Het was een intergalactische tijdsveranderingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wtf ben ik ff weg...en!
Waar is het topic waar het gebeurd???
deel 173, laatste post: niks aan de hand
deel 174, eerste post: hij is weg!!
Sterker nogquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wtf ben ik ff weg...en!
Waar is het topic waar het gebeurd???
deel 173, laatste post: niks aan de hand
deel 174, eerste post: hij is weg!!
HeHo.........quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:15 schreef Pedroso het volgende:
Ok, en nu ? De Moslimbroeders gaan het overnemen. Mannen verplicht jurken dragen en een baard. Vrouwen gaan weer doen waar ze voor bestemd zijn, kinderen baren en het huishouden.
Dat was niet wat er bedoeld werdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat kan positief zijn. Stel Israël gaat zich nu in ene gedragen... En zich aan de VN resoluties houden...
Mits Egypte de verdragen blijft respecteren natuurlijk
Nog genoeg ruimte om sceptisch te blijven....quote:
Of de Arabieren/Palestijnen hadden gewoon in 1948 de VN voorstellen kunnen accepteren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat kan positief zijn. Stel Israël gaat zich nu in ene gedragen... En zich aan de VN resoluties houden...
Mits Egypte de verdragen blijft respecteren natuurlijk
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sterker nog, -jos- had het nieuwe topic niet op tijd open... Dus FOK! Forum heeft het ook gemist
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:12 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Israel met 0 vrienden in de regio.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:16 schreef raistlin6 het volgende:
Mubarak is afgetreden
Als klap op de vuurpijl waren we de eerste site die het nieuws schriftelijk bracht wereldwijd. Verder vind ik t heerlijk dat ik het eindelijk een revolutie kan noemen.
Daarnaast zit ik hier met kippenvel en helemaal gechoqueerd.
Het wilt niet zeggen dat als er een Islamitische regering komt het gelijk zo streng is..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:15 schreef Pedroso het volgende:
Ok, en nu ? De Moslimbroeders gaan het overnemen. Mannen verplicht jurken dragen en een baard. Vrouwen gaan weer doen waar ze voor bestemd zijn, kinderen baren en het huishouden.
Echt WTF! ff snel sneaky tussen 2 topics aftreden!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sterker nog, -jos- had het nieuwe topic niet op tijd open... Dus FOK! Forum heeft het ook gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |