quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:39 schreef Bol_Wan het volgende:
Wie gaat de positie van Hans hier overnemen. Is gedoodverfde favoriet Roel klaar voor de taak of loopt iemand anders er met de felbegeerde titel vandoor? kijk volgende week weer naar: So You think you can LaPo!
Die mening deel ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:47 schreef 3rdRock het volgende:
Panic at the Disco. die hoor ik ineens wel heel vaak...goede plaat!
eens, beter dan het origineelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat blijft Hurt van Johnny Cash toch een ont-zet-tend geweldig nummer![]()
.
Was het maar al zomerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:53 schreef Allrounder het volgende:
Man man wat kijk ik uit naar de zomer, 25 graden, lang licht, terrasjes pakken, met groep vrienden zwemmen en tot 's avonds laat vissen.![]()
![]()
Jij met je radio, verklap es niet zo veelquote:
Die is beter dan elektrotechnique van henquote:
Klopt, vind alleen de beat van Elektrotechnique zo tof.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die is beter dan elektrotechnique van hen
Ik vind Get Spanish van hun laatste album dan juist weer de leukste, beter dan Sterrenstof ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die is beter dan elektrotechnique van hen
ehm, wat ga je opsturen dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:43 schreef Pino112 het volgende:
Cool, mailtje van Tjibbe is binnen. Moet em sturen naar Hilversummie![]()
.
Hij zegt dat ik er even een leuk briefje bij moet doen, maar eens even iets verzinnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |