Je zit teveel op Fok! Pino...veel te veel...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kwam er op een één of andere manier vanochtend op.
Ik weet het. Ik ga met pensioen bij 100k posts in 3FM.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Je zit teveel op Fok! Pino...veel te veel...
Ik ben hier de laatste tijd weinig, eigenlijk alleen veel rond de SR-weken, maar -Hans- is daarin zeker iemand die ik zal gaan missenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:07 schreef -Hans- het volgende:
Tsja, dan is dit de 100.000e reactie en mijn laatste op Fok! Apart. Mensen, bedankt voor de leuke jaren. Veel hoogtepunten en weinig dieptepunten. Het besluit om te stoppen is niet iets van de laatste maanden. 2009 was misschien wel het eerste teken. Nogmaals, het was hartstikke leuk, maar op een gegeven moment moet je ook het besluit durven/kunnen nemen om te stoppen. Ik ben benieuwd hoelang ik het kan volhouden... (eerste week zal lastig worden).
Hoop mooie reacties hier, maar ik denk dat dit nog steeds het beste is. Dus... Tsja, kan nog wel een hoop typen, maar wat we willen horen is keiharde rock 'n roll op de radio.
The Show Must Go On!
Trusten en het beste voor de toekomstHet gaat jullie goed. Dat weet ik zeker!
Moi !!
als jij maar wel goed je best doet op school! als er een onvoldoende op je rapport staat zwaait er wat!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, zeer onnuttige natuurkundeles.
Maar papa, ik had een 5.3 op de toets, en die heb ik herkanst met een 7.6!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als jij maar wel goed je best doet op school! als er een onvoldoende op je rapport staat zwaait er wat!
dan is het goed jongen! maar owee als ik een onvoldoende zie! Dan ga ik eens met mamaMinthy overleggen wat we daar voor maatregelen tegen gaan nemen...misschien mag je dan wel niet meer naar dat verderfelijke 3fm luisteren!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar papa, ik had een 5.3 op de toets, en die heb ik herkanst met een 7.6!
ik zag alweer dat je dit typte! wow!quote:
Rijstwafels Stinken!quote:
Hoi Allrouder, Roel en Rockyquote:
Wij allen, het zal even wennen wordenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik voel me nog niet op m'n gemak in het post-Hans-tijdperk.
Ik vind 'm ook leuk!quote:
die post eerder in dit topic was pas een echte HaPo...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:
Dit is het 3FM topic 2.0 een nieuw tijdperkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |