Dan ben ik toch geen betweter het is de waarheid ...quote:
Wie is deze geweldige superheld?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:00 schreef wieksel het volgende:
jongens gooi er ff een superhelden vraag in. ben een vriend aant overhalen ook mee te doen:D
I know maar ik weet ook dat ik veel kutvragen voor jullie verzinquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:47 schreef hornage het volgende:
Niet persoonlijk opvatten he
We just are not worthy
Maar probeer het wel een beetje schappelijk te houden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:20 schreef Sands het volgende:
[..]
I know maar ik weet ook dat ik veel kutvragen voor jullie verzin
Soms is het moeilijk inschatten wat andere mensen wel of niet weten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:26 schreef Patch het volgende:
[..]
Maar probeer het wel een beetje schappelijk te houden.
Als je een vraag moet aanpassen, dan kan je ervan uitgaan dat ie niet schappelijk of misschien zelfs niet haalbaar was.
De tijd zal het leren.... of nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Soms is het moeilijk inschatten wat andere mensen wel of niet weten.
Ja eigenlijk wel maar misschien waren een aantal van de films die ik in mijn hoofd had te obscuur voor sommige mensen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:45 schreef DragonFodder het volgende:
had je het zelf wel precies geweten? Mijn maatstaaf is meestal: als ik er op kan komen zonder op te zoeken, dan moet iemand anders dat ook lukken.
Dat is niet altijd een goed idee, tenzij het mainstream isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:45 schreef DragonFodder het volgende:
had je het zelf wel precies geweten? Mijn maatstaaf is meestal: als ik er op kan komen zonder op te zoeken, dan moet iemand anders dat ook lukken.
Bleek dat ik de enige was die wist dat Ethan Suplee de stem van de shitdemon doet in Dogma. Mijn vrienden en ik kennen die films uit ons hoofd, maar dat wil nog niet zeggen dat het common knowledge is,quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat is niet altijd een goed idee, tenzij het mainstream is
Zo ben ik ook in mijn vriendengroep, zelfde meegemaaktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Bleek dat ik de enige was die wist dat Ethan Suplee de stem van de shitdemon doet in Dogma.
Ik ken bijna alleen maar mainstream, dat scheeltquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat is niet altijd een goed idee, tenzij het mainstream is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |