Dat heeft te maken vanwege het feit dat het een dubbele punten topic is.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:37 schreef Robby87 het volgende:
Wat dat betreft vind ik dit echt slechte vragen, biedt veel kans voor buitenstaanders, zoals ik, om een vraag in te koppen. Zou liever wat snellere vragen zien zodat het wat vlotter loopt allemaal, en dat ook meer mensen kans maken.
In vorige threads kwam ik genoeg van dit soort vragen tegen hoor...quote:Op zondag 20 februari 2011 23:38 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat heeft te maken vanwege het feit dat het een dubbele punten topic is.
Tja, vragen zijn over het algemeen ietwat makkelijker in normale topics.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
In vorige threads kwam ik genoeg van dit soort vragen tegen hoor...
Maar lijstjesvragen blijven altijd wel inkop- en tiksnelheidgevoelig natuurlijk. It's all in the game.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:44 schreef Patch het volgende:
[..]
Tja, vragen zijn over het algemeen ietwat makkelijker in normale topics.
Klopt, het is maar net wat voor tactiek je toepastquote:Op zondag 20 februari 2011 23:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Maar lijstjesvragen blijven altijd wel inkop- en tiksnelheidgevoelig natuurlijk. It's all in the game.
Zoals altijd geef ik na elke gok/post een hintquote:Op zondag 20 februari 2011 23:48 schreef Sands het volgende:
Nou deze vraag ga ik nooit weten...nederlandse acteurs zijn niet mijn ding helemaal niet met zoiets randoms
Die laatste was idd onnodig, maar Patch was oprecht een gok, ik dacht dat je wat aan zelfspot deed en het hd over je eerste nasynchronisatieklus. Vandaar.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:46 schreef Patch het volgende:
DragonFodder, doe jij aub hier je onzinpostjes plus slowchat?
BVD
Ok, ik dacht echt dat het een onzinpost was, sorry.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:49 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die laatste was idd onnodig, maar Patch was oprecht een gok, ik dacht dat je wat aan zelfspot deed en het hd over je eerste nasynchronisatieklus. Vandaar.
Heb jij tekenfilms ingesproken?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:50 schreef Patch het volgende:
[..]
Ok, ik dacht echt dat het een onzinpost was, sorry.
Maar ik was het niet inderdaad.
Al 23 jaar mijn bijbaanquote:
Tweede seizoen TP vond ik eigenlijk al niet meer interessant. De film moet ik ook nog steeds zien.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:06 schreef Hulkio het volgende:
Gister laatste aflevering van Twin Peaks gekeken... nog maar even laten bezinken en dan vanavond Fire Walk with Me kijken.
Oh, twee heb ik ook wel afgekeken. Maar als je verwend wordt met seizoen 1 dan is 2 gewoon een tegenvaller.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:15 schreef Hulkio het volgende:
Seizoen twee bevat sowieso een aantal heel wat mindere afleveringen, seizoen een was geheel sterk. Toch heb ik me met seizoen twee ook prima vermaakt.
Kennen wel, maar niet gezien. Aanrader dus?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:19 schreef Doff het volgende:
Kennen de TP-liefhebbers ook The Kingdom van Lars von Trier al?
Staat al wel een tijd in de kast, maar nog niet gezien. Wel de Stephen King versie.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:19 schreef Doff het volgende:
Kennen de TP-liefhebbers ook The Kingdom van Lars von Trier al?
Tweede seizoen was kut inderdaad. Ik vond de film ook niks, eigenlijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tweede seizoen TP vond ik eigenlijk al niet meer interessant. De film moet ik ook nog steeds zien.
Hopelijk heeft die dezelfde spanning als seizoen 1.
Geeft niks, allang blij dat iemand die taak op zich heeft genomen.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
Oh ja dat zou ik ook nog doen heMorgen zal ik het eens doen, vanavond weinig tijd.
Je zat in ieder geval bij het goede landquote:Op maandag 21 februari 2011 13:25 schreef Hulkio het volgende:
Vooruit dan maar.![]()
Hmz... hij is vast niet op zoek naar Gerard Joling nu... al lijkt hij er wel op...
Spannend!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:26 schreef Patch het volgende:
Het is Eddy, nu kijken of Flitspaal voor de goede spelling gaat in dit Dubbele Punten topic
Ik beloof in ieder geval plechtig dat ik niet zal zeiken over spelling bij deze vraagquote:Op maandag 21 februari 2011 13:31 schreef Patch het volgende:
Eigenlijk had ik moeten weten dat Flitspaal niet zo flauw zou doen mbt de spelling.
Het was gewoon duidelijk dat jij het wist, dan moet men niet zeiken over de spelling.
Ik zal het de volgende keer alleen nog wat onduidelijker moeten makenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:31 schreef Patch het volgende:
Eigenlijk had ik moeten weten dat Flitspaal niet zo flauw zou doen mbt de spelling.
Het was gewoon duidelijk dat jij het wist, dan moet men niet zeiken over de spelling.
Ik ookquote:Op maandag 21 februari 2011 13:37 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik zal het de volgende keer alleen nog wat onduidelijker moeten maken
geen idee hoe dat moet, waarom?quote:
Omdat ze erg groot zijn, en ik op een laptop zitquote:
Ik zit ook op een laptop en zie het probleem niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Omdat ze erg groot zijn, en ik op een laptop zit. Is vast wel een website waar je dat automatisch kunt laten doen: http://www.resizer.nl/ bv.
Je plaatje is 2,4 MB... dat is nogal groot voor een screencapture.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:14 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik zit ook op een laptop en zie het probleem niet.
Dan kan ik beter al mijn posts editten en de foto verwijderen als meer mensen daar problemen mee hebben.
Had je hem als .bmp gesaved, Patch? Want dan doet saven als .jpg al wonderen. Paint wil standaard als bitmap saven, wat niet bepaald de meest ruimtebesparende oplossing is. Hier laden ze ook traag.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je plaatje is 2,4 MB... dat is nogal groot voor een screencapture.
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:01 schreef Baszh het volgende:
Dat was zeker die Pussy Wagon die laatste
Misschien doe ik er volgende dubbele punten topic nog eentje.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:06 schreef FireFox1 het volgende:
Damn, waarom komt die autovraag wanneer ik er niet ben *snik*
Ik had ze allemaal geweten
Ik hoop dat ik je vraagstelling goed heb begrepenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:38 schreef Patch het volgende:
Ik ben zo vrij geweest om alvast een nieuwe vraag te plaatsen
Was het een onduidelijke vraagstelling dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik je vraagstelling goed heb begrepen
Lijkt me wel. Maar dan wel gecombineerd met een gok.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:49 schreef Sands het volgende:
Uhm bedoel je een acteur die een link heeft met deze films? Danwel niet indirect?
Of moet ik dit in FMT topic zelf vragen?
DragonFodderquote:Op maandag 21 februari 2011 20:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Maar dan wel gecombineerd met een gok.
Ik leer het welquote:
jazeker Padawanquote:
Bill Murray had ook een mooie golf-acco in zijn huis in Zombieland.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:03 schreef DragonFodder het volgende:
Kijk, dat was nou een leuk Bill Murray feitje wat ik niet kende. Leuk!
Maar die andere karakternaam ga ik niet opkomen zonder grove grensoverschrijdende hulp. Vandaar in de SC mijn onzingok: Amigo #1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |