Populariteitslijst is dat, het staat verder los van kwaliteit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nummer 1 in de top 40 is toch wel een echte nummer 1 niet zoals als al die andere nep lijsten
Ach, als je verder kijkt dan je neus lang is dan weet je dat er maandelijks tientallen muziekalbums uit worden gebracht. Ik denk dat bijvoorbeeld Adele - 21, Selah Sue - Selah Sue ook wel interessant kunnen zijn voor Lady Gaga minded people.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:18 schreef Finland. het volgende:
Ik haat het echt zooooooooo erg dat we nog bijna 3 maanden moeten wachten
Ha-ha, leuk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gelukkig zijn we dat niet gewend van haar.
Sterke argumenten, hoor.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:15 schreef Allessio het volgende:
Gekke Gerda's, BORN THIS WAY BREEKT HELEMAAL GEEN RECORDS.
godverdomme camping volk helemaal gek geworden
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Met Billy Joe (Green Day), trouwens.
Briljant dezequote:Op zondag 20 februari 2011 20:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
? Beste optreden ooit.
Britney Spears komt met een nieuw album, en ik verwacht dat Christina Aguilera dat ook gaat doen want die is weer single (geloof ik). Nou dan heb je nog Ke$ha, Kate Perry en Rihanna, en deze worden continue gedraaid op de radio.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:15 schreef Allessio het volgende:
En jonge meisjes tussen de 12 - 16 die zich laten hersenspoelen nu good old Britney Spears weg is.
jezus wat een videoquote:
Echt een geweldig lichaam.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja serieus, ik vond haar altijd een beetje eng dun, maar in deze clip is ze echt fucking geil.
control yourself womanquote:Op maandag 28 februari 2011 20:53 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik wil dat dansje leren![]()
En ik spam weer.
Nee.quote:
Rick is sowieso leuk.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:59 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Dat 3e oog had van mij niet zo gehoevenMaar verder, geweldige video!
![]()
![]()
Ik vind die stukjes met haar en Rick Genest ook zo leuk
Fucking geil. Dat is het.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja serieus, ik vond haar altijd een beetje eng dun, maar in deze clip is ze echt fucking geil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |