En alt+shift?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Werkt niet. Mijn toetsenbord is helemaal van slag. Maar ik heb geen zin om mijn computer opnieuw te starten. Met al die shit wat op mijn computer staat duurt het ruim 5 minuten voordat ie helemaal opgestart is.
En dat met Windows 7, AMD X4 en 4 Gig intern geheugen
Nopequote:
Zalman ftwquote:Op zondag 20 februari 2011 21:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Mijn X6 zit op 3.2-3.6GHZ alleen ik had niet moeten overdrijven met de fans...net een vliegtuig
Ik wil ook fluisterstilquote:Op zondag 20 februari 2011 21:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nope
[..]
Zalman ftw![]()
Stressed blijft ie gewoon netjes op 38 graden. En hij is fluisterstil![]()
En dan heb ik ook nog 5 schijven en een beest van een videokaart in mijn computerquote:
Wat noem jij een beest?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En dan heb ik ook nog 5 schijven en een beest van een videokaart in mijn computer
6870quote:Op zondag 20 februari 2011 21:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Wat noem jij een beest?
Ik heb een 5870 er inzitten pc is dan ook alweer een jaartje oud
Blijkbaarquote:
Ik weet dat hij vroeger funniest home videos deed en in die crap serie Full House speelde...maar dat is het eigenlijk welquote:
Vergeet niet dat hij narrator is bij How I Met Your Motherquote:Op zondag 20 februari 2011 21:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik weet dat hij vroeger funniest home videos deed en in die crap serie Full House speelde...maar dat is het eigenlijk welhij als regisseur kan nooit veel zijn
Oja en dat nogquote:Op zondag 20 februari 2011 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij narrator is bij How I Met Your Mother
Mijn PC is meer waard dan 2x PS3, 2x Xbox360 en 2 Wii's bij elkaarquote:
Jij toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Oja en dat nog
Maar dit gaat echt niemand raden toch?
De mijne ook met mijn monitorquote:Op zondag 20 februari 2011 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn PC is meer waard dan 2x PS3, 2x Xbox360 en 2 Wii's bij elkaar
Ik heb werkelijk geen flauw ideequote:
Ohh, ik vond dat hij die shows altijd leuk deed, America's Funniest Home Video's ofzo?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ook niet...dan zullen we moeten wachten op een Bob Saget fan....kunnen we lang wachten
Volgens mij is een user actief die een Bob Saget UI heeftquote:Op zondag 20 februari 2011 21:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ook niet...dan zullen we moeten wachten op een Bob Saget fan....kunnen we lang wachten
Loooooooooooooooooooooooooooooooolquote:Op zondag 20 februari 2011 21:30 schreef Patch het volgende:
quote: Ha ha! You didn't count on my loyal army of prostitutes, did you?
Klinkt als een loepzuivere Bob Saget pareltjequote:
Dit is gewoon een test van Patchquote:Op zondag 20 februari 2011 21:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klinkt als een loepzuivere Bob Saget pareltje
o_0 WUTquote:Op zondag 20 februari 2011 21:38 schreef Patch het volgende:
[after putting super glue on his butt to get revenge on a crossing guard who grabbed all the kids' asses] Look, everybody, look! Crossing guard has his hand on 8 year-old's ass over here! Look! Crossing guard has his hand on 8-year-old's ass over here!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |