FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
ik wil een tv in de keukenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goed plan...
Ik heb honger, ik wil eten maken
Ik kan vanuit de keuken naar de tv kijken... Maar zit zo lekkerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ik wil een tv in de keuken
Had niet verwacht zo onwijs bezig te zijn met dit
1 gok per week geloof ik?quote:
Ja, maar als je het fout hebt, verlies je geldquote:
Filmpjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:41 schreef Studiotje het volgende:
Kom maar op Stem, wat heb je te melden
Dat wil hij niet zeggenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:43 schreef Flow3r het volgende:
Wat dacht Servio dat het geheim was?
* schakel net in *
Ow nee logischquote:
Okay, en als het fout is gaat er geld vanaf?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:37 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja, maar als je het fout hebt, verlies je geld
Ze gaven net ook aan dat ze meer actie willen, dus er gaan er nog wel een paar drukken
edit - 1x per week idd
Ja dan gaat het geld naar diegene waar je het geheim van dacht te weten, gaat er dan bij jou dus afquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, en als het fout is gaat er geld vanaf?
dat zien we in de dagelijkse uitzending dnek ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wij mogen het ook niet weten dus?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zien we in de dagelijkse uitzending dnek ik
's ochtends ofzo dan? Want ik neem aan dat dat niet zomaar midden op de dag daar is neergelegd?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:44 schreef Chanel5 het volgende:
Philip zag de nachtkijker op een tafeltje liggen toen hij het huis in kwam.
Okay, ik snap het, dankje!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:45 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja dan gaat het geld naar diegene waar je het geheim van dacht te weten, gaat er dan bij jou dus af
In de OP staan voldoende tipsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ok... ik ben blond. Heb nu die 4 streams aan, maar krijg steeds reclame.
Nu staat er onderin
TIP:Zet de volgende regel in je hosts file om reclame te omzeilen(C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts)
127.0.0.1 ad.doubleclick.net
Ik snap het alleen niet
Mijn kapsalon is onderwegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze zullen wel honger hebben
Nee de dag dat ze voor het eerst het huis ingingen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:46 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
's ochtends ofzo dan? Want ik neem aan dat dat niet zomaar midden op de dag daar is neergelegd?haha
Ik gisterquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jammie D. die heb ik zondag nog gegeten.
We hebben een nieuw adres ontdekt, dus afgelopen maand al 6 keer besteldquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jammie D. die heb ik zondag nog gegeten.
Meen je nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:49 schreef D. het volgende:
[..]
We hebben een nieuw adres ontdekt, dus afgelopen maand al 6 keer besteld
Volgens mij zijn de eerste ergenissen er ook alquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:46 schreef beequeen het volgende:
Ik blijf erbij. Gerard lijkt op Jeroen uit de Bunker. Wat bunker-renate ook al zei.
Doe er wat aanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:51 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
En nu heb ik trek in kapsalon...
Ffkes dat goeie adresje aan D. vragen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:51 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
ik nu ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:51 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat Sofia vanmiddag een missie kreeg maar weet niet welke en of 'ie loopt of al afgelopen is.quote:
Voetmassage vermoed ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat Sofia vanmiddag een missie kreeg maar weet niet welke en of 'ie loopt of al afgelopen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |