Hm...ik zag wel dat het echt anders was dan in Telephone, daar vond ik haar vies mager. Misschien is het haar houding ofzo? Ik vind haar sierlijk in de nieuwe clip, in Telephone niet.quote:
Dit is de eerste clip waarbij ik iets had van 'wow ze is zowaar een mens'.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm...ik zag wel dat het echt anders was dan in Telephone, daar vond ik haar vies mager. Misschien is het haar houding ofzo? Ik vind haar sierlijk in de nieuwe clip, in Telephone niet.
Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dit is de eerste clip waarbij ik iets had van 'wow ze is zowaar een mens'.
Het ziet er enerzijds geweldig uit, aan andere kant echt afschuwelijk dat het allemaal echt is.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:52 schreef Mylene het volgende:
Unmasked, the tattooed freak who's become Lady Gaga's new best friend (but it turns out he's really a mummy's boy)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik werk in de zorg: superraar als je over tig jaar zo'n verschrompeld getattoeerd oud mannetje helpt met het wassen.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het ziet er enerzijds geweldig uit, aan andere kant echt afschuwelijk dat het allemaal echt is.![]()
Wat ziet ze er slecht uit, maar deze attention whore scores en daar gaat het om.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ze aan kwam in Parijs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Respect. Echt waar.
[ afbeelding ]
Dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
8/8 ofc. Als je dit al niet weet...
Is het weer je reluurtjequote:Op maandag 14 maart 2011 00:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik durf te wedden dat 90% van de mensen hier meelopers zijn...
Meelopers? Van wat?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik durf te wedden dat 90% van de mensen hier meelopers zijn...
Total Questions 8quote:Op zondag 13 maart 2011 20:04 schreef stef040 het volgende:
http://www.chacha.com/top(...)name-that-gaga-video
Ik had er 6 van de 8 goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |