SPOILER: Biografie van Lady GaGaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links:
Lady GaGa official
Lady GaGa @ twitter
Lady GaGa @ Myspace
Lady GaGa @ iTunes
[Fan]Lady-Gaga.net
[Fan] GaGaDaily.com
Vorige topics:
Het grote Lady Gaga fantopic
Het grote Lady Gaga fantopic #2
Lady GaGa #3 | | We're k-k-kinda busy
Lady GaGa #4 || 15.05 / 15.05 / 15.05
Lady GaGa # 5 || We are Little Monsters
Lady GaGa #6 | Waar Pino en ISMFOF het concert hebben gemist
Lady GaGa #7 | Waar Alejandro de hitlijsten binnenstormt!
Lady GaGa #8 | Don't call my name
Lady GaGa #9 | Waar de haters zich weer verzamelen
Lady GaGa #10 | Waar Born This Way het nieuwe album wordt
Voor wie is dit topic?
Dit topic is uitsluitend bedoeld voor Little Monsters, de fans van Lady GaGa. Natuurlijk heeft iedereen een eigen mening over alles en iedereen en dat wordt ook gerespecteerd. Echter is het niet de bedoeling dat mensen hun gal over Lady GaGa in dit topic gaan spuiten. Wij verzoeken jullie dan ook zelf het initiatief te nemen een haattopic over en voor haar te openen, en niet dit topic te gebruiken. Wees lief voor elkaar.![]()
De OP is hier te vinden.
- - - -
Take a look at the popularity bars in the U.S. iTunes Store:![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:37 schreef Xan21 het volgende:
Come on Gaga,
do you believe in plagia ?!
Cuz' I got something to say about it... and it goes something like this !
Express yourself, hey hey heyyyyy
You unoriginal cunt
Jaaa, hij is zeker nicequote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wat vinden jullie van deze remix?
Ik krijg er echt positieve kippenvel van. De remix, de clip. Wauw.
lekkerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wat vinden jullie van deze remix?
Ik krijg er echt positieve kippenvel van. De remix, de clip. Wauw.
Wat?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:35 schreef Kidney_bean01 het volgende:
haha hoe verzin je het ook weer..
ik heb ademloos zitten kijken, echt een genot om naar te kijken.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
I love her hair & make up! And how she whips her hair, haha.
quote:I love Lady Gaga, but there's no denying she is clearly inspired with Express Yourself and the Blond Ambition Tour style (hello, high long ponytail) but thanking Whitney Houston is plain ridiculous either she's really lost it or has a perverse sense of humor.
quote:I didn't like her performance. it didn't impressed me.
and wtf did she say at her acceptance speech Whitney Houston??
and btw she looked stupid arriving to the red carpet inside an egg/womb/anus/condom whatever that was!! she just want attention!
quote:That thanking Whitney thing was her attempt at making a diversion from the Madonna comparisons lol that was soooo stupid, especially when she's in that Madonna ponytail
quote:Op maandag 14 februari 2011 09:57 schreef Mylene het volgende:
Ik las op Perez Hilton dat ze Whitney Houston bedankte voor inspiratie. Ik heb het gemist. Dat moet dan kennelijk geweest zijn toen ze die award in ontvangst nam.
[..]
[..]
[..]
Zegt Perez dat?!quote:Op maandag 14 februari 2011 09:57 schreef Mylene het volgende:
Ik las op Perez Hilton dat ze Whitney Houston bedankte voor inspiratie. Ik heb het gemist. Dat moet dan kennelijk geweest zijn toen ze die award in ontvangst nam.
[..]
[..]
[..]
Ik vind het vreselijk om in dit topic te posten omdat ik inderdaad normaal helemaal niks moet hebben van Lady Gaga, maar dit was echt een fucking tof optreden (en een tof nummer)!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:45 schreef Evertjan het volgende:
Ik hoor trouwens alleen maar positieve reacties op haar Grammy optreden zelfs van mensen die niks met Gaga hebben
Weer een zieltje gewonnen.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk om in dit topic te posten omdat ik inderdaad normaal helemaal niks moet hebben van Lady Gaga, maar dit was echt een fucking tof optreden (en een tof nummer)!
het is een sekte pas opquote:Op maandag 14 februari 2011 22:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Weer een zieltje gewonnen.
Haha.
Het is niet zo dat ik met terugwerkende kracht haar oude nummers wel goed vind hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 22:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Weer een zieltje gewonnen.
Haha.
het is wel een feit dat Gaga een rara invloed heeft op jonge meisjes. Verbaas me daar iedere keer weer over jonge jongens hebben dat veel minderquote:Op maandag 14 februari 2011 22:05 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, en GaGa is onze Godin en zo.
Raare invloed? Explain.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is wel een feit dat Gaga een rara invloed heeft op jonge meisjes. Verbaas me daar iedere keer weer over jonge jongens hebben dat veel minder
ach hier vielen alle jonge meisjes massaal flauw voor Doe Maar 4 mannen van tegen de 40 die foute liedjes maaktenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind de invloed die Gaga heeft op fans nog best wel meevallen. Ja je hebt er een stel idioten bij zitten, maar ook bij de concerten zijn ze niet zo gek en zielig als bijvoorbeeld de Justin Bieber fans. Én Gaga heeft fans in elke leeftijdscategorie. Wat ik dus ook zag bij dat concert.
Ja, dat vond ik ook echt geweldig!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:28 schreef Evertjan het volgende:
het stukje dat ze met haar staart rond zwaait super
Deed hij vroeger niet de clips van Madonna ?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oeh, dat wordt nog leuk. Britney fans hebben een hekel aan ons, Little Monsters, en aan GaGa. En dan ook nog dezelfde regisseur. Wij waren wel eerder met hem.
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:52 schreef creno het volgende:
[..]
Deed hij vroeger niet de clips van Madonna ?
Heb je twitter? They're fucking nuts.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wist niet dat Britney fans nog bestonden.
hij heeft ook good god van Anouk gedaanquote:Op maandag 14 februari 2011 22:52 schreef creno het volgende:
[..]
Deed hij vroeger niet de clips van Madonna ?
bronquote:All is good between the Queens Of Pop!
Madonna has reached out to GaGa recently and she sends her love and support for Born This Way.
And there you have it!
The Lady revealed that and so much more during her appearance on The Tonight Show with Jay Leno.
Bronquote:After only three days of availability, Lady Gagas brand new single Born This Way made its debut on Billboards Pop Songs radio chart at No. 14. The title track from Gagas upcoming album received over 4,600 plays, which is the highest detections total by a debuting title in the charts 18-year history.
The song is an instant, massive hit, said JB Wilde, program director of 105.7 Now, which played the song 58 times on Sunday. From the first spin, our phones and Facebook pages exploded with comments.
Sources say that Born This Way sold more than 450,000 downloads its first three days of release, breaking the record for the biggest opening for a track by a female artist, which was previously held by Britney Spears Hold It Against Me.
The track is expected to debut on top of the Billboard Hot 100, becoming the 1000th number one song in the charts history.
Dat ha dik op het begin ook, maar nu hoor ik het niet meer. Ik heb BTW dan ook echt helemaal grijs gedraaid, daar niet van.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:13 schreef Fabss het volgende:
Ik blijf steeds bij dit lied me afvragen wanneer de zin "when love takes over" komt. Dat had ik de eerste keer luisteren al. (en nee dat zeg ik niet om te bashen)
Vind het nummer leuk, maar ben toch meer benieuwd naar de rest van het album
Als in: je moet er maar op komenquote:
Waar kan je die vinden?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:15 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik moest huilen toen ik 60 Minutes with Lady GaGa keek.
Hmmmm.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als in: je moet er maar op komen
[..]
Waar kan je die vinden?
Ah kijk, kunnen de bashers weer hun bakkes houden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:37 schreef Mylene het volgende:
Madonna heeft in ieder geval geen problemen met Born This Way.
Op bron klikken voor het filmpje.
[..]
bron
Ja, volgens mij is het geblokkeerd inderdaad. "Justin Bieber" is ook geblokkeerd, dus gingen de fans maar "Justin Biebber" trenden. Juist ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Volgens mij heeft Twitter "Lady GaGa" trouwens geblokkeerd uit de TT-lijst. Hoe kan het in hemels naam dat ze niet trende, terwijl iedereen het over haar had?
Ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:07 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is het geblokkeerd inderdaad. "Justin Bieber" is ook geblokkeerd, dus gingen de fans maar "Justin Biebber" trenden. Juist ja.
Stefani is dan ook niet de mooiste vrouw op aarde, dat ze op Bonnie lijkt zou best eens kunnen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:27 schreef creno het volgende:
In het filmpje van Jay Leno lijkt lady gaga net een dochter van Bonnie st. Claire. (qua uiterlijk)
Ja dat snap ik inderdaad niet. Ik vind het leuke muziek, leuk om naar te luisteren, maar niet 'goed'. En dat laatste, couldn't agree more.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:54 schreef Triptamine2 het volgende:
Jammer. dat dit soort overgeproduceerde kutmuziek tegenwoordig gezien word als "goede muziek". Ook jammer dat zo'n goede zangeres zich moet verlagen tot hersenloze nummers als Poker Face om bekend te worden.
? Beste optreden ooit.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat snap ik inderdaad niet. Ik vind het leuke muziek, leuk om naar te luisteren, maar niet 'goed'. En dat laatste, couldn't agree more.
Hoewel ik d'r optreden op de VMA's vorig jaar (?) van Paparazzi fucking briljant vind. Maar verder vind ik het eigenlijk zonde.
Die ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
? Beste optreden ooit.
Hopelijk binnen een week.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:11 schreef BJay het volgende:
Weet iemand wanneer de video van Born This Way komt?
Ik zag net ergens staan 24 februari.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:15 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hopelijk binnen een week.
nummer 1 in de top 40 is toch wel een echte nummer 1 niet zoals als al die andere nep lijstenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:14 schreef Arcee het volgende:
Born This Way op nummer 1 binnen in de Nederlandse Top 40.
Populariteitslijst is dat, het staat verder los van kwaliteit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nummer 1 in de top 40 is toch wel een echte nummer 1 niet zoals als al die andere nep lijsten
Ach, als je verder kijkt dan je neus lang is dan weet je dat er maandelijks tientallen muziekalbums uit worden gebracht. Ik denk dat bijvoorbeeld Adele - 21, Selah Sue - Selah Sue ook wel interessant kunnen zijn voor Lady Gaga minded people.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:18 schreef Finland. het volgende:
Ik haat het echt zooooooooo erg dat we nog bijna 3 maanden moeten wachten
Ha-ha, leuk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gelukkig zijn we dat niet gewend van haar.
Sterke argumenten, hoor.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:15 schreef Allessio het volgende:
Gekke Gerda's, BORN THIS WAY BREEKT HELEMAAL GEEN RECORDS.
godverdomme camping volk helemaal gek geworden
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Met Billy Joe (Green Day), trouwens.
Briljant dezequote:Op zondag 20 februari 2011 20:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
? Beste optreden ooit.
Britney Spears komt met een nieuw album, en ik verwacht dat Christina Aguilera dat ook gaat doen want die is weer single (geloof ik). Nou dan heb je nog Ke$ha, Kate Perry en Rihanna, en deze worden continue gedraaid op de radio.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:15 schreef Allessio het volgende:
En jonge meisjes tussen de 12 - 16 die zich laten hersenspoelen nu good old Britney Spears weg is.
jezus wat een videoquote:
Echt een geweldig lichaam.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja serieus, ik vond haar altijd een beetje eng dun, maar in deze clip is ze echt fucking geil.
control yourself womanquote:Op maandag 28 februari 2011 20:53 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik wil dat dansje leren![]()
En ik spam weer.
Nee.quote:
Rick is sowieso leuk.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Dat 3e oog had van mij niet zo gehoevenMaar verder, geweldige video!
![]()
![]()
Ik vind die stukjes met haar en Rick Genest ook zo leuk
Fucking geil. Dat is het.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja serieus, ik vond haar altijd een beetje eng dun, maar in deze clip is ze echt fucking geil.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
WAUW, WAUW, WAUW.
HEBBEN JULLIE DE SHOW VAN MUGLER GEZIEN? ZE WAS FCKING PERFECT. HAAR SCHOENEN. HAAR HAAR. ZIJ. ALLES.
EN GOVERNMENT HOOKER KLINKT FCKING GEWELDIG.
www.gagadaily.com - daar kan je hem beluisteren.
La Rouxquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:43 schreef Mylene het volgende:
Echt wel een vette clip, video van het jaar, zo veel beter dan het nummer zelf.
Government Hooker vind ik het tof nummer, al had het net zo goed van La Roux kunnen zijn.
Ik vind jou wel awesome.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik denk dat dat niet stevig is. Maar als ze niet hol zijn, zullen ze heel zwaar zijn. Hmmmm. Of ze hebben een hele dikke rand, en zijn maar half hol?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vraag me af of die schoenen hol zijn.
Ja dat was mijn punt haha. Ik denk dat ze half hol zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:27 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet stevig is. Maar als ze niet hol zijn, zullen ze heel zwaar zijn. Hmmmm. Of ze hebben een hele dikke rand, en zijn maar half hol?
Dan kan ze daar toch niet op blijven staanquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vraag me af of die schoenen hol zijn.
Ze heeft het over de hak, niet over de hele schoen aan de binnenkant.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:05 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Dan kan ze daar toch niet op blijven staan
GMTA.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat was mijn punt haha. Ik denk dat ze half hol zijn.
Haha, heerlijk om geljik te hebben. Excuses aanvaard.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:37 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
GMTA.
Oh, en de vorige keer was ik echt ongesteld en sago, sorry. Hahaha.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Haha, heerlijk om geljik te hebben. Excuses aanvaard.
Hier nog een langer filmpje, voor de liefhebbersquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
De hele show.
Ze loopt echt ge-wel-dig op die schoenen. Al die modellen wankelen, terwijl het niet eens de helft is van wat GaGa aan had, haahaha. Die in het blauw ging zelfs bijna op dr bek.
Ik vond het juist andersom, vond d'r wat meer vet hebben.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:53 schreef vencodark het volgende:
Ik zag vanmorgen voor het eerst haar nieuwe clip maar wat is ze ontzettend mager daar. In de clip met Beyonce Telephone was ze dat ook wel, maar nu lijkt het nog erger. Trouwens, het lijkt écht op Madonna. Gaga heeft een veel betere stem maar qua stijl lijkt het regelmatig op elkaar.
Ben benieuwd naar het nieuwe album.![]()
Dit. Ze is mooier nuquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vond het juist andersom, vond d'r wat meer vet hebben.
Hm...ik zag wel dat het echt anders was dan in Telephone, daar vond ik haar vies mager. Misschien is het haar houding ofzo? Ik vind haar sierlijk in de nieuwe clip, in Telephone niet.quote:
Dit is de eerste clip waarbij ik iets had van 'wow ze is zowaar een mens'.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm...ik zag wel dat het echt anders was dan in Telephone, daar vond ik haar vies mager. Misschien is het haar houding ofzo? Ik vind haar sierlijk in de nieuwe clip, in Telephone niet.
Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dit is de eerste clip waarbij ik iets had van 'wow ze is zowaar een mens'.
Het ziet er enerzijds geweldig uit, aan andere kant echt afschuwelijk dat het allemaal echt is.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:52 schreef Mylene het volgende:
Unmasked, the tattooed freak who's become Lady Gaga's new best friend (but it turns out he's really a mummy's boy)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik werk in de zorg: superraar als je over tig jaar zo'n verschrompeld getattoeerd oud mannetje helpt met het wassen.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het ziet er enerzijds geweldig uit, aan andere kant echt afschuwelijk dat het allemaal echt is.![]()
Wat ziet ze er slecht uit, maar deze attention whore scores en daar gaat het om.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ze aan kwam in Parijs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Respect. Echt waar.
[ afbeelding ]
Dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
8/8 ofc. Als je dit al niet weet...
Is het weer je reluurtjequote:Op maandag 14 maart 2011 00:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik durf te wedden dat 90% van de mensen hier meelopers zijn...
Meelopers? Van wat?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik durf te wedden dat 90% van de mensen hier meelopers zijn...
Total Questions 8quote:Op zondag 13 maart 2011 20:04 schreef stef040 het volgende:
http://www.chacha.com/top(...)name-that-gaga-video
Ik had er 6 van de 8 goed.
Dat Gaga-a-a-a wordt oud inderdaad, beetje jammer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:35 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het maar een herhaling van hetzelfde worden hoor met haar Juda-a-a-a en Gaga-a-a-a. Niettemin wel een lekker nummer, maar niet bijzonder en uniek.
Oh ja, en het klinkt deze keer niet als een Madonna nummer.
Nee, dit keer klinken de coupletten als Leila K - open sesamequote:Op vrijdag 15 april 2011 19:35 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het maar een herhaling van hetzelfde worden hoor met haar Juda-a-a-a en Gaga-a-a-a. Niettemin wel een lekker nummer, maar niet bijzonder en uniek.
Oh ja, en het klinkt deze keer niet als een Madonna nummer.
haha, dat klinkt alvast goed! ga nu luisterenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:03 schreef creno het volgende:
[..]
Nee, dit keer klinken de coupletten als Leila K - open sesame
Idd! Van alle fotos die we gezien hebben is dit toch wel de vreselijkste! I don't speak German but I can be a bike xDquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:39 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dit kan gewoon echt niet waar zijn. Slechtste cover ooit.
Het is een stukje uit een samplepack, ik heb hem geupload een paar posts hierboven.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:07 schreef Ruudt het volgende:
Die heeft goed naar dit nummer geluisterd:
komt uit die track met dat filmpje van Thierry Muglerquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik snap dat i dont speak German niet.
Thanksquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef ampburner het volgende:
[..]
komt uit die track met dat filmpje van Thierry Mugler
"I don't speak German, but I can if you like"
bron: brianmay.comquote:**Sun 17 Apr 11**
MADAME GA GA ROCKS WITH DR BRI
[See also BRIAN NEWS item "BRIAN COLLABORATING WITH LADY GAGA"]
Yes, I can confirm I have played some hot guitar on a track for the excellent Lady Ga Ga!
Mutt Lange, the producer of the track, called me up and asked if I would play a solo ... then said ... well, you can play what you like !
So I got hold of it and did my thing. I think it's a stupendous track. It will shock some people because she sounds unlike the way she has done until now. It's a major passionate heartfelt blues/country/rock performance ... just the kind of thing I love to work off. It also has a subtle nod to We Will Rock You in there. It's well heavy - a song with a real story, and has the full weight of Mutt's production behind it.
I gave it my all !!
Cheers
Bri
Heb je de cover van Born This Way niet gezien?quote:Op maandag 18 april 2011 14:55 schreef ampburner het volgende:
[..]
lol! maar die moet je even uitleggen. een step?
Yeahquote:Op maandag 18 april 2011 17:26 schreef ampburner het volgende:
oh lol, het is een tweederangs (derde?) motorcycle?
![]()
Haha, lachenquote:Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef creno het volgende:
Zou Lady Gaga onze imitatie hebben gezien ?
quote:Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef creno het volgende:
Skinny legs!quote:Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef creno het volgende:
quote:
Die niet, ik sta rechts achteraanquote:
Veel leuker. Hoewel nu ik Born this way al vaker op het werk heb gehoord steeds beter klinkt en in mijn hoofd blijft zitten.quote:
Het nummer was ik al weg vanquote:
is die al ergens beschikbaar?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:24 schreef dolfg het volgende:
Special op HBO was super. The Monster Ball is over, maar met deze uitzending kunnen we weer even vooruit!
Torrent of via Usenet. Weet niet hoe de kwaliteit van de eerste is, maar de tweede is HD iig. Maar dat is ook wel te zien aan de bestandsgrootte: 13.03GBquote:
Ben hier nog niet echt weg van.quote:
De Monster Ball special van HBO? Ik weet niet wat ze precies met het geluid hebben gedaan daar, maar ik moet wel zeggen dat het in het echt een stuk beter klinkt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:44 schreef Hapertje het volgende:
Heb eens als Madonna-fan de Monster Ball Tour gedownload... maar damn, ze komt echt niet in de buurt. Muzikaal is het vlak en dof en qua show valt het vies tegen. Gaga gilt, schreeuwt en tiert zonder een boodschap uit te dragen... wat een waanzin en drukdoenerij. Nee, dit is echt niks voor mij!
Sympathiek.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:32 schreef friekin_ het volgende:
Album is uitgelekt. Ik geef het dadelijk een kans.
ditquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:58 schreef friekin_ het volgende:
Het valt niet tegen bij de eerste luisterbeurt,
quote:
0 followersquote:Bart uit den Bosch
@bartpowermusic
Ik ben Bart uit den Bosch, Ik ben 12 jaar oud en ben bezig met men eigen radio site Powermusic. Ik ga de opleiding VMBO doen, ik heb verder nog niks.
Bart Power Music!quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Een eigen site met Youtube filmpjes en Twitter-berichtenDat bestaat al. Namelijk Youtube en Twitter
Wat een gast![]()
Judas, Edge of Glory en Hair vind je dus ook niks?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik vind het zo zwaar tegenvallen, he. Alleen de liedjes met een lekkere beat (government hooker, sheisse en zo) vind ik wel leuk. Maar de rest? 3 keer niks.
Geef mij maar de The Fame Monster GaGa terug. Of nog beter, de The Fame GaGa.
Judas vind ik wel leuk, als ik niet naar de tekst luister.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Judas, Edge of Glory en Hair vind je dus ook niks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |