http://www.imdb.com/title/tt0401855/quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:41 schreef DragonFodder het volgende:
Geen wonder dat ik al 1,5 uur tevergeefs op Kate Beckinsale zit te wachten...
Met en van jason segel. Die liet in forgetting sarah marshall zijn muppetliefde al zienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Muppets zijn geniaal
Kan ook niet wachten op die nieuwe Muppets film
Beste comment hiervoorquote:
quote:
Uwe Boll is praktisch een scheldwoordquote:Op zondag 20 februari 2011 00:29 schreef Sands het volgende:
Zelfs de films van Uwe Boll hebben nog een hogere rating
Ja eigenlijk welquote:Op zondag 20 februari 2011 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Uwe Boll is praktisch een scheldwoord
Beide misschien lolquote:Op zondag 20 februari 2011 11:28 schreef wyccie het volgende:
Misschien ligt het aan mijn monitor, maar Sands plaatjes zijn altijd net wat te donker.
Het zijn nog wel bekendere filmsquote:Op zondag 20 februari 2011 11:17 schreef Patch het volgende:
en dat was het voor mij, wat betreft deze vraag.
De rest herken ik vrijwel niet.
Deloreanquote:Op zondag 20 februari 2011 11:44 schreef Patch het volgende:
Damn, dat doet pijn, gewoon die Jawa missen op foto 3
Ik ga nu in de Delorean zitten![]()
(te Autotron)
Als ik dat doe krijg ik ±quote:
Werkt niet. Mijn toetsenbord is helemaal van slag. Maar ik heb geen zin om mijn computer opnieuw te starten. Met al die shit wat op mijn computer staat duurt het ruim 5 minuten voordat ie helemaal opgestart is.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Probeer eens tegelijk ctrl+shift en daarna nog een keertje het vraagteken proberen
Probeer W7 AMD X6 en 8 GB geheugenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Werkt niet. Mijn toetsenbord is helemaal van slag. Maar ik heb geen zin om mijn computer opnieuw te starten. Met al die shit wat op mijn computer staat duurt het ruim 5 minuten voordat ie helemaal opgestart is.
En dat met Windows 7, AMD X4 en 4 Gig intern geheugen
Laatst nog precies met deze settings een pc voor iemand gebouwd. Scheelde qua snelheid niet eens zo veel met die van mij. Die van mij draait ook op 2.7 GHz ipv 2.2 GHz.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Probeer W7 AMD X6 en 8 GB geheugenen nog voelt het traaaaaaaag
Mijn X6 zit op 3.2-3.6GHZ alleen ik had niet moeten overdrijven met de fans...net een vliegtuigquote:Op zondag 20 februari 2011 20:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laatst nog precies met deze settings een pc voor iemand gebouwd. Scheelde qua snelheid niet eens zo veel met die van mij. Die van mij draait ook op 2.7 GHz ipv 2.2 GHz.
Systeembeheerder hé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |