Ah, je edit kan inderdaadquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van fulltime callcenteren kun je rondkomen hoorof van alle avonddiensten en weekenddiensten. ja, je moet er wat voor over hebben hoor!
edit: of vanuit de collegezalen op je gsm fokken!
ik vind het stiekem wel een beetje teveel bombarie hoor. Als Hans het hier niet meer zo leuk vind kan ie toch posten als ie zin heeft en anders met stille trom wegblijven? Zo zou ik het iig doen....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, je edit kan inderdaad
Damn, net even het vorige topic terug gelezen. Wat gek om alle posts van Hans te zien zonder het 3FM-kuiken op de gele achtergrond. Sorry, ik moet een stukje afscheid van gisteren inhalen![]()
Zou niet erg Hans-like zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het stiekem wel een beetje teveel bombarie hoor. Als Hans het hier niet meer zo leuk vind kan ie toch posten als ie zin heeft en anders met stille trom wegblijven? Zo zou ik het iig doen....
Je hebt het wel over De Hans hè.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het stiekem wel een beetje teveel bombarie hoor. Als Hans het hier niet meer zo leuk vind kan ie toch posten als ie zin heeft en anders met stille trom wegblijven? Zo zou ik het iig doen....
klopt....en misschien past die bombarie wel bij DE HANSMEISTER!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je hebt het wel over De Hans hè.
je vergeet Wicked World en natuurlijk dat nummer dat Kings of Leon later gejat heeft...USe Somebody ofzo...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:43 schreef CindieY het volgende:
Nou, dat zou toch niet geheel toevallig Single Girls zijn?Heeft ze uberhaupt iets anders uitgebracht?
Wicked World zegt me zo even niks, zal ik dan eerst moeten horen en aan die cover denk ik liever nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je vergeet Wicked World en natuurlijk dat nummer dat Kings of Leon later gejat heeft...USe Somebody ofzo...
ik ken dat nr vooral van de regel "Rapunzel, rapunzel, throw down you golden hair".quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wicked World zegt me zo even niks, zal ik dan eerst moeten horen en aan die cover denk ik liever niet
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:33 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik heb het overleefd hoorzo maar even van die cheapass foe yong hai met bami wegkachelen...
wat ben ik toch scherp 's ochtendsquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die heeft afscheid genomen van FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |