SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door -jos- op 11-02-2011 17:11:41 ]WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
Maar ligt hij ook z'n gekregen taken neer dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:04 schreef Reki het volgende:
Omar Suleiman was net op TV en hij heeft dit gemeld
speech duurde maar 5 secondenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:05 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ho wacht dus suliman is nu in "charge "???????
heeft iemand die speech goed verstaan ????????????
Ja, geweldig!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:06 schreef Dekatria het volgende:
Ik wil bij deze even hier iedereen felicteren... het is zover mensen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:06 schreef Dekatria het volgende:
Op Tahrir blijven staan met een paar 100 man tot er eerlijke verkiezingen geweest zijn.quote:
JAA!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:06 schreef Dekatria het volgende:
juist ik wil eerst meer info .. dadelijk is het nu suliman , ja daar zijn ze lekker mee dan( vraag me af of de mensen die je nou zo hoort juichen alles gehoord hebben ...)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:06 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
uhmmm
wie is nu de baas?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:07 schreef venomsnake het volgende:
Nu hebbie die andere debiel aan de macht
Alsof dat geaccepteerd wordt...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:07 schreef venomsnake het volgende:
Nu hebbie die andere debiel aan de macht
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:08 schreef Muridae het volgende:
Ok, nu Suleiman !
Doorzetten jongens !
Loopt je stream een beetje achterquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:07 schreef Daniel1976 het volgende:
Weten we het wel zeker deze keerDe balk op AJE zegt nog wat anders
Ze juichen iets te vroeg, Suleiman is geen haar beter.
ja zag het ook....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:07 schreef Daniel1976 het volgende:
Weten we het wel zeker deze keerDe balk op AJE zegt nog wat anders
Nee hoor, hier idemquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:08 schreef shomila het volgende:
Heb gewoon tranen in me ogen zo blij ben ik voor die mensen, wat een gek ben ik he.
Same here, maar wel een enorme smile op mn bek & geluid op vol volumequote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:08 schreef shomila het volgende:
Heb gewoon tranen in me ogen zo blij ben ik voor die mensen, wat een gek ben ik he.
Niet gek hoor, als je het zo al die tijd hier meeleeftquote:
zei die dat ? wie heetf speech nu ergens ?? ik wil meer info vertrouw het nog niet zoquote:
Suleiman is net zo machteloos al Mubarak, Rutte en het Witte Huis bij elkaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:08 schreef Muridae het volgende:
Was nog geen minuut hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:09 schreef Refragmental het volgende:
Wel kut... ik was nog geen 1 minute afk en heb die hele speech dus gemist!
Ik flipte helemaal toen ik het zagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:09 schreef yavanna het volgende:
Wa teen emotie, kan er niet over uit ben zo blij voor die mensen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die hoge rangen ?? ( is dat dat ?) die zijn toch ook voor mubarak ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:09 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Army Supreme Council is de baas!
S E C R E T TEL AVIV 001984quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Suleiman is net zo machteloos al Mubarak, Rutte en het Witte Huis bij elkaar.
Was het maar waar. Wil graag horen dat hij ook weggaatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Suleiman is net zo machteloos al Mubarak, Rutte en het Witte Huis bij elkaar.
Ik was ook even wat anders aan het doen en ik luisterde er niet echt naarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:09 schreef Refragmental het volgende:
Wel kut... ik was nog geen 1 minute afk en heb die hele speech dus gemist!
Nu dus niet meerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:10 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
die hoge rangen ?? ( is dat dat ?) die zijn toch ook voor mubarak ?
Volledige macht?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:10 schreef Mar_Sle het volgende:
Het leger heeft nu de macht, niet Suleiman.
Farewell Day was correct.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:10 schreef Bartholomaeus het volgende:
11 februari: dag van de vrijheid!!!!
Dat ja!!! Echt super!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:06 schreef RvLaak het volgende:
Neukende hel.... Dat je zo blij kan zijn voor een volk zo ver weg....
Kwestie van een paar maanden. Symboolpolitiek is ook politiek, maar reken maar dat ze wel aardig zitten te zweten daar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:10 schreef Muridae het volgende:
[..]
S E C R E T TEL AVIV 001984
¶5. (S) In terms of atmospherics, Hacham said the Israeli delegation
was "shocked" by Mubarak's aged appearance and slurred speech. Hacham
was full of praise for Soliman, however, and noted that a "hot line"
set up between the MOD and Egyptian General Intelligence Service is
now in daily use. Hacham said he sometimes speaks to Soliman's deputy
Mohammed Ibrahim several times a day. Hacham noted that the Israelis
believe Soliman is likely to serve as at least an interim President if
Mubarak dies or is incapacitated. (Note: We defer to Embassy Cairo for
analysis of Egyptian succession scenarios, but there is no question
that Israel is most comfortable with the prospect of Omar Soliman.)
http://wikileaks.ch/cable/2008/08/08TELAVIV1984.html
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:12 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Israel met 0 vrienden in de regio.
Daar heeft Israël niets over te zeggen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:10 schreef Muridae het volgende:
[..]
S E C R E T TEL AVIV 001984
¶5. (S) In terms of atmospherics, Hacham said the Israeli delegation
was "shocked" by Mubarak's aged appearance and slurred speech. Hacham
was full of praise for Soliman, however, and noted that a "hot line"
set up between the MOD and Egyptian General Intelligence Service is
now in daily use. Hacham said he sometimes speaks to Soliman's deputy
Mohammed Ibrahim several times a day. Hacham noted that the Israelis
believe Soliman is likely to serve as at least an interim President if
Mubarak dies or is incapacitated. (Note: We defer to Embassy Cairo for
analysis of Egyptian succession scenarios, but there is no question
that Israel is most comfortable with the prospect of Omar Soliman.)
http://wikileaks.ch/cable/2008/08/08TELAVIV1984.html
Zullen we het even bij Egypte houden?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:12 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Nope, aan het leger, niet Suleiman.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:11 schreef Timmie2 het volgende:
hij is weg en draagt het over aan zijn hulpje, tja of dit nu werkelijk veel veranderd.
oh dus voor jou is het belangrijkste aan een grotendeels vreedzame machtswijziging een bloedbad dat wellicht daardoor ontstaat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:12 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:12 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Ik wou je al bijna Dm'en, Wijn!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:13 schreef Daniel1976 het volgende:
Zo wordt het toch nog eens een keer tijd voor die wijn hehe.
Maar hoe nu verder.
Suleiman had m vast niet zelf geschrevenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:14 schreef RvLaak het volgende:
in een verklaring van 20/30sec een regime van 30 jaar stopzetten![]()
Jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:14 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ga dit topic toch wel een beetje missen.![]()
In de 20 seconden die er tussenzatenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wtf ben ik ff weg...en!
Waar is het topic waar het gebeurd???
deel 173, laatste post: niks aan de hand
deel 174, eerste post: hij is weg!!
Dat kan positief zijn. Stel Israël gaat zich nu in ene gedragen... En zich aan de VN resoluties houden...quote:
Daartussen is het gebeurd in minder dan 20 sec.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wtf ben ik ff weg...en!
Napraten en afterpartyquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Denk dat we nog wel even doorgaan
Het was een intergalactische tijdsveranderingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wtf ben ik ff weg...en!
Sterker nogquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wtf ben ik ff weg...en!
HeHo.........quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:15 schreef Pedroso het volgende:
Ok, en nu ? De Moslimbroeders gaan het overnemen. Mannen verplicht jurken dragen en een baard. Vrouwen gaan weer doen waar ze voor bestemd zijn, kinderen baren en het huishouden.
Dat was niet wat er bedoeld werdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat kan positief zijn. Stel Israël gaat zich nu in ene gedragen... En zich aan de VN resoluties houden...
Mits Egypte de verdragen blijft respecteren natuurlijk
Nog genoeg ruimte om sceptisch te blijven....quote:
Of de Arabieren/Palestijnen hadden gewoon in 1948 de VN voorstellen kunnen accepteren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat kan positief zijn. Stel Israël gaat zich nu in ene gedragen... En zich aan de VN resoluties houden...
Mits Egypte de verdragen blijft respecteren natuurlijk
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sterker nog, -jos- had het nieuwe topic niet op tijd open... Dus FOK! Forum heeft het ook gemist
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:16 schreef raistlin6 het volgende:
Mubarak is afgetreden
Als klap op de vuurpijl waren we de eerste site die het nieuws schriftelijk bracht wereldwijd. Verder vind ik t heerlijk dat ik het eindelijk een revolutie kan noemen.
Daarnaast zit ik hier met kippenvel en helemaal gechoqueerd.
Het wilt niet zeggen dat als er een Islamitische regering komt het gelijk zo streng is..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:15 schreef Pedroso het volgende:
Ok, en nu ? De Moslimbroeders gaan het overnemen. Mannen verplicht jurken dragen en een baard. Vrouwen gaan weer doen waar ze voor bestemd zijn, kinderen baren en het huishouden.
Echt WTF! ff snel sneaky tussen 2 topics aftreden!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sterker nog, -jos- had het nieuwe topic niet op tijd open... Dus FOK! Forum heeft het ook gemist
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:15 schreef Bartholomaeus het volgende:
Komt er een nieuwe speech van Mubarak:
Suleiman heb ik ontslagen en het is volkomen onzin wat hij heeft gezegd. Hij is een verrader. Ik stap niet op!
lol, je hebt geschiedenis gemist... Live geschiedenisquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:16 schreef Ermanon het volgende:
GVD, net boodschappen gedaan, stapt ie op >.>
Maar mooi begin van het weekeinde!
Wat een lul is het toch, of nie?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Echt WTF! ff snel sneaky tussen 2 topics aftreden!
Mannen in jurken en een baard, lijkt me een gaaf straatbeeld. Zeker de moeite dan eens naar Egypte op vakantie te gaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het wilt niet zeggen dat als er een Islamitische regering komt het gelijk zo streng is..![]()
Komop man...
whehe hij deed het eromquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Echt WTF! ff snel sneaky tussen 2 topics aftreden!
Nee, alle mensen hier hadden dit op dat moment verwachtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:17 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Israel heeft nu echt een "wtf" moment
Of Egypte zoekt toenadering en gaat samenwerken. Vreedzaam zoals het ook kan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:17 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Ga toch eens wieberen met je rotopmerkingen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:17 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
mwa die zagen dit wel aankomen hoor... die zitten al eventjes te zwetenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:17 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
krattenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ga hier vanavond een biertje op drinken.
Of twee.
Of drie.
Die hebben al gezegd dat ze geen president willen zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:15 schreef Pedroso het volgende:
legertop heb het overgenomen!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar Suleiman willen ze ook weg hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |