Ja, dit dus, buiten het feit dat ik z'n aanwezigheid hier zwaar ga missen (dit topic krijgt een amputatie), wens ik hem bovenal heel veel succes, plezier en liefde en geluk en zo in wat hij ook gaat doen. De grote factor binnen dit topic gaat vertrekken maar we zullen de herinnering hoog houden en hij zal trots op ons zijn, en hij moet vooral weten dat wanneer in welke vlaag van verstandsverbijstering hij ooit moge verkeren dat hij hier terug wil komen, hij MEER DAN WELKOM IS.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:25 schreef Paul-89 het volgende:
Hans het beste met alles wat je (niet meer) gaat doen, ik heb altijd veel plezier beleefd aan je aanwezigheid hier.
nog 5quote:Op maandag 14 februari 2011 23:28 schreef -Hans- het volgende:
Bye bye party people!. Paul (rest natuurlijk ook!) ook jij het beste. Was een leuke tijd hier. Nog 6, ofzo?
Misschien heb ik tegen die tijd wel borsthaar.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:29 schreef minthy het volgende:
Hansie, je bent tof! Hoop dat we je hier ooit nog eens terugzien... Misschien later, als we groot zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat. Allemaal. Denk hier inmiddels lang genoeg te zijn om de Hans in al zijn Hansheid te waarderen, en het is een groot gemisquote:Op maandag 14 februari 2011 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dit dus, buiten het feit dat ik z'n aanwezigheid hier zwaar ga missen (dit topic krijgt een amputatie), wens ik hem bovenal heel veel succes, plezier en liefde en geluk en zo in wat hij ook gaat doen. De grote factor binnen dit topic gaat vertrekken maar we zullen de herinnering hoog houden en hij zal trots op ons zijn, en hij moet vooral weten dat wanneer in welke vlaag van verstandsverbijstering hij ooit moge verkeren dat hij hier terug wil komen, hij MEER DAN WELKOM IS.
Ja, wie weet!!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Misschien heb ik tegen die tijd wel borsthaar.
We kunnen in de meeste subfora wel iets openen denk ik... KLB: Klaag hier over het gemis, OUD: volg hier de geboorte van een leven buiten Fok!, TVR: Wanneer komt nu die docusoap over Hans?? Enz enzquote:Op maandag 14 februari 2011 23:30 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat. Allemaal. Denk hier inmiddels lang genoeg te zijn om de Hans in al zijn Hansheid te waarderen, en het is een groot gemisKrijgen we dadelijk ook een condoleancetopic trouwens?
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:31 schreef alors het volgende:
..........
.............
............
.......
...........
![]()
![]()
![]()
..........
.........
..
........
![]()
.
..........
......
![]()
![]()
![]()
.....
![]()
![]()
........
....
.. ..........
![]()
![]()
..........
......
........
.....
......
... ............. .......
![]()
..........
....
.............
...
.......
.........
![]()
![]()
Heui snotterkoppie!!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
goed dat ik nog ff mijn ziekbed uit ben gekomen!
vaarwel Hans, dank voor de warme avondenen wat zonde dat we toen niet naar Band of Skulls zijn gegaan
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:31 schreef alors het volgende:
..........
.............
............
.......
...........
![]()
![]()
![]()
..........
.........
..
........
![]()
..
..........
......
![]()
![]()
![]()
.........
![]()
![]()
........
..
![]()
.. ..........
![]()
![]()
..........
......
........
.....
.......
... ..................
![]()
..........
....
.............
...
.......
.........
![]()
![]()
Holy crap, arme Sersj krijgt een rolberoerte!quote:
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:34 schreef Bol_Wan het volgende:
I like To Ride my Hansicle gaat iets te ver hé?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:37 schreef Paul-89 het volgende:
Ik krijg net een foto doorgezonden van de toestanden in Grunn momenteel.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
know'm sayin?
word? word.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Was dit nou z'n laatste?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:28 schreef -Hans- het volgende:
Bye bye party people!. Paul (rest natuurlijk ook!) ook jij het beste. Was een leuke tijd hier. Nog 6, ofzo?
Ik mag hopen van niet, ik lijk wel gek, blijf godverdorie wakker om m'n internetheld uit te zwaaien terwijl morgen de wekker alweer om 6 uur gaat.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
volgens mij laat Hans ons gewoon in spanning zitten en post ie vandaag niet meer!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
ik voel met je mee...ik zit hier met koorts en een snothoordquote:Op maandag 14 februari 2011 23:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet, ik lijk wel gek, blijf godverdorie wakker om m'n internetheld uit te zwaaien terwijl morgen de wekker alweer om 6 uur gaat.
*pakt stoffer en blik om gebroken hart op te vegen en lijmt alles weer aan elkaar, zo goed het kan*quote:
Knokkenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:42 schreef Paul-89 het volgende:
Begint wat grimmiger te worden in Grunn.
[ afbeelding ]
nog 4quote:Op maandag 14 februari 2011 23:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet niet. Zal het wel even vragen.
nog 3quote:Op maandag 14 februari 2011 23:42 schreef -Hans- het volgende:
Maaruh, mooie woorden mensen. Prachtige reacties (Cee). Zou een ding willen zeggen: The Show Must Go On!
. Het beste allemaal. Ga zo door
.
Rock inderdaad jammer man! Dat was de kans. Jammer!.
nog 2quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:51 schreef Cee het volgende:
Ik ga slapen. Hou je taai, allemaal. Tot morgenochtend. Specialevoor Hansie.
Love of my life, you hurt me,
You've broken my heart, and now you leave me.
Love of my life can't you see,
Bring it back bring it back,
Don't take it away from me,
Because you don't know what it means to me.
Ik volg ook richting mijn bed trustenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen
![]()
trusten allemaal
Vaarwel Hans!
slaap lekker!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik volg ook richting mijn bed trustenHans
![]()
![]()
![]()
Doei Roelquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:51 schreef Cee het volgende:
Ik ga slapen. Hou je taai, allemaal. Tot morgenochtend. Specialevoor Hansie.
Love of my life, you hurt me,
You've broken my heart, and now you leave me.
Love of my life can't you see,
Bring it back bring it back,
Don't take it away from me,
Because you don't know what it means to me.
Trusten Alors. Groetenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen
![]()
trusten allemaal
Vaarwel Hans!
Trusten Maurice !!! Succes/geniet van het moois wat over een paar maand komtquote:Op maandag 14 februari 2011 23:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik volg ook richting mijn bed trustenHans
![]()
![]()
![]()
NOG 1 bye bye Hans bye byequote:Op maandag 14 februari 2011 23:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doei Roel![]()
![]()
[..]
![]()
Trusten Cee
!
[..]
Trusten Alors. Groeten![]()
![]()
[..]
Trusten Maurice !!! Succes/geniet van het moois wat over een paar maand komt.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:07 schreef -Hans- het volgende:
Tsja, dan is dit de 100.000e reactie en mijn laatste op Fok! Apart. Mensen, bedankt voor de leuke jaren. Veel hoogtepunten en weinig dieptepunten. Het besluit om te stoppen is niet iets van de laatste maanden. 2009 was misschien wel het eerste teken. Nogmaals, het was hartstikke leuk, maar op een gegeven moment moet je ook het besluit durven/kunnen nemen om te stoppen. Ik ben benieuwd hoelang ik het kan volhouden... (eerste week zal lastig worden).
Hoop mooie reacties hier, maar ik denk dat dit nog steeds het beste is. Dus... Tsja, kan nog wel een hoop typen, maar wat we willen horen is keiharde rock 'n roll op de radio.
The Show Must Go On!
Trusten en het beste voor de toekomst
Moi !!
Moi!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:07 schreef -Hans- het volgende:
Tsja, dan is dit de 100.000e reactie en mijn laatste op Fok! Apart. Mensen, bedankt voor de leuke jaren. Veel hoogtepunten en weinig dieptepunten. Het besluit om te stoppen is niet iets van de laatste maanden. 2009 was misschien wel het eerste teken. Nogmaals, het was hartstikke leuk, maar op een gegeven moment moet je ook het besluit durven/kunnen nemen om te stoppen. Ik ben benieuwd hoelang ik het kan volhouden... (eerste week zal lastig worden).
Hoop mooie reacties hier, maar ik denk dat dit nog steeds het beste is. Dus... Tsja, kan nog wel een hoop typen, maar wat we willen horen is keiharde rock 'n roll op de radio.
The Show Must Go On!
Trusten en het beste voor de toekomstHet gaat jullie goed. Dat weet ik zeker!
Moi !!
Hans het allerbeste gewenst! Het ga je goed man!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:07 schreef -Hans- het volgende:
The Show Must Go On!
Moi !!
The Show Must Go On!
Moi !!
The Show Must Go On!
Moi !!
100.000 in de 3FM reeksquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:13 schreef Paul-89 het volgende:
Maar Hans heeft toch meer dan 100.000 reacties ?
t ging om 100.000 in het 3fmtopic...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:13 schreef Paul-89 het volgende:
Maar Hans heeft toch meer dan 100.000 reacties ?
quote:
Ok.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t ging om 100.000 in het 3fmtopic...
Denk niet dat Roel de komende dagen aanspreekbaar is...quote:
die arme jongenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Denk niet dat Roel de komende dagen aanspreekbaar is...
Ja...quote:
HANS!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:47 schreef borisz het volgende:
Wie is dit?
[ afbeelding ]
Winnaar gaat door voor de koelkast. Let wel, met diepvriescombinatie
Kamille met honing, goed voor je keelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ff kopje thee gepakt....dat is ook alweer maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden geleden
Geen idee, ziet er niet echt uit als iemand die ik kenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:47 schreef borisz het volgende:
Wie is dit?
[ afbeelding ]
Winnaar gaat door voor de koelkast. Let wel, met diepvriescombinatie
heb ik niet...dus het is mango gewordenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Kamille met honing, goed voor je keel
één ding is zeker het komt van hyvesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:50 schreef borisz het volgende:
Het antwoord volgt in de morgen.
Wie er door mag spelen voor de koelkast zien we dan.
Ajuus
Ik wist dat het vanavond kon gaan gebeuren. Ik heb er een traantje om gelaten.quote:
Shit... Ik gok dat ik er in de morgen niet benquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:50 schreef borisz het volgende:
Ajuus
Ook lekker!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb ik niet...dus het is mango geworden
welterustenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:08 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga maar weer naar bed.....begin mezelf in de weg te zitten...
tot later!
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:08 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga maar weer naar bed.....begin mezelf in de weg te zitten...
tot later!
The Show Must Go On!
Moi !!
gelukkig heb ik die veilig gesteld.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik die veilig gesteld.
The Show Must Go On!
Moi !!
The Show Must Go On!
Moi !!
viel mij ook al opquote:
Tot volgende weekquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:07 schreef -Hans- het volgende:
The Show Must Go On!
Moi !!
En het is 2011.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
viel mij ook al op [ afbeelding ]
Ah waar we sterke koffie en droge cake krijgenquote:
Juist.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Ah waar we sterke koffie en droge cake krijgen
Had ik dus gisteravond ook al gedaan. Had wel verwacht dat die zou verdwijnenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik die veilig gesteld.
flink doorposten dan. het is nog haalbaar om Hans's spamrecord te verbreken!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan dit topic niet vol of dicht? Ik word er verdrietig van.
Waar blijft het antwoord?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:50 schreef borisz het volgende:
Ajuus
Niemand gaat doorspelen want het is niet geraden.quote:
Ja dat is vanaf nu de RoelHapo!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:11 schreef gerbenp het volgende:
Rust hier zeg, ik denk dat dit een dieptepunt gaat worden, in 2 dagen geen topic volgeknald wordt.. heeft hans eigenlijk een opvolger van de HaPo aangekondigd?
De JewelPo?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja dat is vanaf nu de RoelHapo!
ach, is het niet een goed teken dat we betere dingen te doen hebben dan op een forum rond te hangen?quote:
mijn wecamstream heeft gelukkig nergens last van. die wil ook nog wel eens haperen helaasquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:45 schreef Dos37 het volgende:
Klopt mijn stream eruit tijdens het popduel.
*pinkt een traantje weg* Heb ik heul het afscheid van Hans gemistquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:07 schreef -Hans- het volgende:
The Show Must Go On!
Moi !!
stop met je studie en doe je best!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:14 schreef CindieY het volgende:
Wie moet nou overdag, als wij op school zitten of aan het werk zijn, het topic in zijn eentje volposten? Wie jat alle lapo's voor onze neus weg?
Zorg jij ervoor dat ik dan nog goed kan rondkomen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
stop met je studie en doe je best!
van fulltime callcenteren kun je rondkomen hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zorg jij ervoor dat ik dan nog goed kan rondkomen?
Ah, je edit kan inderdaadquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van fulltime callcenteren kun je rondkomen hoorof van alle avonddiensten en weekenddiensten. ja, je moet er wat voor over hebben hoor!
edit: of vanuit de collegezalen op je gsm fokken!
ik vind het stiekem wel een beetje teveel bombarie hoor. Als Hans het hier niet meer zo leuk vind kan ie toch posten als ie zin heeft en anders met stille trom wegblijven? Zo zou ik het iig doen....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, je edit kan inderdaad
Damn, net even het vorige topic terug gelezen. Wat gek om alle posts van Hans te zien zonder het 3FM-kuiken op de gele achtergrond. Sorry, ik moet een stukje afscheid van gisteren inhalen![]()
Zou niet erg Hans-like zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het stiekem wel een beetje teveel bombarie hoor. Als Hans het hier niet meer zo leuk vind kan ie toch posten als ie zin heeft en anders met stille trom wegblijven? Zo zou ik het iig doen....
Je hebt het wel over De Hans hè.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het stiekem wel een beetje teveel bombarie hoor. Als Hans het hier niet meer zo leuk vind kan ie toch posten als ie zin heeft en anders met stille trom wegblijven? Zo zou ik het iig doen....
klopt....en misschien past die bombarie wel bij DE HANSMEISTER!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je hebt het wel over De Hans hè.
je vergeet Wicked World en natuurlijk dat nummer dat Kings of Leon later gejat heeft...USe Somebody ofzo...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:43 schreef CindieY het volgende:
Nou, dat zou toch niet geheel toevallig Single Girls zijn?Heeft ze uberhaupt iets anders uitgebracht?
Wicked World zegt me zo even niks, zal ik dan eerst moeten horen en aan die cover denk ik liever nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je vergeet Wicked World en natuurlijk dat nummer dat Kings of Leon later gejat heeft...USe Somebody ofzo...
ik ken dat nr vooral van de regel "Rapunzel, rapunzel, throw down you golden hair".quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wicked World zegt me zo even niks, zal ik dan eerst moeten horen en aan die cover denk ik liever niet
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:33 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik heb het overleefd hoorzo maar even van die cheapass foe yong hai met bami wegkachelen...
wat ben ik toch scherp 's ochtendsquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die heeft afscheid genomen van FOK!
Hans is niet meer onder ons.quote:
Nou leg het eens uit?quote:
met zijn broek op de enkels!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:03 schreef themauster het volgende:
Stiekem zit Hans gewoon mee te loeren
ehm..nee...quote:
einstein....en dat 3 keer? 3x stein is 3rdRock? jemig Pino....das wel een beetje vergezocht!quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
einstein....en dat 3 keer? 3x stein is 3rdRock? jemig Pino....das wel een beetje vergezocht!
Ja en over een paar maand is hij weer terug net als in 2009 en dan is iedereen weer blijquote:
Tijd teveel?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kwam er op een één of andere manier vanochtend op.
Je zit teveel op Fok! Pino...veel te veel...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kwam er op een één of andere manier vanochtend op.
Ik weet het. Ik ga met pensioen bij 100k posts in 3FM.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Je zit teveel op Fok! Pino...veel te veel...
Ik ben hier de laatste tijd weinig, eigenlijk alleen veel rond de SR-weken, maar -Hans- is daarin zeker iemand die ik zal gaan missenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:07 schreef -Hans- het volgende:
The Show Must Go On!
Moi !!
als jij maar wel goed je best doet op school! als er een onvoldoende op je rapport staat zwaait er wat!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, zeer onnuttige natuurkundeles.
Maar papa, ik had een 5.3 op de toets, en die heb ik herkanst met een 7.6!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als jij maar wel goed je best doet op school! als er een onvoldoende op je rapport staat zwaait er wat!
dan is het goed jongen! maar owee als ik een onvoldoende zie! Dan ga ik eens met mamaMinthy overleggen wat we daar voor maatregelen tegen gaan nemen...misschien mag je dan wel niet meer naar dat verderfelijke 3fm luisteren!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar papa, ik had een 5.3 op de toets, en die heb ik herkanst met een 7.6!
ik zag alweer dat je dit typte! wow!quote:
Rijstwafels Stinken!quote:
Hoi Allrouder, Roel en Rockyquote:
Wij allen, het zal even wennen wordenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik voel me nog niet op m'n gemak in het post-Hans-tijdperk.
Ik vind 'm ook leuk!quote:
die post eerder in dit topic was pas een echte HaPo...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:
Dit is het 3FM topic 2.0 een nieuw tijdperkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:39 schreef Bol_Wan het volgende:
Wie gaat de positie van Hans hier overnemen. Is gedoodverfde favoriet Roel klaar voor de taak of loopt iemand anders er met de felbegeerde titel vandoor? kijk volgende week weer naar: So You think you can LaPo!
Die mening deel ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:47 schreef 3rdRock het volgende:
Panic at the Disco. die hoor ik ineens wel heel vaak...goede plaat!
eens, beter dan het origineelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat blijft Hurt van Johnny Cash toch een ont-zet-tend geweldig nummer![]()
.
Was het maar al zomerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:53 schreef Allrounder het volgende:
Man man wat kijk ik uit naar de zomer, 25 graden, lang licht, terrasjes pakken, met groep vrienden zwemmen en tot 's avonds laat vissen.![]()
![]()
Jij met je radio, verklap es niet zo veelquote:
Die is beter dan elektrotechnique van henquote:
Klopt, vind alleen de beat van Elektrotechnique zo tof.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die is beter dan elektrotechnique van hen
Ik vind Get Spanish van hun laatste album dan juist weer de leukste, beter dan Sterrenstof ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die is beter dan elektrotechnique van hen
ehm, wat ga je opsturen dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:43 schreef Pino112 het volgende:
Cool, mailtje van Tjibbe is binnen. Moet em sturen naar Hilversummie![]()
.
Hij zegt dat ik er even een leuk briefje bij moet doen, maar eens even iets verzinnen..
Met als adres het volgende zeker?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:43 schreef Pino112 het volgende:
Cool, mailtje van Tjibbe is binnen. Moet em sturen naar Hilversummie![]()
.
Hij zegt dat ik er even een leuk briefje bij moet doen, maar eens even iets verzinnen..
cool! moet je natuurlijk wel verzoeken dat ze je naam erbij noemen! dan is het dubbelgaaf!quote:
Niet eensquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met als adres het volgende zeker?
NPO
t.a.v. Sean-Paul van de beveiliging
Peperbus
Mediapark
Hilversum
En Fok! noemen zekerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
cool! moet je natuurlijk wel verzoeken dat ze je naam erbij noemen! dan is het dubbelgaaf!
natuurlijk!quote:
Zolang het maar veilig is, is er gelukkig nog niet veel aan de hand. Desondanks sterktequote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
natuurlijk!
ow, en ff iets offtopics, vader is veilig in het ziekenhuis opgenomen. morgen herniaoperatie.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
natuurlijk!
ow, en ff iets offtopics, vader is veilig in het ziekenhuis opgenomen. morgen herniaoperatie.
hee schattepetat!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:06 schreef minthy het volgende:
![]()
Hier ook maar eens melden, het zweet loopt me van het voorhoofd... Niet eens van de koorts, maar van het getwitter. Mijn papegaai doet het tweetgeluidje al bijna na
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Dag mopje!!![]()
En de tieten van Katy!!
Naja, ze kan er wel vanalles mee wat ik niet kanquote:
heb je ooit geprobeerd slagroom of vuurwerk uit je Minthy's te laten komen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Naja, ze kan er wel vanalles mee wat ik niet kan
daar was de camera net op tijd weg...of net te vroeg...tis maar het je het bekijkt...quote:
Ja... 3degraads brandwondenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je ooit geprobeerd slagroom of vuurwerk uit je Minthy's te laten komen?
welke reclame ik hoor hem alleen in de snickers reclame atmquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand een link naar die versie van die reclame van Gerard Ekdom?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand een link naar die versie van die reclame van Gerard Ekdom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |