Een aantal zinnen zijn idd vooraf ingesproken volgens mij, gewoon dmv een soundboard drukt de regie op de juiste en passende tekst zoals zender check etc., de gesprekken in de KvdW zijn wél live met "de stem" volgens mijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Af en toe klinkt het als vooraf ingesproken teksten...
Philip... Doe je zender goed...
thanks!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik neem het om half 9 over.
Ik ben nu met mijn eten bezig
Ja voor onsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Kijk maar op secretstory.nl
Guido, Laura en Joanna zijn officieel bekend
Voor het publiek ja, niet voor de bewoners!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Kijk maar op secretstory.nl
Guido, Laura en Joanna zijn officieel bekend
O ja dat zal absoluut zo zijn...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een aantal zinnen zijn idd vooraf ingesproken volgens mij, gewoon dmv een soundboard drukt de regie op de juiste en passende tekst zoals zender check etc., de gesprekken in de KvdW zijn wél live met "de stem" volgens mij
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Voor het publiek ja, niet voor de bewoners!
Voor het publiek?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Voor het publiek ja, niet voor de bewoners!
Ik heb nu de streams niet aan maar denk dat het zeker nog genoeg boeiende beelden gaat opleverenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:10 schreef Weka het volgende:
Wie heeft ook het gevoel dat het vandaag echt leuk begint te worden en dat dit programma nog wel eens fantastisch kan worden?
Dat vroeg ik me ook af...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:10 schreef anniccck het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als iemand geen geld meer heeft en hij/zij een geheim wil raden? Kan dit dan gewoon niet tot er weer geld is of komt die persoon dan in de min te staan als het fout is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |