HANS!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:47 schreef borisz het volgende:
Wie is dit?
[ afbeelding ]
Winnaar gaat door voor de koelkast. Let wel, met diepvriescombinatie
Kamille met honing, goed voor je keelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ff kopje thee gepakt....dat is ook alweer maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden geleden
Geen idee, ziet er niet echt uit als iemand die ik kenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:47 schreef borisz het volgende:
Wie is dit?
[ afbeelding ]
Winnaar gaat door voor de koelkast. Let wel, met diepvriescombinatie
heb ik niet...dus het is mango gewordenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Kamille met honing, goed voor je keel
één ding is zeker het komt van hyvesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:50 schreef borisz het volgende:
Het antwoord volgt in de morgen.
Wie er door mag spelen voor de koelkast zien we dan.
Ajuus
Ik wist dat het vanavond kon gaan gebeuren. Ik heb er een traantje om gelaten.quote:
Shit... Ik gok dat ik er in de morgen niet benquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:50 schreef borisz het volgende:
Ajuus
Ook lekker!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb ik niet...dus het is mango geworden
welterustenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:08 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga maar weer naar bed.....begin mezelf in de weg te zitten...
tot later!
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:08 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga maar weer naar bed.....begin mezelf in de weg te zitten...
tot later!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:07 schreef -Hans- het volgende:
Tsja, dan is dit de 100.000e reactie en mijn laatste op Fok! Apart. Mensen, bedankt voor de leuke jaren. Veel hoogtepunten en weinig dieptepunten. Het besluit om te stoppen is niet iets van de laatste maanden. 2009 was misschien wel het eerste teken. Nogmaals, het was hartstikke leuk, maar op een gegeven moment moet je ook het besluit durven/kunnen nemen om te stoppen. Ik ben benieuwd hoelang ik het kan volhouden... (eerste week zal lastig worden).
Hoop mooie reacties hier, maar ik denk dat dit nog steeds het beste is. Dus... Tsja, kan nog wel een hoop typen, maar wat we willen horen is keiharde rock 'n roll op de radio.
The Show Must Go On!
Trusten en het beste voor de toekomstHet gaat jullie goed. Dat weet ik zeker!
Moi !!
gelukkig heb ik die veilig gesteld.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik die veilig gesteld.
Tsja, dan is dit de 100.000e reactie en mijn laatste op Fok! Apart. Mensen, bedankt voor de leuke jaren. Veel hoogtepunten en weinig dieptepunten. Het besluit om te stoppen is niet iets van de laatste maanden. 2009 was misschien wel het eerste teken. Nogmaals, het was hartstikke leuk, maar op een gegeven moment moet je ook het besluit durven/kunnen nemen om te stoppen. Ik ben benieuwd hoelang ik het kan volhouden... (eerste week zal lastig worden).
Hoop mooie reacties hier, maar ik denk dat dit nog steeds het beste is. Dus... Tsja, kan nog wel een hoop typen, maar wat we willen horen is keiharde rock 'n roll op de radio.
The Show Must Go On!
Moi !!
The Show Must Go On!
Moi !!
viel mij ook al opquote:
Tot volgende weekquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:07 schreef -Hans- het volgende:
The Show Must Go On!
Moi !!
En het is 2011.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
viel mij ook al op [ afbeelding ]
Ah waar we sterke koffie en droge cake krijgenquote:
Juist.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Ah waar we sterke koffie en droge cake krijgen
Had ik dus gisteravond ook al gedaan. Had wel verwacht dat die zou verdwijnenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik die veilig gesteld.
flink doorposten dan. het is nog haalbaar om Hans's spamrecord te verbreken!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan dit topic niet vol of dicht? Ik word er verdrietig van.
Waar blijft het antwoord?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:50 schreef borisz het volgende:
Ajuus
Niemand gaat doorspelen want het is niet geraden.quote:
Ja dat is vanaf nu de RoelHapo!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:11 schreef gerbenp het volgende:
Rust hier zeg, ik denk dat dit een dieptepunt gaat worden, in 2 dagen geen topic volgeknald wordt.. heeft hans eigenlijk een opvolger van de HaPo aangekondigd?
De JewelPo?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja dat is vanaf nu de RoelHapo!
ach, is het niet een goed teken dat we betere dingen te doen hebben dan op een forum rond te hangen?quote:
mijn wecamstream heeft gelukkig nergens last van. die wil ook nog wel eens haperen helaasquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:45 schreef Dos37 het volgende:
Klopt mijn stream eruit tijdens het popduel.
*pinkt een traantje weg* Heb ik heul het afscheid van Hans gemistquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:07 schreef -Hans- het volgende:
The Show Must Go On!
Moi !!
stop met je studie en doe je best!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:14 schreef CindieY het volgende:
Wie moet nou overdag, als wij op school zitten of aan het werk zijn, het topic in zijn eentje volposten? Wie jat alle lapo's voor onze neus weg?
Zorg jij ervoor dat ik dan nog goed kan rondkomen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
stop met je studie en doe je best!
van fulltime callcenteren kun je rondkomen hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zorg jij ervoor dat ik dan nog goed kan rondkomen?
Ah, je edit kan inderdaadquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van fulltime callcenteren kun je rondkomen hoorof van alle avonddiensten en weekenddiensten. ja, je moet er wat voor over hebben hoor!
edit: of vanuit de collegezalen op je gsm fokken!
ik vind het stiekem wel een beetje teveel bombarie hoor. Als Hans het hier niet meer zo leuk vind kan ie toch posten als ie zin heeft en anders met stille trom wegblijven? Zo zou ik het iig doen....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, je edit kan inderdaad
Damn, net even het vorige topic terug gelezen. Wat gek om alle posts van Hans te zien zonder het 3FM-kuiken op de gele achtergrond. Sorry, ik moet een stukje afscheid van gisteren inhalen![]()
Zou niet erg Hans-like zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het stiekem wel een beetje teveel bombarie hoor. Als Hans het hier niet meer zo leuk vind kan ie toch posten als ie zin heeft en anders met stille trom wegblijven? Zo zou ik het iig doen....
Je hebt het wel over De Hans hè.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het stiekem wel een beetje teveel bombarie hoor. Als Hans het hier niet meer zo leuk vind kan ie toch posten als ie zin heeft en anders met stille trom wegblijven? Zo zou ik het iig doen....
klopt....en misschien past die bombarie wel bij DE HANSMEISTER!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je hebt het wel over De Hans hè.
je vergeet Wicked World en natuurlijk dat nummer dat Kings of Leon later gejat heeft...USe Somebody ofzo...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:43 schreef CindieY het volgende:
Nou, dat zou toch niet geheel toevallig Single Girls zijn?Heeft ze uberhaupt iets anders uitgebracht?
Wicked World zegt me zo even niks, zal ik dan eerst moeten horen en aan die cover denk ik liever nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je vergeet Wicked World en natuurlijk dat nummer dat Kings of Leon later gejat heeft...USe Somebody ofzo...
ik ken dat nr vooral van de regel "Rapunzel, rapunzel, throw down you golden hair".quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wicked World zegt me zo even niks, zal ik dan eerst moeten horen en aan die cover denk ik liever niet
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:33 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik heb het overleefd hoorzo maar even van die cheapass foe yong hai met bami wegkachelen...
wat ben ik toch scherp 's ochtendsquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die heeft afscheid genomen van FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |