Ja, dit dus, buiten het feit dat ik z'n aanwezigheid hier zwaar ga missen (dit topic krijgt een amputatie), wens ik hem bovenal heel veel succes, plezier en liefde en geluk en zo in wat hij ook gaat doen. De grote factor binnen dit topic gaat vertrekken maar we zullen de herinnering hoog houden en hij zal trots op ons zijn, en hij moet vooral weten dat wanneer in welke vlaag van verstandsverbijstering hij ooit moge verkeren dat hij hier terug wil komen, hij MEER DAN WELKOM IS.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:25 schreef Paul-89 het volgende:
Hans het beste met alles wat je (niet meer) gaat doen, ik heb altijd veel plezier beleefd aan je aanwezigheid hier.
nog 5quote:Op maandag 14 februari 2011 23:28 schreef -Hans- het volgende:
Bye bye party people!. Paul (rest natuurlijk ook!) ook jij het beste. Was een leuke tijd hier. Nog 6, ofzo?
Misschien heb ik tegen die tijd wel borsthaar.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:29 schreef minthy het volgende:
Hansie, je bent tof! Hoop dat we je hier ooit nog eens terugzien... Misschien later, als we groot zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat. Allemaal. Denk hier inmiddels lang genoeg te zijn om de Hans in al zijn Hansheid te waarderen, en het is een groot gemisquote:Op maandag 14 februari 2011 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dit dus, buiten het feit dat ik z'n aanwezigheid hier zwaar ga missen (dit topic krijgt een amputatie), wens ik hem bovenal heel veel succes, plezier en liefde en geluk en zo in wat hij ook gaat doen. De grote factor binnen dit topic gaat vertrekken maar we zullen de herinnering hoog houden en hij zal trots op ons zijn, en hij moet vooral weten dat wanneer in welke vlaag van verstandsverbijstering hij ooit moge verkeren dat hij hier terug wil komen, hij MEER DAN WELKOM IS.
Ja, wie weet!!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Misschien heb ik tegen die tijd wel borsthaar.
We kunnen in de meeste subfora wel iets openen denk ik... KLB: Klaag hier over het gemis, OUD: volg hier de geboorte van een leven buiten Fok!, TVR: Wanneer komt nu die docusoap over Hans?? Enz enzquote:Op maandag 14 februari 2011 23:30 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat. Allemaal. Denk hier inmiddels lang genoeg te zijn om de Hans in al zijn Hansheid te waarderen, en het is een groot gemisKrijgen we dadelijk ook een condoleancetopic trouwens?
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:31 schreef alors het volgende:
..........
.............
............
.......
...........
![]()
![]()
![]()
..........
.........
..
........
![]()
.
..........
......
![]()
![]()
![]()
.....
![]()
![]()
........
....
.. ..........
![]()
![]()
..........
......
........
.....
......
... ............. .......
![]()
..........
....
.............
...
.......
.........
![]()
![]()
Heui snotterkoppie!!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
goed dat ik nog ff mijn ziekbed uit ben gekomen!
vaarwel Hans, dank voor de warme avondenen wat zonde dat we toen niet naar Band of Skulls zijn gegaan
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:31 schreef alors het volgende:
..........
.............
............
.......
...........
![]()
![]()
![]()
..........
.........
..
........
![]()
..
..........
......
![]()
![]()
![]()
.........
![]()
![]()
........
..
![]()
.. ..........
![]()
![]()
..........
......
........
.....
.......
... ..................
![]()
..........
....
.............
...
.......
.........
![]()
![]()
Holy crap, arme Sersj krijgt een rolberoerte!quote:
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:34 schreef Bol_Wan het volgende:
I like To Ride my Hansicle gaat iets te ver hé?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:37 schreef Paul-89 het volgende:
Ik krijg net een foto doorgezonden van de toestanden in Grunn momenteel.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
know'm sayin?
word? word.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Was dit nou z'n laatste?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:28 schreef -Hans- het volgende:
Bye bye party people!. Paul (rest natuurlijk ook!) ook jij het beste. Was een leuke tijd hier. Nog 6, ofzo?
Ik mag hopen van niet, ik lijk wel gek, blijf godverdorie wakker om m'n internetheld uit te zwaaien terwijl morgen de wekker alweer om 6 uur gaat.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
volgens mij laat Hans ons gewoon in spanning zitten en post ie vandaag niet meer!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
ik voel met je mee...ik zit hier met koorts en een snothoordquote:Op maandag 14 februari 2011 23:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet, ik lijk wel gek, blijf godverdorie wakker om m'n internetheld uit te zwaaien terwijl morgen de wekker alweer om 6 uur gaat.
*pakt stoffer en blik om gebroken hart op te vegen en lijmt alles weer aan elkaar, zo goed het kan*quote:
Knokkenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:42 schreef Paul-89 het volgende:
Begint wat grimmiger te worden in Grunn.
[ afbeelding ]
nog 4quote:Op maandag 14 februari 2011 23:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet niet. Zal het wel even vragen.
nog 3quote:Op maandag 14 februari 2011 23:42 schreef -Hans- het volgende:
Maaruh, mooie woorden mensen. Prachtige reacties (Cee). Zou een ding willen zeggen: The Show Must Go On!
. Het beste allemaal. Ga zo door
.
Rock inderdaad jammer man! Dat was de kans. Jammer!.
nog 2quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:51 schreef Cee het volgende:
Ik ga slapen. Hou je taai, allemaal. Tot morgenochtend. Specialevoor Hansie.
Love of my life, you hurt me,
You've broken my heart, and now you leave me.
Love of my life can't you see,
Bring it back bring it back,
Don't take it away from me,
Because you don't know what it means to me.
Ik volg ook richting mijn bed trustenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen
![]()
trusten allemaal
Vaarwel Hans!
slaap lekker!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik volg ook richting mijn bed trustenHans
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |