Daar een dag later over gaan zeiken is sowieso niks beter... Zeker omdat het inderdaad dom gecrosspost was waarbij er zelfs een nieuw topic over geopend werd.quote:
Ik zal dit ook opnemen in mijn Groen Boekje. Wordt wel dik zoquote:Op maandag 28 februari 2011 17:48 schreef du_ke het volgende:
Oh en dat gezeik over je groene boekje bewaar je maar voor de SC of je topic over Nederland 2. Serieuze topics ermee verkloten doen we niet.
Het staat er wat kort maar ik vind het belachelijk dat dit gesloten wordt.quote:
Edit + notequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:59 schreef eriksd het volgende:
Ik doe dit nooit, maar omdat het zo'n uitzondering op de gemoedelijke sfeer van POL vormt, toch maar even;
[NOS 20:30] Het algemene uitslagen topic #7
Wat vindt de moderatie hiervan?
Banmeldtopic bestaat niet meer, dus geen linkquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Halfslachtige edits, verwondert mij niet.
Hoeiboei! En pas als de OP veranderd is kun je weer door met je leven?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[Centraal] PvdA - Partij van de Arbeid #8 - Alles gaat voorbij
De OP hoort neutraal te zijn. Graag aanpassen zonder insinuaties en geneuzel.
Check.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[Centraal] PvdA - Partij van de Arbeid #8 - Alles gaat voorbij
De OP hoort neutraal te zijn. Graag aanpassen zonder insinuaties en geneuzel.
Wat mij betreft mag je Holograph ook verbieden om het PvdA topic te heropenen. Zo'n jongetje kan die verantwoordelijk niet aan.quote:
Hij moet niet te vaak lopen zieken iig.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:01 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag je Holograph ook verbieden om het PvdA topic te heropenen. Zo'n jongetje kan die verantwoordelijk niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |