FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
ik wil een tv in de keukenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goed plan...
Ik heb honger, ik wil eten maken
Ik kan vanuit de keuken naar de tv kijken... Maar zit zo lekkerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ik wil een tv in de keuken
Had niet verwacht zo onwijs bezig te zijn met dit
1 gok per week geloof ik?quote:
Ja, maar als je het fout hebt, verlies je geldquote:
Filmpjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:41 schreef Studiotje het volgende:
Kom maar op Stem, wat heb je te melden
Dat wil hij niet zeggenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:43 schreef Flow3r het volgende:
Wat dacht Servio dat het geheim was?
* schakel net in *
Ow nee logischquote:
Okay, en als het fout is gaat er geld vanaf?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:37 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja, maar als je het fout hebt, verlies je geld
Ze gaven net ook aan dat ze meer actie willen, dus er gaan er nog wel een paar drukken
edit - 1x per week idd
Ja dan gaat het geld naar diegene waar je het geheim van dacht te weten, gaat er dan bij jou dus afquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, en als het fout is gaat er geld vanaf?
dat zien we in de dagelijkse uitzending dnek ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wij mogen het ook niet weten dus?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zien we in de dagelijkse uitzending dnek ik
's ochtends ofzo dan? Want ik neem aan dat dat niet zomaar midden op de dag daar is neergelegd?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:44 schreef Chanel5 het volgende:
Philip zag de nachtkijker op een tafeltje liggen toen hij het huis in kwam.
Okay, ik snap het, dankje!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:45 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja dan gaat het geld naar diegene waar je het geheim van dacht te weten, gaat er dan bij jou dus af
In de OP staan voldoende tipsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ok... ik ben blond. Heb nu die 4 streams aan, maar krijg steeds reclame.
Nu staat er onderin
TIP:Zet de volgende regel in je hosts file om reclame te omzeilen(C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts)
127.0.0.1 ad.doubleclick.net
Ik snap het alleen niet
Mijn kapsalon is onderwegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze zullen wel honger hebben
Nee de dag dat ze voor het eerst het huis ingingen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:46 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
's ochtends ofzo dan? Want ik neem aan dat dat niet zomaar midden op de dag daar is neergelegd?haha
Ik gisterquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jammie D. die heb ik zondag nog gegeten.
We hebben een nieuw adres ontdekt, dus afgelopen maand al 6 keer besteldquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jammie D. die heb ik zondag nog gegeten.
Meen je nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:49 schreef D. het volgende:
[..]
We hebben een nieuw adres ontdekt, dus afgelopen maand al 6 keer besteld
Volgens mij zijn de eerste ergenissen er ook alquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:46 schreef beequeen het volgende:
Ik blijf erbij. Gerard lijkt op Jeroen uit de Bunker. Wat bunker-renate ook al zei.
Doe er wat aanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:51 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
En nu heb ik trek in kapsalon...
Ffkes dat goeie adresje aan D. vragen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:51 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
ik nu ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:51 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat Sofia vanmiddag een missie kreeg maar weet niet welke en of 'ie loopt of al afgelopen is.quote:
Voetmassage vermoed ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat Sofia vanmiddag een missie kreeg maar weet niet welke en of 'ie loopt of al afgelopen is.
Ze verdenken hem ervan dat hij alleen zo doet om leuk over te komen op TV.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:53 schreef Toverheks het volgende:
vind Gerard bijdehand maar is alleen maar goed voor het spel
Nja kapsalonnetje hier is 5 euro (kleine) en 7 of 8 euro voor een grote.quote:
zullen ze geluisterd hebben naar fok?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:55 schreef Razor21 het volgende:
Verboden om een zonnebril te dragen mooi zo
Dat moet een wijf geweest zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:56 schreef -Strawberry- het volgende:
's ochtends kun je niet zonder zonnebril je ogen open doen?Sjesus.
Denkend: Kom hier prrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Laura kijkt nogal vragend naar Guido.
Vragend? Ik vind het eerder verveeld...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zullen ze geluisterd hebben naar fok?
Die gozer snapt er idd niet veel van nee. Heeft ze meerdere keren al gedaan. Wat een idiotquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof ze haar eigen kots terug slikt jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Verveeld? Ik hoop/denk dat ze niet voor niets naast hem gaat zitten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vragend? Ik vind het eerder verveeld...
Guido heeft nog een vriendin thuis, dus die zit een beetje in een spagaatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:00 schreef ABundy het volgende:
[..]
Die gozer snapt er idd niet veel van nee. Heeft ze meerdere keren al gedaan. Wat een idiot
Boeie, het gaat om cash, zal die vriendin ook wel blij mee zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:01 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Guido heeft nog een vriendin thuis, dus die zit een beetje in een spagaat
Dat is toch haar missiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verveeld? Ik hoop/denk dat ze niet voor niets naast hem gaat zitten.
Die is net zo verslaafd als wijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:01 schreef Hatseflats89 het volgende:
Is die stem daar 24/7 eigenlijk?
Ik hoor hem echt op alle mogelijke tijden...
Woont hij daar ook? haha
Dat geheim van Guido en Laura is er toch officieel uit?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:01 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Guido heeft nog een vriendin thuis, dus die zit een beetje in een spagaat
Ik neem het om half 9 over.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:58 schreef Lesterr het volgende:
hebben ze nou al iets gedaan of? En zou iemand even verder kunnen gaan met verslagen. Danku!
Ik vind het meer lijken dat 'De Stem' vooraf ingesproken is en dat het op een soort van NS systeem werktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:01 schreef Hatseflats89 het volgende:
Woont hij daar ook? haha
Ja idd ik zou mooi misbruik maken van de situatie. Maar ja die Guido is een beetje een jong broekiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:02 schreef Darklight het volgende:
[..]
Boeie, het gaat om cash, zal die vriendin ook wel blij mee zijn
Af en toe klinkt het als vooraf ingesproken teksten...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:01 schreef Hatseflats89 het volgende:
Woont hij daar ook? haha
Haha maar hij krijgt er voor betaald.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die is net zo verslaafd als wij
Is dat zo ja? De bewoners weten het ook? Nou ja goed, lastig te volgen allemaalquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat geheim van Guido en Laura is er toch officieel uit?
Nouja dat dacht ik ook maar soms klinkt het weer gewoon te vloeiend hahaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:03 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik vind het meer lijken dat 'De Stem' vooraf ingesproken is en dat het op een soort van NS systeem werkt
Bewoners - Ga - Naar - de - rode - bank.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Af en toe klinkt het als vooraf ingesproken teksten...
Philip... Doe je zender goed...
Is dat zo?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat geheim van Guido en Laura is er toch officieel uit?
Kijk maar op secretstory.nlquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:04 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Is dat zo ja? De bewoners weten het ook? Nou ja goed, lastig te volgen allemaal
Ik vraag me dat ook afquote:
Een aantal zinnen zijn idd vooraf ingesproken volgens mij, gewoon dmv een soundboard drukt de regie op de juiste en passende tekst zoals zender check etc., de gesprekken in de KvdW zijn wél live met "de stem" volgens mijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Af en toe klinkt het als vooraf ingesproken teksten...
Philip... Doe je zender goed...
thanks!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik neem het om half 9 over.
Ik ben nu met mijn eten bezig
Ja voor onsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Kijk maar op secretstory.nl
Guido, Laura en Joanna zijn officieel bekend
Voor het publiek ja, niet voor de bewoners!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
O ja dat zal absoluut zo zijn...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een aantal zinnen zijn idd vooraf ingesproken volgens mij, gewoon dmv een soundboard drukt de regie op de juiste en passende tekst zoals zender check etc., de gesprekken in de KvdW zijn wél live met "de stem" volgens mij
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Voor het publiek ja, niet voor de bewoners!
Voor het publiek?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Voor het publiek ja, niet voor de bewoners!
Ik heb nu de streams niet aan maar denk dat het zeker nog genoeg boeiende beelden gaat opleverenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:10 schreef Weka het volgende:
Wie heeft ook het gevoel dat het vandaag echt leuk begint te worden en dat dit programma nog wel eens fantastisch kan worden?
Dat vroeg ik me ook af...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:10 schreef anniccck het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als iemand geen geld meer heeft en hij/zij een geheim wil raden? Kan dit dan gewoon niet tot er weer geld is of komt die persoon dan in de min te staan als het fout is
Ik denk dat je niet meer mag raden als je geen geld meer hebt, maar moet wachten tot je weer voldoende saldo hebtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:10 schreef anniccck het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als iemand geen geld meer heeft en hij/zij een geheim wil raden? Kan dit dan gewoon niet tot er weer geld is of komt die persoon dan in de min te staan als het fout is
Dat zijn suggesties? Gaat erom dat er 3 geheimen bekend zijn.. Die nep-relatie van Guido en Laura en dat geslaapwandel ..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Voor het publiek?
Hier op Fok zijn alleen al 13 van de 15 bekend
Ja duh, dat kwam uitgebreid aan bod bij de kick off uitzendingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat zijn suggesties? Gaat erom dat er 3 geheimen bekend zijn.. Die nep-relatie van Guido en Laura en dat geslaapwandel ..
Ja, bij de kick-off zijn die toch duidelijk bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat zijn suggesties? Gaat erom dat er 3 geheimen bekend zijn.. Die nep-relatie van Guido en Laura en dat geslaapwandel ..
Ik snap sowieso niet hoe ze dat met het geheim gaan doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:14 schreef Lesterr het volgende:
en wat als iemand nou het geheim over guido en laura fout raadt? Gaat dan de 2500 verdeeld worden over Laura en Guido. Zal oneerlijk zijn want dan worden de koffers van de anderen sneller gevuld
OK, dus dan zijn ze onthuld. Als het op tv geweest is. Logisch natuurlijk Tnxquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, bij de kick-off zijn die toch duidelijk bekend gemaakt.
Collega van me kent haar. Ze blijkt een huidziekte te hebben ofzo waardoor ze die "pigmentvlekken" heeft. Ook vertelde zij dat als zij zichzelf druk maakt er vlekken op haar borst komen ofzo...quote:
Joh dikke lip heeft ze alquote:
Sorry, volgende keer zal ik een grotere makenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De aids vlekken zijn niet al te goed te zien
Vlekken op de borst door het druk maken staat los van die huidziekte, dat hebben zoveel mensen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:16 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Collega van me kent haar. Ze blijkt een huidziekte te hebben ofzo waardoor ze die "pigmentvlekken" heeft. Ook vertelde zij dat als zij zichzelf druk maakt er vlekken op haar borst komen ofzo...
of hij wel eens opgenomen is in een kliniek, omdat gerard zei ik draai altijd alles om en toen kwam haar vraagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:17 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja, Joanna vroeg of hij was opgenomen of iets dergelijks
Ik zat een volle minuut te staren om me te bedenken wat je nou bedoelde, maar je quottee dus gewoon verkeerdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:17 schreef Hatseflats89 het volgende:
Huh? Ik quote de "aidsvlekken", niet "Geïnsinueerd", aldus Joanna." ??? Haha sorry ik moet hier allemaal nog aan wennen
Ja maar ze had het iets over dat het dan erger word ofzo geen idee hoe of wat voor huidziekte.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:17 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Vlekken op de borst door het druk maken staat los van die huidziekte, dat hebben zoveel mensen.
Joah zij is echt leukquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:19 schreef Rafq het volgende:
haha ik vind Joanna echt tof!!! Leuke ophef
Toen had hij het fout, vervolgens vroeg Joanna of Gerard ooit 'opgenomen' was en dat vond Gerard niet leuk. Gerard vertelde dat aan Sergio, Joanna ging verhaal halen, kleine clash en toen is nu.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:21 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Bah alle actie gemist, was weer aan het eten =( Dus Servio had op de knop gedrukt en toen!?? iemand??
Dacht hij het geheim van Gerard te weten maar hij zat ernaast.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:21 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Bah alle actie gemist, was weer aan het eten =( Dus Servio had op de knop gedrukt en toen!?? iemand??
Klopt, missie's zijn geheime opdrachten die de bewoners kunnen krijgen. Ze mogen hier met niemand over praten, ook niet als de missie is afgelopen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:22 schreef Swomp het volgende:
Niemand die me ff uit kan leggen wat ze met 'missies' bedoelen ? krijgen de deelnemers opdrachten ofwat ?
valt ook erg mee hoor! ik heb flink kunnen kijken de hele dag door.. en nu ik dus niet kijk, is er bonje! maar dat zal morgen wel in de uitzending zijn!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:22 schreef Karina het volgende:
Zometeen eerst maar de "live" uitzending kijken om bij te komen en daarna de streamsIk heb heel wat gemist zo te lezen.
Missies zijn opdrachten waarmee elke individuele bewoner geld kan verdienen of verliezen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:22 schreef Swomp het volgende:
Niemand die me ff uit kan leggen wat ze met 'missies' bedoelen ? krijgen de deelnemers opdrachten ofwat ?
Ah ok, leuk !quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:25 schreef anniccck het volgende:
[..]
Klopt, missie's zijn geheime opdrachten die de bewoners kunnen krijgen. Ze mogen hier met niemand over praten, ook niet als de missie is afgelopen.
Volgens mij is het zo dat als de missie slaagt, ze er geld bij krijgen en anders gaat het geld ervanaf.
Dat komt omdat er nog zoveel mensen zijn nu.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:27 schreef Razor21 het volgende:
Vind het nog best lastig om te volgen je moet alles en iedereen in de gaten houden. Met BB was het gewoon verstand op nul.
Geen probleemquote:
Kijk, aan jou heb ik watquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:30 schreef anniccck het volgende:
[..]
Geen probleem
En over je andere vragen; als de bewoners een geheim denken te weten moeten ze op de rode knop drukken. Ze krijgen dan 5 min. de tijd om vragen te stellen aan de persoon van wie ze het geheim weten en dan mogen ze beslissen of ze nog steeds het geheim willen raden of niet. Als ze het dan goed hebben, krijgen ze al het geld van de persoon van wie ze het geheim hebben geraden en anders moeten ze 2500 euro inleveren aan die persoon
En om de beurt moeten de mannen de vrouwen nomineren of de vrouwen de mannen, de 2 met de meeste stemmen worden dan genomineerd en dan mag volgens mij het publiek uiteindelijk beslissen wie eruit gaat. Deze week zijn er 3 mannen genomineerd, denk dat dat zo is omdat er 2 evenveel stemmen hadden. Gerard, Jurien en Philip zijn deze week genomineerd
Iphone streamquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
Stream op iPhone![]()
[ afbeelding ]
Pizzalucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |