Dat moet een wijf geweest zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:56 schreef -Strawberry- het volgende:
's ochtends kun je niet zonder zonnebril je ogen open doen?Sjesus.
Denkend: Kom hier prrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Laura kijkt nogal vragend naar Guido.
Vragend? Ik vind het eerder verveeld...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zullen ze geluisterd hebben naar fok?
Die gozer snapt er idd niet veel van nee. Heeft ze meerdere keren al gedaan. Wat een idiotquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof ze haar eigen kots terug slikt jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Verveeld? Ik hoop/denk dat ze niet voor niets naast hem gaat zitten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vragend? Ik vind het eerder verveeld...
Guido heeft nog een vriendin thuis, dus die zit een beetje in een spagaatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:00 schreef ABundy het volgende:
[..]
Die gozer snapt er idd niet veel van nee. Heeft ze meerdere keren al gedaan. Wat een idiot
Boeie, het gaat om cash, zal die vriendin ook wel blij mee zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:01 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Guido heeft nog een vriendin thuis, dus die zit een beetje in een spagaat
Dat is toch haar missiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verveeld? Ik hoop/denk dat ze niet voor niets naast hem gaat zitten.
Die is net zo verslaafd als wijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:01 schreef Hatseflats89 het volgende:
Is die stem daar 24/7 eigenlijk?
Ik hoor hem echt op alle mogelijke tijden...
Woont hij daar ook? haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |