Haha, lachenquote:Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef creno het volgende:
Zou Lady Gaga onze imitatie hebben gezien ?
quote:Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef creno het volgende:
Skinny legs!quote:Op maandag 18 april 2011 20:12 schreef creno het volgende:
quote:
Die niet, ik sta rechts achteraanquote:
Veel leuker. Hoewel nu ik Born this way al vaker op het werk heb gehoord steeds beter klinkt en in mijn hoofd blijft zitten.quote:
Het nummer was ik al weg vanquote:
is die al ergens beschikbaar?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:24 schreef dolfg het volgende:
Special op HBO was super. The Monster Ball is over, maar met deze uitzending kunnen we weer even vooruit!
Torrent of via Usenet. Weet niet hoe de kwaliteit van de eerste is, maar de tweede is HD iig. Maar dat is ook wel te zien aan de bestandsgrootte: 13.03GBquote:
Ben hier nog niet echt weg van.quote:
De Monster Ball special van HBO? Ik weet niet wat ze precies met het geluid hebben gedaan daar, maar ik moet wel zeggen dat het in het echt een stuk beter klinkt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:44 schreef Hapertje het volgende:
Heb eens als Madonna-fan de Monster Ball Tour gedownload... maar damn, ze komt echt niet in de buurt. Muzikaal is het vlak en dof en qua show valt het vies tegen. Gaga gilt, schreeuwt en tiert zonder een boodschap uit te dragen... wat een waanzin en drukdoenerij. Nee, dit is echt niks voor mij!
Sympathiek.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:32 schreef friekin_ het volgende:
Album is uitgelekt. Ik geef het dadelijk een kans.
ditquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:58 schreef friekin_ het volgende:
Het valt niet tegen bij de eerste luisterbeurt,
quote:
0 followersquote:Bart uit den Bosch
@bartpowermusic
Ik ben Bart uit den Bosch, Ik ben 12 jaar oud en ben bezig met men eigen radio site Powermusic. Ik ga de opleiding VMBO doen, ik heb verder nog niks.
Bart Power Music!quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Een eigen site met Youtube filmpjes en Twitter-berichtenDat bestaat al. Namelijk Youtube en Twitter
Wat een gast![]()
Judas, Edge of Glory en Hair vind je dus ook niks?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik vind het zo zwaar tegenvallen, he. Alleen de liedjes met een lekkere beat (government hooker, sheisse en zo) vind ik wel leuk. Maar de rest? 3 keer niks.
Geef mij maar de The Fame Monster GaGa terug. Of nog beter, de The Fame GaGa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |