Escape from New York! ja die moet ik nog zienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:51 schreef DragonFodder het volgende:
Commando?
Escape from new york?
Mad max?
Film is wel leuk voor een keer maar niet veel meerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:51 schreef DragonFodder het volgende:
Zit nu underworld weer es te kijken. Oprecht geen idee waarom eigenlijk.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Film is wel leuk voor een keer maar niet veel meerJe wil gewoon Kate Beckinsale in een strak pakje zien
* Downloadt underworldquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Film is wel leuk voor een keer maar niet veel meerJe wil gewoon Kate Beckinsale in een strak pakje zien
Doe dan ook maar meteen van helsing. Niet veel beter, maar qua Kate wel net zoquote:
*zet deel 1 af en begint aan deel 2quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Kan je beter het vervolg downloaden dan gaan er wat dingen uit
Oh wacht waarom weet ik dit
Ik dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:01 schreef DragonFodder het volgende:
Zit net te denken... Wel een beetje een trieste zaterdagavond voor ons dan eigenlijk..
Ga dan eens heel gauw op zuip! In plaats van met ons ouwe zakken FMT spelen!quote:
Ja eigenlijk wel hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ga dan eens heel gauw op zuip! In plaats van met ons ouwe zakken FMT spelen!
wel eerst ff vraag afmaken he
Goede film vond ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:41 schreef picodealion het volgende:
Ach, ik zit ook lekker op de bank Benjamin Button te kijken.
Again:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:51 schreef DragonFodder het volgende:
Net begonnen aan underworld 2. God, waarom doe ik mezelf dit áán?
We zullen zien. Vorige keer kon ik er niet inkomen en degene met wie ik 'm keek ook niet, dan zet je 'm toch eerder uit dan als je alleen bent.quote:
Deel 2 had ik nog niet gezien, vandaar.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Again:
De enige reden om die films te kijken![]()
Die prequel al gezien? Rise of the Lycans.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Deel 2 had ik nog niet gezien, vandaar.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:30 schreef Baszh het volgende:
[..]
Die prequel al gezien? Rise of the Lycans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |