Is weg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:54 schreef Zeeland het volgende:
Provinciale Statenverkiezingen Woensdag 2 maart 2011!
Verkapte linkdump.
Wij schijnen nog een persoonlijk leven naast FOK! te hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:06 schreef mlg het volgende:
Is Lord de hoeder van het feedback topic ofzo?
Dat kan niet hoor als je mod bent.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:48 schreef JoaC het volgende:
[..]
Wij schijnen nog een persoonlijk leven naast FOK! te hebben.
In de toekomst zal ik van dat leven afkicken, maar dat kost tijd
Klopt.quote:
Daar staat dan ook een riant salaris tegenover.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt.
Ik moest in drievoud schriftelijk vier weken van te voren aanvragen of ik gister de kroeg in mocht.
Ik heb altijd moddienst wanneer we het loonzakje bij Danny op kunnen halen. Dus dat weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Daar staat dan ook een riant salaris tegenover.
Ik begreep dat de FA's het moesten verdelen onder de mods maar die steken het in hun eigen zak. Voornamelijk Remlof en Snakeyquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb altijd moddienst wanneer we het loonzakje bij Danny op kunnen halen. Dus dat weet ik nog niet.
Dan is het maar goed dat er iemand als lord is die het zaakje in de gaten houdt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:48 schreef JoaC het volgende:
[..]
Wij schijnen nog een persoonlijk leven naast FOK! te hebben.
In de toekomst zal ik van dat leven afkicken, maar dat kost tijd
Klopt, wij zijn links, dan werk je niet hard.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:06 schreef mlg het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat er iemand als lord is die het zaakje in de gaten houdt.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:08 schreef JoaC het volgende:
[..]
Klopt, wij zijn links, dan werk je niet hard.
Zo hoor jij mensen aan te spreken, knappertquote:
Klopt, PvdA'ers moeten U zeggenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:45 schreef mlg het volgende:
[..]
Zo hoor jij mensen aan te spreken, knappert
Daar een dag later over gaan zeiken is sowieso niks beter... Zeker omdat het inderdaad dom gecrosspost was waarbij er zelfs een nieuw topic over geopend werd.quote:
Ik zal dit ook opnemen in mijn Groen Boekje. Wordt wel dik zoquote:Op maandag 28 februari 2011 17:48 schreef du_ke het volgende:
Oh en dat gezeik over je groene boekje bewaar je maar voor de SC of je topic over Nederland 2. Serieuze topics ermee verkloten doen we niet.
Het staat er wat kort maar ik vind het belachelijk dat dit gesloten wordt.quote:
Edit + notequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:59 schreef eriksd het volgende:
Ik doe dit nooit, maar omdat het zo'n uitzondering op de gemoedelijke sfeer van POL vormt, toch maar even;
[NOS 20:30] Het algemene uitslagen topic #7
Wat vindt de moderatie hiervan?
Banmeldtopic bestaat niet meer, dus geen linkquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Halfslachtige edits, verwondert mij niet.
Hoeiboei! En pas als de OP veranderd is kun je weer door met je leven?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[Centraal] PvdA - Partij van de Arbeid #8 - Alles gaat voorbij
De OP hoort neutraal te zijn. Graag aanpassen zonder insinuaties en geneuzel.
Check.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[Centraal] PvdA - Partij van de Arbeid #8 - Alles gaat voorbij
De OP hoort neutraal te zijn. Graag aanpassen zonder insinuaties en geneuzel.
Wat mij betreft mag je Holograph ook verbieden om het PvdA topic te heropenen. Zo'n jongetje kan die verantwoordelijk niet aan.quote:
Hij moet niet te vaak lopen zieken iig.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:01 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag je Holograph ook verbieden om het PvdA topic te heropenen. Zo'n jongetje kan die verantwoordelijk niet aan.
Ik begin de intellectuele discussies te missen op fok. Afgeven op links is een eitje, afgeven op rechts idem. Dat is helemaal geen kunst meer. Doe mij maar inhoudelijke discussies. Er zijn hier zat rechtse en linkse mensen die aan hand van inhoudelijke feiten kunnen discussiëren, en die puberale jochies zoals Holograph, fokthesystem, en voice-over drukken die discussies helemaal weg.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij moet niet te vaak lopen zieken iig.
Sommige users hebben nou eenmaal geen inhoud.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:27 schreef du_ke het volgende:
Ach het komt ook door de verkiezingen en alle stress die dat bij bepaalde figuren oproept. Dat zakt wel weer weg en dan komt de inhoud weer meer naar voren.
Ach ja maar dat zijn vaak ook degenen die over elk onbenulligheidje in het nieuws een of meer topics willen openen en die nieuwsberichtjes nemen in aantal weer af nu de verkiezingen voorbij zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sommige users hebben nou eenmaal geen inhoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |