Stefani is dan ook niet de mooiste vrouw op aarde, dat ze op Bonnie lijkt zou best eens kunnen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:27 schreef creno het volgende:
In het filmpje van Jay Leno lijkt lady gaga net een dochter van Bonnie st. Claire. (qua uiterlijk)
Ja dat snap ik inderdaad niet. Ik vind het leuke muziek, leuk om naar te luisteren, maar niet 'goed'. En dat laatste, couldn't agree more.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:54 schreef Triptamine2 het volgende:
Jammer. dat dit soort overgeproduceerde kutmuziek tegenwoordig gezien word als "goede muziek". Ook jammer dat zo'n goede zangeres zich moet verlagen tot hersenloze nummers als Poker Face om bekend te worden.
? Beste optreden ooit.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat snap ik inderdaad niet. Ik vind het leuke muziek, leuk om naar te luisteren, maar niet 'goed'. En dat laatste, couldn't agree more.
Hoewel ik d'r optreden op de VMA's vorig jaar (?) van Paparazzi fucking briljant vind. Maar verder vind ik het eigenlijk zonde.
Die ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
? Beste optreden ooit.
Hopelijk binnen een week.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:11 schreef BJay het volgende:
Weet iemand wanneer de video van Born This Way komt?
Ik zag net ergens staan 24 februari.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:15 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hopelijk binnen een week.
nummer 1 in de top 40 is toch wel een echte nummer 1 niet zoals als al die andere nep lijstenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:14 schreef Arcee het volgende:
Born This Way op nummer 1 binnen in de Nederlandse Top 40.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |