Oh, twee heb ik ook wel afgekeken. Maar als je verwend wordt met seizoen 1 dan is 2 gewoon een tegenvaller.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:15 schreef Hulkio het volgende:
Seizoen twee bevat sowieso een aantal heel wat mindere afleveringen, seizoen een was geheel sterk. Toch heb ik me met seizoen twee ook prima vermaakt.
Kennen wel, maar niet gezien. Aanrader dus?quote:Op maandag 21 februari 2011 10:19 schreef Doff het volgende:
Kennen de TP-liefhebbers ook The Kingdom van Lars von Trier al?
Staat al wel een tijd in de kast, maar nog niet gezien. Wel de Stephen King versie.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:19 schreef Doff het volgende:
Kennen de TP-liefhebbers ook The Kingdom van Lars von Trier al?
Tweede seizoen was kut inderdaad. Ik vond de film ook niks, eigenlijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tweede seizoen TP vond ik eigenlijk al niet meer interessant. De film moet ik ook nog steeds zien.
Hopelijk heeft die dezelfde spanning als seizoen 1.
Geeft niks, allang blij dat iemand die taak op zich heeft genomen.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
Oh ja dat zou ik ook nog doen heMorgen zal ik het eens doen, vanavond weinig tijd.
Je zat in ieder geval bij het goede landquote:Op maandag 21 februari 2011 13:25 schreef Hulkio het volgende:
Vooruit dan maar.![]()
Hmz... hij is vast niet op zoek naar Gerard Joling nu... al lijkt hij er wel op...
Spannend!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:26 schreef Patch het volgende:
Het is Eddy, nu kijken of Flitspaal voor de goede spelling gaat in dit Dubbele Punten topic
Ik beloof in ieder geval plechtig dat ik niet zal zeiken over spelling bij deze vraagquote:Op maandag 21 februari 2011 13:31 schreef Patch het volgende:
Eigenlijk had ik moeten weten dat Flitspaal niet zo flauw zou doen mbt de spelling.
Het was gewoon duidelijk dat jij het wist, dan moet men niet zeiken over de spelling.
Ik zal het de volgende keer alleen nog wat onduidelijker moeten makenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:31 schreef Patch het volgende:
Eigenlijk had ik moeten weten dat Flitspaal niet zo flauw zou doen mbt de spelling.
Het was gewoon duidelijk dat jij het wist, dan moet men niet zeiken over de spelling.
Ik ookquote:Op maandag 21 februari 2011 13:37 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik zal het de volgende keer alleen nog wat onduidelijker moeten maken
geen idee hoe dat moet, waarom?quote:
Omdat ze erg groot zijn, en ik op een laptop zitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |