quote:Op zondag 20 februari 2011 22:29 schreef Robby87 het volgende:
De meet zal uitwijzen of een van jullie beide cheat
oh, dat rijmt ook nog
Ik kan er wel meer noemen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Hoe weet jij of ik cheat of ik dat jij niet cheat? Jij bent de reden dat mensen van FMT zullen verdwijnen....kan er zo eentje noemen
Ja, maar da's als gastacteur toch?quote:
7 nog wel...wtfquote:Op zondag 20 februari 2011 22:37 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik kan er wel meer noemen.
Ik en nog 7 anderen weten dat je cheat.
Het is natuurlijk wachten op die grote misstap nog.
Je mag me altijd PM-en bij twijfelsquote:Op zondag 20 februari 2011 22:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Daar ga je
Ik niet meegeteld btw, maar ik begin toch mijn twijfels te krijgen...
Vaste FMT-ers met jarenlang ervaring in dit spel.quote:
Nee een 4.8 op mijn examen...ik kan absoluut geen wiskundequote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef Robby87 het volgende:
Je had zeker geen 9-10 voor wiskunde, je hebt mij nog niet overtuigd nl
Uhm dit is mijn eerste account op FoK ...like ooit dus lolquote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef Patch het volgende:
[..]
Vaste FMT-ers met jarenlang ervaring in dit spel.
Eens in de zoveel tijd komt er zo'n figuur als jij langs.
Maar ze vallen altijd door de mand.
Misschien ben je al eens ooit door de mand gevallen en is dit een nieuw account?
Oh daar ben ik benieuwd naar, hoe merk je dit dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef Patch het volgende:
[..]
Vaste FMT-ers met jarenlang ervaring in dit spel.
Eens in de zoveel tijd komt er zo'n figuur als jij langs.
Maar ze vallen altijd door de mand.
Misschien ben je al eens ooit door de mand gevallen en is dit een nieuw account?
Als je boven de 20 punten staatquote:Op zondag 20 februari 2011 22:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh daar ben ik benieuwd naar, hoe merk je dit dan?
Geen idee, ik heb nog nooit echt meegemaakt dat een FMT-er een ban kreeg en daarna terug kwam met een ander account.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh daar ben ik benieuwd naar, hoe merk je dit dan?
Nee ik ben nog maar 22 gezond, fit en knapquote:Op zondag 20 februari 2011 22:57 schreef Robby87 het volgende:
Ik zou het wel grappig vinden als Sand zo'n ouwe kerel van in de 60 bleek te zijn, zo'n movie-goer
Patch moet teminste weten wie hij is als animatiefan anders moet hij zichzelf gaan schamen in een hoekje!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:01 schreef DragonFodder het volgende:
Jim Cummings? Makkelijke vraag?! Ik heb nog nooit van die vent gehoord!
Doet Patch best slim: jou hier aanvallen zodat jij hem probeert te paaien met een Patchvriendelijke vraagquote:Op zondag 20 februari 2011 23:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Patch moet teminste weten wie hij is als animatiefan anders moet hij zichzelf gaan schamen in een hoekje!
Dan ga ik toch twijfelen aan Patch,quote:Op zondag 20 februari 2011 23:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Doet Patch best slim: jou hier aanvallen zodat jij hem probeert te paaien met een Patchvriendelijke vraag
zijn dat geen direct-to-DVD releases geweest?quote:Tigger - The Tigger Movie
Winnie de Poeh - Het Grote Verhaal van Knorretje
Geloof het of niet bioscoopfilmsquote:Op zondag 20 februari 2011 23:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
zijn dat geen direct-to-DVD releases geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |