juist ik wil eerst meer info .. dadelijk is het nu suliman , ja daar zijn ze lekker mee dan( vraag me af of de mensen die je nou zo hoort juichen alles gehoord hebben ...)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:06 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
uhmmm
wie is nu de baas?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:07 schreef venomsnake het volgende:
Nu hebbie die andere debiel aan de macht
Alsof dat geaccepteerd wordt...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:07 schreef venomsnake het volgende:
Nu hebbie die andere debiel aan de macht
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:08 schreef Muridae het volgende:
Ok, nu Suleiman !
Doorzetten jongens !
Loopt je stream een beetje achterquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:07 schreef Daniel1976 het volgende:
Weten we het wel zeker deze keerDe balk op AJE zegt nog wat anders
Ze juichen iets te vroeg, Suleiman is geen haar beter.
ja zag het ook....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:07 schreef Daniel1976 het volgende:
Weten we het wel zeker deze keerDe balk op AJE zegt nog wat anders
Nee hoor, hier idemquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:08 schreef shomila het volgende:
Heb gewoon tranen in me ogen zo blij ben ik voor die mensen, wat een gek ben ik he.
Same here, maar wel een enorme smile op mn bek & geluid op vol volumequote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:08 schreef shomila het volgende:
Heb gewoon tranen in me ogen zo blij ben ik voor die mensen, wat een gek ben ik he.
Niet gek hoor, als je het zo al die tijd hier meeleeftquote:
zei die dat ? wie heetf speech nu ergens ?? ik wil meer info vertrouw het nog niet zoquote:
Suleiman is net zo machteloos al Mubarak, Rutte en het Witte Huis bij elkaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:08 schreef Muridae het volgende:
Was nog geen minuut hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:09 schreef Refragmental het volgende:
Wel kut... ik was nog geen 1 minute afk en heb die hele speech dus gemist!
Ik flipte helemaal toen ik het zagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:09 schreef yavanna het volgende:
Wa teen emotie, kan er niet over uit ben zo blij voor die mensen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die hoge rangen ?? ( is dat dat ?) die zijn toch ook voor mubarak ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:09 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Army Supreme Council is de baas!
S E C R E T TEL AVIV 001984quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Suleiman is net zo machteloos al Mubarak, Rutte en het Witte Huis bij elkaar.
Was het maar waar. Wil graag horen dat hij ook weggaatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Suleiman is net zo machteloos al Mubarak, Rutte en het Witte Huis bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |