Zegt Perez dat?!quote:Op maandag 14 februari 2011 09:57 schreef Mylene het volgende:
Ik las op Perez Hilton dat ze Whitney Houston bedankte voor inspiratie. Ik heb het gemist. Dat moet dan kennelijk geweest zijn toen ze die award in ontvangst nam.
[..]
[..]
[..]

Ik vind het vreselijk om in dit topic te posten omdat ik inderdaad normaal helemaal niks moet hebben van Lady Gaga, maar dit was echt een fucking tof optreden (en een tof nummer)!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:45 schreef Evertjan het volgende:
Ik hoor trouwens alleen maar positieve reacties op haar Grammy optreden zelfs van mensen die niks met Gaga hebben

Weer een zieltje gewonnen.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk om in dit topic te posten omdat ik inderdaad normaal helemaal niks moet hebben van Lady Gaga, maar dit was echt een fucking tof optreden (en een tof nummer)!

het is een sekte pas opquote:Op maandag 14 februari 2011 22:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Weer een zieltje gewonnen.
Haha.

Het is niet zo dat ik met terugwerkende kracht haar oude nummers wel goed vind hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 22:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Weer een zieltje gewonnen.
Haha.

het is wel een feit dat Gaga een rara invloed heeft op jonge meisjes. Verbaas me daar iedere keer weer over jonge jongens hebben dat veel minderquote:Op maandag 14 februari 2011 22:05 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, en GaGa is onze Godin en zo.

Raare invloed? Explain.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is wel een feit dat Gaga een rara invloed heeft op jonge meisjes. Verbaas me daar iedere keer weer over jonge jongens hebben dat veel minder

ach hier vielen alle jonge meisjes massaal flauw voor Doe Maar 4 mannen van tegen de 40 die foute liedjes maaktenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind de invloed die Gaga heeft op fans nog best wel meevallen. Ja je hebt er een stel idioten bij zitten, maar ook bij de concerten zijn ze niet zo gek en zielig als bijvoorbeeld de Justin Bieber fans. Én Gaga heeft fans in elke leeftijdscategorie. Wat ik dus ook zag bij dat concert.

Ja, dat vond ik ook echt geweldig!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:28 schreef Evertjan het volgende:
het stukje dat ze met haar staart rond zwaait super

Deed hij vroeger niet de clips van Madonna ?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oeh, dat wordt nog leuk. Britney fans hebben een hekel aan ons, Little Monsters, en aan GaGa. En dan ook nog dezelfde regisseur. Wij waren wel eerder met hem.

Ik heb geen idee.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:52 schreef creno het volgende:
[..]
Deed hij vroeger niet de clips van Madonna ?
Heb je twitter? They're fucking nuts.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wist niet dat Britney fans nog bestonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |