Ja ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat zijn suggesties? Gaat erom dat er 3 geheimen bekend zijn.. Die nep-relatie van Guido en Laura en dat geslaapwandel ..
Ja, bij de kick-off zijn die toch duidelijk bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat zijn suggesties? Gaat erom dat er 3 geheimen bekend zijn.. Die nep-relatie van Guido en Laura en dat geslaapwandel ..
Ik snap sowieso niet hoe ze dat met het geheim gaan doen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:14 schreef Lesterr het volgende:
en wat als iemand nou het geheim over guido en laura fout raadt? Gaat dan de 2500 verdeeld worden over Laura en Guido. Zal oneerlijk zijn want dan worden de koffers van de anderen sneller gevuld
OK, dus dan zijn ze onthuld. Als het op tv geweest is. Logisch natuurlijk Tnxquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, bij de kick-off zijn die toch duidelijk bekend gemaakt.
Collega van me kent haar. Ze blijkt een huidziekte te hebben ofzo waardoor ze die "pigmentvlekken" heeft. Ook vertelde zij dat als zij zichzelf druk maakt er vlekken op haar borst komen ofzo...quote:
Joh dikke lip heeft ze alquote:
Sorry, volgende keer zal ik een grotere makenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De aids vlekken zijn niet al te goed te zien
Vlekken op de borst door het druk maken staat los van die huidziekte, dat hebben zoveel mensen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:16 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Collega van me kent haar. Ze blijkt een huidziekte te hebben ofzo waardoor ze die "pigmentvlekken" heeft. Ook vertelde zij dat als zij zichzelf druk maakt er vlekken op haar borst komen ofzo...
of hij wel eens opgenomen is in een kliniek, omdat gerard zei ik draai altijd alles om en toen kwam haar vraagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:17 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja, Joanna vroeg of hij was opgenomen of iets dergelijks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |