Was het maar al zomerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:53 schreef Allrounder het volgende:
Man man wat kijk ik uit naar de zomer, 25 graden, lang licht, terrasjes pakken, met groep vrienden zwemmen en tot 's avonds laat vissen.![]()
![]()
Jij met je radio, verklap es niet zo veelquote:
Die is beter dan elektrotechnique van henquote:
Klopt, vind alleen de beat van Elektrotechnique zo tof.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die is beter dan elektrotechnique van hen
Ik vind Get Spanish van hun laatste album dan juist weer de leukste, beter dan Sterrenstof ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die is beter dan elektrotechnique van hen
ehm, wat ga je opsturen dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:43 schreef Pino112 het volgende:
Cool, mailtje van Tjibbe is binnen. Moet em sturen naar Hilversummie![]()
.
Hij zegt dat ik er even een leuk briefje bij moet doen, maar eens even iets verzinnen..
Met als adres het volgende zeker?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:43 schreef Pino112 het volgende:
Cool, mailtje van Tjibbe is binnen. Moet em sturen naar Hilversummie![]()
.
Hij zegt dat ik er even een leuk briefje bij moet doen, maar eens even iets verzinnen..
cool! moet je natuurlijk wel verzoeken dat ze je naam erbij noemen! dan is het dubbelgaaf!quote:
Niet eensquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met als adres het volgende zeker?
NPO
t.a.v. Sean-Paul van de beveiliging
Peperbus
Mediapark
Hilversum
En Fok! noemen zekerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
cool! moet je natuurlijk wel verzoeken dat ze je naam erbij noemen! dan is het dubbelgaaf!
natuurlijk!quote:
Zolang het maar veilig is, is er gelukkig nog niet veel aan de hand. Desondanks sterktequote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
natuurlijk!
ow, en ff iets offtopics, vader is veilig in het ziekenhuis opgenomen. morgen herniaoperatie.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
natuurlijk!
ow, en ff iets offtopics, vader is veilig in het ziekenhuis opgenomen. morgen herniaoperatie.
hee schattepetat!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:06 schreef minthy het volgende:
![]()
Hier ook maar eens melden, het zweet loopt me van het voorhoofd... Niet eens van de koorts, maar van het getwitter. Mijn papegaai doet het tweetgeluidje al bijna na
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Dag mopje!!![]()
En de tieten van Katy!!
Naja, ze kan er wel vanalles mee wat ik niet kanquote:
heb je ooit geprobeerd slagroom of vuurwerk uit je Minthy's te laten komen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Naja, ze kan er wel vanalles mee wat ik niet kan
daar was de camera net op tijd weg...of net te vroeg...tis maar het je het bekijkt...quote:
Ja... 3degraads brandwondenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je ooit geprobeerd slagroom of vuurwerk uit je Minthy's te laten komen?
welke reclame ik hoor hem alleen in de snickers reclame atmquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand een link naar die versie van die reclame van Gerard Ekdom?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand een link naar die versie van die reclame van Gerard Ekdom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |