Dat Gaga-a-a-a wordt oud inderdaad, beetje jammer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:35 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het maar een herhaling van hetzelfde worden hoor met haar Juda-a-a-a en Gaga-a-a-a. Niettemin wel een lekker nummer, maar niet bijzonder en uniek.
Oh ja, en het klinkt deze keer niet als een Madonna nummer.
Nee, dit keer klinken de coupletten als Leila K - open sesamequote:Op vrijdag 15 april 2011 19:35 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het maar een herhaling van hetzelfde worden hoor met haar Juda-a-a-a en Gaga-a-a-a. Niettemin wel een lekker nummer, maar niet bijzonder en uniek.
Oh ja, en het klinkt deze keer niet als een Madonna nummer.
haha, dat klinkt alvast goed! ga nu luisterenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:03 schreef creno het volgende:
[..]
Nee, dit keer klinken de coupletten als Leila K - open sesame
Idd! Van alle fotos die we gezien hebben is dit toch wel de vreselijkste! I don't speak German but I can be a bike xDquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:39 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dit kan gewoon echt niet waar zijn. Slechtste cover ooit.
Het is een stukje uit een samplepack, ik heb hem geupload een paar posts hierboven.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:07 schreef Ruudt het volgende:
Die heeft goed naar dit nummer geluisterd:
komt uit die track met dat filmpje van Thierry Muglerquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik snap dat i dont speak German niet.
Thanksquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef ampburner het volgende:
[..]
komt uit die track met dat filmpje van Thierry Mugler
"I don't speak German, but I can if you like"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |