Dat geheim van Guido en Laura is er toch officieel uit?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:01 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Guido heeft nog een vriendin thuis, dus die zit een beetje in een spagaat
Ik neem het om half 9 over.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:58 schreef Lesterr het volgende:
hebben ze nou al iets gedaan of? En zou iemand even verder kunnen gaan met verslagen. Danku!
Ik vind het meer lijken dat 'De Stem' vooraf ingesproken is en dat het op een soort van NS systeem werktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:01 schreef Hatseflats89 het volgende:
Is die stem daar 24/7 eigenlijk?
Ik hoor hem echt op alle mogelijke tijden...
Woont hij daar ook? haha
Ja idd ik zou mooi misbruik maken van de situatie. Maar ja die Guido is een beetje een jong broekiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:02 schreef Darklight het volgende:
[..]
Boeie, het gaat om cash, zal die vriendin ook wel blij mee zijn
Af en toe klinkt het als vooraf ingesproken teksten...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:01 schreef Hatseflats89 het volgende:
Is die stem daar 24/7 eigenlijk?
Ik hoor hem echt op alle mogelijke tijden...
Woont hij daar ook? haha
Haha maar hij krijgt er voor betaald.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die is net zo verslaafd als wij
Is dat zo ja? De bewoners weten het ook? Nou ja goed, lastig te volgen allemaalquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat geheim van Guido en Laura is er toch officieel uit?
Nouja dat dacht ik ook maar soms klinkt het weer gewoon te vloeiend hahaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:03 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik vind het meer lijken dat 'De Stem' vooraf ingesproken is en dat het op een soort van NS systeem werkt
Bewoners - Ga - Naar - de - rode - bank.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Af en toe klinkt het als vooraf ingesproken teksten...
Philip... Doe je zender goed...
Is dat zo?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat geheim van Guido en Laura is er toch officieel uit?
Kijk maar op secretstory.nlquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:04 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Is dat zo ja? De bewoners weten het ook? Nou ja goed, lastig te volgen allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |