Ik zit ook op een laptop en zie het probleem niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Omdat ze erg groot zijn, en ik op een laptop zit. Is vast wel een website waar je dat automatisch kunt laten doen: http://www.resizer.nl/ bv.
Je plaatje is 2,4 MB... dat is nogal groot voor een screencapture.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:14 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik zit ook op een laptop en zie het probleem niet.
Dan kan ik beter al mijn posts editten en de foto verwijderen als meer mensen daar problemen mee hebben.
Had je hem als .bmp gesaved, Patch? Want dan doet saven als .jpg al wonderen. Paint wil standaard als bitmap saven, wat niet bepaald de meest ruimtebesparende oplossing is. Hier laden ze ook traag.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je plaatje is 2,4 MB... dat is nogal groot voor een screencapture.
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:01 schreef Baszh het volgende:
Dat was zeker die Pussy Wagon die laatste
Misschien doe ik er volgende dubbele punten topic nog eentje.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:06 schreef FireFox1 het volgende:
Damn, waarom komt die autovraag wanneer ik er niet ben *snik*
Ik had ze allemaal geweten
Ik hoop dat ik je vraagstelling goed heb begrepenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:38 schreef Patch het volgende:
Ik ben zo vrij geweest om alvast een nieuwe vraag te plaatsen
Was het een onduidelijke vraagstelling dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik je vraagstelling goed heb begrepen
Lijkt me wel. Maar dan wel gecombineerd met een gok.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:49 schreef Sands het volgende:
Uhm bedoel je een acteur die een link heeft met deze films? Danwel niet indirect?
Of moet ik dit in FMT topic zelf vragen?
DragonFodderquote:Op maandag 21 februari 2011 20:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Maar dan wel gecombineerd met een gok.
Ik leer het welquote:
jazeker Padawanquote:
Bill Murray had ook een mooie golf-acco in zijn huis in Zombieland.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:03 schreef DragonFodder het volgende:
Kijk, dat was nou een leuk Bill Murray feitje wat ik niet kende. Leuk!
Maar die andere karakternaam ga ik niet opkomen zonder grove grensoverschrijdende hulp. Vandaar in de SC mijn onzingok: Amigo #1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |