quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:15 schreef Bartholomaeus het volgende:
Komt er een nieuwe speech van Mubarak:
Suleiman heb ik ontslagen en het is volkomen onzin wat hij heeft gezegd. Hij is een verrader. Ik stap niet op!
lol, je hebt geschiedenis gemist... Live geschiedenisquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:16 schreef Ermanon het volgende:
GVD, net boodschappen gedaan, stapt ie op >.>
Maar mooi begin van het weekeinde!
Wat een lul is het toch, of nie?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Echt WTF! ff snel sneaky tussen 2 topics aftreden!
Mannen in jurken en een baard, lijkt me een gaaf straatbeeld. Zeker de moeite dan eens naar Egypte op vakantie te gaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het wilt niet zeggen dat als er een Islamitische regering komt het gelijk zo streng is..![]()
Komop man...
whehe hij deed het eromquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Echt WTF! ff snel sneaky tussen 2 topics aftreden!
Nee, alle mensen hier hadden dit op dat moment verwachtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:17 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Israel heeft nu echt een "wtf" moment
Of Egypte zoekt toenadering en gaat samenwerken. Vreedzaam zoals het ook kan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:17 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Ga toch eens wieberen met je rotopmerkingen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:17 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
mwa die zagen dit wel aankomen hoor... die zitten al eventjes te zwetenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:17 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
krattenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ga hier vanavond een biertje op drinken.
Of twee.
Of drie.
Die hebben al gezegd dat ze geen president willen zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:15 schreef Pedroso het volgende:
Ok, en nu ? De Moslimbroeders gaan het overnemen. Mannen verplicht jurken dragen en een baard. Vrouwen gaan weer doen waar ze voor bestemd zijn, kinderen baren en het huishouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |