weet, maar ik gok dat je de helft van je punten door op te zoeken hebt verkregen.
En dan onthoud je alles, incl: regisseur en ten minste 4 acteurs/actrices, ook al is de film zwaar ruk? Kijk dat begrijp ik niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik kijk bij elke film die ik kijk op imdb.
41 zonder vals te spelen, doe dat maar eens naquote:Op zondag 20 februari 2011 22:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik kijk bij elke film die ik kijk op imdb.
[..]
De helft van mijn punten dan blijven er 35 over en jij hebt 41...
Ik als SNL fan weet wie Norm MacDonald is hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 21:40 schreef Patch het volgende:
huh-uh, jullie kennende hebben jullie het allang opgezocht toen er 2 namen stonden en inzagen dat jullie de film niet hebben gezien, niet kenden, en er dus niet mee weg konden komen door 'm te raden.
Nee ik onthoud het door de beelden+wat ik gelezen heb of ooit heb gehoordquote:Op zondag 20 februari 2011 22:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
En dan onthoud je alles, incl: regisseur en ten minste 4 acteurs/actrices, ook al is de film zwaar ruk? Kijk dat begrijp ik niet.
Lol....heb ik al gedaan?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:05 schreef Patch het volgende:
[..]
41 zonder vals te spelen, doe dat maar eens na
Dat verschilt van mens tot mens.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
En dan onthoud je alles, incl: regisseur en ten minste 4 acteurs/actrices, ook al is de film zwaar ruk? Kijk dat begrijp ik niet.
Nog een SNL-fan !quote:Op zondag 20 februari 2011 22:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik als SNL fan weet wie Norm MacDonald is hoor
Heb je niet gedaan.quote:
Had toch te maken met dat OJ gezeik?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef Patch het volgende:
[..]
Nog een SNL-fan !
cool, Norm is een erg leuke kerel.
Zonde dat ie weg moest.
Ik ben meer van de begin jaren met Bill Murray, Chevy Chase, Steve Martin, Dan Aykroyd et ceteraquote:Op zondag 20 februari 2011 22:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had toch te maken met dat OJ gezeik?
Ik heb hier de best of...Eddie Murphy, Adam Sandler en Chris Rock liggen. Jammer dat ze geen best of... van mijn grote held Jim Carrey hebben
Ik dacht dat het Amerikaanse publiek hem gewoonweg niet leuk vond, niet snapte.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had toch te maken met dat OJ gezeik?
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik ben meer van de begin jaren met Bill Murray, Chevy Chase, Steve Martin, Dan Aykroyd et cetera
Zat Jim Carrey bij SNL? nee toch? Die zat bij die Canadese show toch?
Hoe weet jij of ik cheat of ik dat jij niet cheat? Jij bent de reden dat mensen van FMT zullen verdwijnen....kan er zo eentje noemenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:10 schreef Patch het volgende:
[..]
Heb je niet gedaan.
Maar goed, je valt nog wel een keer door de mand.
Tenzij je natuurlijk vanaf nu nooit meer iets opzoekt, wat mijn tip voor je is.
Want nogmaals, je weet vrij veel, het zou zonde zijn om zo'n filmkenner kwijt te raken met nieuwe originele vragen en ervoor zorgt dat het SC-topic ook lopende blijft.
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:29 schreef Robby87 het volgende:
De meet zal uitwijzen of een van jullie beide cheat
oh, dat rijmt ook nog
Ik kan er wel meer noemen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Hoe weet jij of ik cheat of ik dat jij niet cheat? Jij bent de reden dat mensen van FMT zullen verdwijnen....kan er zo eentje noemen
Ja, maar da's als gastacteur toch?quote:
7 nog wel...wtfquote:Op zondag 20 februari 2011 22:37 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik kan er wel meer noemen.
Ik en nog 7 anderen weten dat je cheat.
Het is natuurlijk wachten op die grote misstap nog.
Je mag me altijd PM-en bij twijfelsquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Daar ga je
Ik niet meegeteld btw, maar ik begin toch mijn twijfels te krijgen...
Vaste FMT-ers met jarenlang ervaring in dit spel.quote:
Nee een 4.8 op mijn examen...ik kan absoluut geen wiskundequote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef Robby87 het volgende:
Je had zeker geen 9-10 voor wiskunde, je hebt mij nog niet overtuigd nl
Uhm dit is mijn eerste account op FoK ...like ooit dus lolquote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef Patch het volgende:
[..]
Vaste FMT-ers met jarenlang ervaring in dit spel.
Eens in de zoveel tijd komt er zo'n figuur als jij langs.
Maar ze vallen altijd door de mand.
Misschien ben je al eens ooit door de mand gevallen en is dit een nieuw account?
Oh daar ben ik benieuwd naar, hoe merk je dit dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef Patch het volgende:
[..]
Vaste FMT-ers met jarenlang ervaring in dit spel.
Eens in de zoveel tijd komt er zo'n figuur als jij langs.
Maar ze vallen altijd door de mand.
Misschien ben je al eens ooit door de mand gevallen en is dit een nieuw account?
Als je boven de 20 punten staatquote:Op zondag 20 februari 2011 22:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh daar ben ik benieuwd naar, hoe merk je dit dan?
Geen idee, ik heb nog nooit echt meegemaakt dat een FMT-er een ban kreeg en daarna terug kwam met een ander account.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh daar ben ik benieuwd naar, hoe merk je dit dan?
Nee ik ben nog maar 22 gezond, fit en knapquote:Op zondag 20 februari 2011 22:57 schreef Robby87 het volgende:
Ik zou het wel grappig vinden als Sand zo'n ouwe kerel van in de 60 bleek te zijn, zo'n movie-goer
Patch moet teminste weten wie hij is als animatiefan anders moet hij zichzelf gaan schamen in een hoekje!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:01 schreef DragonFodder het volgende:
Jim Cummings? Makkelijke vraag?! Ik heb nog nooit van die vent gehoord!
Doet Patch best slim: jou hier aanvallen zodat jij hem probeert te paaien met een Patchvriendelijke vraagquote:Op zondag 20 februari 2011 23:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Patch moet teminste weten wie hij is als animatiefan anders moet hij zichzelf gaan schamen in een hoekje!
Dan ga ik toch twijfelen aan Patch,quote:Op zondag 20 februari 2011 23:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Doet Patch best slim: jou hier aanvallen zodat jij hem probeert te paaien met een Patchvriendelijke vraag
zijn dat geen direct-to-DVD releases geweest?quote:Tigger - The Tigger Movie
Winnie de Poeh - Het Grote Verhaal van Knorretje
Geloof het of niet bioscoopfilmsquote:Op zondag 20 februari 2011 23:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
zijn dat geen direct-to-DVD releases geweest?
Je hoeft niet meer de karakters dat is misschien teveel voor de meeste mensen hierquote:Op zondag 20 februari 2011 23:06 schreef Patch het volgende:
Het enige wat ik nog kan posten is 'aditional voices' plus een boel films waarvan ik denk dat ie erin zit.
quote:
Knorretje twijfel ik nu aan, maar Teigetje heeft de bios wel gehaaldquote:Op zondag 20 februari 2011 23:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
zijn dat geen direct-to-DVD releases geweest?
Het was ook een bioscoopfilmquote:Op zondag 20 februari 2011 23:08 schreef Patch het volgende:
[..]
Knorretje twijfel ik nu aan, maar Teigetje heeft de bios wel gehaald
Jim Cummings heeft ook een hoop niet disneydingen op zijn naam staanquote:Op zondag 20 februari 2011 23:12 schreef DragonFodder het volgende:
Moeten we nou maar random disneyfilms gaan noemen? Blijkbaar heeft die Cummings daar een vast contract.
Dit is inderdaad not done...quote:Op zondag 20 februari 2011 23:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Jim Cummings heeft ook een hoop niet disneydingen op zijn naam staan
jawel het is een hint.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik dacht er even niet bij na dat dit het SC topic was...en ik noem het niet echt een hint
Maar de reaktie van Flitspaal erop vind ik ook wel wat overtrokken.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:19 schreef Patch het volgende:
[..]
jawel het is een hint.
Maar ik kan me voorstellen dat op zo'n avond als dit dat men het FMT-topic en het SC-topic door elkaar haalt.
Ik reageer altijd fel als men de integriteit van Patch in twijfel trekt.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Maar de reaktie van Flitspaal erop vind ik ook wel wat overtrokken.
Het is en blijft tekst op een forum, men kan het op zoveel manieren lezen en interpreteren.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Maar de reaktie van Flitspaal erop vind ik ook wel wat overtrokken.
Daar ben ik het ook niet mee oneensquote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef Patch het volgende:
[..]
Het is en blijft tekst op een forum, men kan het op zoveel manieren lezen en interpreteren.
Feit blijft dat het wel een lichte hint was, die hier niet thuis hoort.
Oh wacht, je was er al.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:29 schreef DragonFodder het volgende:
Maarreh, Sands, ga es fatsoenlijk voor je vraag zorgen! Wat is goed geraden, wat niet, evt hints (in FMT!) etc. Go!
Patch roept random animatiefilms lolquote:Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef Robby87 het volgende:
Wat een gezeik om een 'hint', de meesten weten niet eens wie die kerel is. Dus dan maakt die hint ook niks uit. Sterker nog, Patch is de enige die met namen komt.
Ik zou ook niks beters weten tot jij tastbare hints geeft.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Patch roept random animatiefilms lol
Niet echt random.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Patch roept random animatiefilms lol
Hij is ook pas mid jare 80 echt begonnen dus dat zou moeilijk wordenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:34 schreef Patch het volgende:
[..]
Niet echt random.
Ik leerde Jim kennen vanaf The Lion King eigenlijk.
Hij vierde hoogtijdagen in de animaties van de jaren 80 en 90
Van daarvoor zie je mij geen films gokken.
dus post ik niet randomquote:Op zondag 20 februari 2011 23:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij is ook pas mid jare 80 echt begonnen dus dat zou moeilijk worden
Dat heeft te maken vanwege het feit dat het een dubbele punten topic is.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:37 schreef Robby87 het volgende:
Wat dat betreft vind ik dit echt slechte vragen, biedt veel kans voor buitenstaanders, zoals ik, om een vraag in te koppen. Zou liever wat snellere vragen zien zodat het wat vlotter loopt allemaal, en dat ook meer mensen kans maken.
In vorige threads kwam ik genoeg van dit soort vragen tegen hoor...quote:Op zondag 20 februari 2011 23:38 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat heeft te maken vanwege het feit dat het een dubbele punten topic is.
Tja, vragen zijn over het algemeen ietwat makkelijker in normale topics.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
In vorige threads kwam ik genoeg van dit soort vragen tegen hoor...
Maar lijstjesvragen blijven altijd wel inkop- en tiksnelheidgevoelig natuurlijk. It's all in the game.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:44 schreef Patch het volgende:
[..]
Tja, vragen zijn over het algemeen ietwat makkelijker in normale topics.
Klopt, het is maar net wat voor tactiek je toepastquote:Op zondag 20 februari 2011 23:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Maar lijstjesvragen blijven altijd wel inkop- en tiksnelheidgevoelig natuurlijk. It's all in the game.
Zoals altijd geef ik na elke gok/post een hintquote:Op zondag 20 februari 2011 23:48 schreef Sands het volgende:
Nou deze vraag ga ik nooit weten...nederlandse acteurs zijn niet mijn ding helemaal niet met zoiets randoms
Die laatste was idd onnodig, maar Patch was oprecht een gok, ik dacht dat je wat aan zelfspot deed en het hd over je eerste nasynchronisatieklus. Vandaar.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:46 schreef Patch het volgende:
DragonFodder, doe jij aub hier je onzinpostjes plus slowchat?
BVD
Ok, ik dacht echt dat het een onzinpost was, sorry.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:49 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die laatste was idd onnodig, maar Patch was oprecht een gok, ik dacht dat je wat aan zelfspot deed en het hd over je eerste nasynchronisatieklus. Vandaar.
Heb jij tekenfilms ingesproken?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:50 schreef Patch het volgende:
[..]
Ok, ik dacht echt dat het een onzinpost was, sorry.
Maar ik was het niet inderdaad.
Al 23 jaar mijn bijbaanquote:
Tweede seizoen TP vond ik eigenlijk al niet meer interessant. De film moet ik ook nog steeds zien.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:06 schreef Hulkio het volgende:
Gister laatste aflevering van Twin Peaks gekeken... nog maar even laten bezinken en dan vanavond Fire Walk with Me kijken.
Oh, twee heb ik ook wel afgekeken. Maar als je verwend wordt met seizoen 1 dan is 2 gewoon een tegenvaller.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:15 schreef Hulkio het volgende:
Seizoen twee bevat sowieso een aantal heel wat mindere afleveringen, seizoen een was geheel sterk. Toch heb ik me met seizoen twee ook prima vermaakt.
Kennen wel, maar niet gezien. Aanrader dus?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:19 schreef Doff het volgende:
Kennen de TP-liefhebbers ook The Kingdom van Lars von Trier al?
Staat al wel een tijd in de kast, maar nog niet gezien. Wel de Stephen King versie.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:19 schreef Doff het volgende:
Kennen de TP-liefhebbers ook The Kingdom van Lars von Trier al?
Tweede seizoen was kut inderdaad. Ik vond de film ook niks, eigenlijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tweede seizoen TP vond ik eigenlijk al niet meer interessant. De film moet ik ook nog steeds zien.
Hopelijk heeft die dezelfde spanning als seizoen 1.
Geeft niks, allang blij dat iemand die taak op zich heeft genomen.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
Oh ja dat zou ik ook nog doen heMorgen zal ik het eens doen, vanavond weinig tijd.
Je zat in ieder geval bij het goede landquote:Op maandag 21 februari 2011 13:25 schreef Hulkio het volgende:
Vooruit dan maar.![]()
Hmz... hij is vast niet op zoek naar Gerard Joling nu... al lijkt hij er wel op...
Spannend!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:26 schreef Patch het volgende:
Het is Eddy, nu kijken of Flitspaal voor de goede spelling gaat in dit Dubbele Punten topic
Ik beloof in ieder geval plechtig dat ik niet zal zeiken over spelling bij deze vraagquote:Op maandag 21 februari 2011 13:31 schreef Patch het volgende:
Eigenlijk had ik moeten weten dat Flitspaal niet zo flauw zou doen mbt de spelling.
Het was gewoon duidelijk dat jij het wist, dan moet men niet zeiken over de spelling.
Ik zal het de volgende keer alleen nog wat onduidelijker moeten makenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:31 schreef Patch het volgende:
Eigenlijk had ik moeten weten dat Flitspaal niet zo flauw zou doen mbt de spelling.
Het was gewoon duidelijk dat jij het wist, dan moet men niet zeiken over de spelling.
Ik ookquote:Op maandag 21 februari 2011 13:37 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik zal het de volgende keer alleen nog wat onduidelijker moeten maken
geen idee hoe dat moet, waarom?quote:
Omdat ze erg groot zijn, en ik op een laptop zitquote:
Ik zit ook op een laptop en zie het probleem niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Omdat ze erg groot zijn, en ik op een laptop zit. Is vast wel een website waar je dat automatisch kunt laten doen: http://www.resizer.nl/ bv.
Je plaatje is 2,4 MB... dat is nogal groot voor een screencapture.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:14 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik zit ook op een laptop en zie het probleem niet.
Dan kan ik beter al mijn posts editten en de foto verwijderen als meer mensen daar problemen mee hebben.
Had je hem als .bmp gesaved, Patch? Want dan doet saven als .jpg al wonderen. Paint wil standaard als bitmap saven, wat niet bepaald de meest ruimtebesparende oplossing is. Hier laden ze ook traag.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je plaatje is 2,4 MB... dat is nogal groot voor een screencapture.
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:01 schreef Baszh het volgende:
Dat was zeker die Pussy Wagon die laatste
Misschien doe ik er volgende dubbele punten topic nog eentje.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:06 schreef FireFox1 het volgende:
Damn, waarom komt die autovraag wanneer ik er niet ben *snik*
Ik had ze allemaal geweten
Ik hoop dat ik je vraagstelling goed heb begrepenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:38 schreef Patch het volgende:
Ik ben zo vrij geweest om alvast een nieuwe vraag te plaatsen
Was het een onduidelijke vraagstelling dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik je vraagstelling goed heb begrepen
Lijkt me wel. Maar dan wel gecombineerd met een gok.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:49 schreef Sands het volgende:
Uhm bedoel je een acteur die een link heeft met deze films? Danwel niet indirect?
Of moet ik dit in FMT topic zelf vragen?
DragonFodderquote:Op maandag 21 februari 2011 20:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Maar dan wel gecombineerd met een gok.
Ik leer het welquote:
jazeker Padawanquote:
Bill Murray had ook een mooie golf-acco in zijn huis in Zombieland.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:03 schreef DragonFodder het volgende:
Kijk, dat was nou een leuk Bill Murray feitje wat ik niet kende. Leuk!
Maar die andere karakternaam ga ik niet opkomen zonder grove grensoverschrijdende hulp. Vandaar in de SC mijn onzingok: Amigo #1?
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:05 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Bill Murray had ook een mooie golf-acco in zijn huis in Zombieland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |