Toen had hij het fout, vervolgens vroeg Joanna of Gerard ooit 'opgenomen' was en dat vond Gerard niet leuk. Gerard vertelde dat aan Sergio, Joanna ging verhaal halen, kleine clash en toen is nu.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:21 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Bah alle actie gemist, was weer aan het eten =( Dus Servio had op de knop gedrukt en toen!?? iemand??
Dacht hij het geheim van Gerard te weten maar hij zat ernaast.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:21 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Bah alle actie gemist, was weer aan het eten =( Dus Servio had op de knop gedrukt en toen!?? iemand??
Klopt, missie's zijn geheime opdrachten die de bewoners kunnen krijgen. Ze mogen hier met niemand over praten, ook niet als de missie is afgelopen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:22 schreef Swomp het volgende:
Niemand die me ff uit kan leggen wat ze met 'missies' bedoelen ? krijgen de deelnemers opdrachten ofwat ?
valt ook erg mee hoor! ik heb flink kunnen kijken de hele dag door.. en nu ik dus niet kijk, is er bonje! maar dat zal morgen wel in de uitzending zijn!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:22 schreef Karina het volgende:
Zometeen eerst maar de "live" uitzending kijken om bij te komen en daarna de streamsIk heb heel wat gemist zo te lezen.
Missies zijn opdrachten waarmee elke individuele bewoner geld kan verdienen of verliezen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:22 schreef Swomp het volgende:
Niemand die me ff uit kan leggen wat ze met 'missies' bedoelen ? krijgen de deelnemers opdrachten ofwat ?
Ah ok, leuk !quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:25 schreef anniccck het volgende:
[..]
Klopt, missie's zijn geheime opdrachten die de bewoners kunnen krijgen. Ze mogen hier met niemand over praten, ook niet als de missie is afgelopen.
Volgens mij is het zo dat als de missie slaagt, ze er geld bij krijgen en anders gaat het geld ervanaf.
Dat komt omdat er nog zoveel mensen zijn nu.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:27 schreef Razor21 het volgende:
Vind het nog best lastig om te volgen je moet alles en iedereen in de gaten houden. Met BB was het gewoon verstand op nul.
Geen probleemquote:
Kijk, aan jou heb ik watquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:30 schreef anniccck het volgende:
[..]
Geen probleem
En over je andere vragen; als de bewoners een geheim denken te weten moeten ze op de rode knop drukken. Ze krijgen dan 5 min. de tijd om vragen te stellen aan de persoon van wie ze het geheim weten en dan mogen ze beslissen of ze nog steeds het geheim willen raden of niet. Als ze het dan goed hebben, krijgen ze al het geld van de persoon van wie ze het geheim hebben geraden en anders moeten ze 2500 euro inleveren aan die persoon
En om de beurt moeten de mannen de vrouwen nomineren of de vrouwen de mannen, de 2 met de meeste stemmen worden dan genomineerd en dan mag volgens mij het publiek uiteindelijk beslissen wie eruit gaat. Deze week zijn er 3 mannen genomineerd, denk dat dat zo is omdat er 2 evenveel stemmen hadden. Gerard, Jurien en Philip zijn deze week genomineerd
Iphone streamquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
Stream op iPhone![]()
[ afbeelding ]
Pizzalucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |