SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Cheer up, the worst is yet to come.~
Gewonde afgevoerd ofzo?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:09 schreef Drifter__ het volgende:
Wat gebeurt daar in Alex? Iemand stapte uit een leger jeep.
Hoe doe je er 2 naast elkaar in 1 ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:10 schreef schommelstoel het volgende:
Even voor mensen waar de stream via internet vaak stoort.
Livestation is een geniaal programma.
[ afbeelding ]
"jullie gaan nu naar huis of we schieten jullie flesjes water lek"quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:10 schreef GasProblem het volgende:
Ze hebben speakers op de jeep gezet, denk dat ze zo de demonstranten gaan toespreken.
Die rode baret oogt niet bestquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:10 schreef bokaal het volgende:
Leger, Alexandria // AJE:
[ afbeelding ]
Op het plusje klikkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:10 schreef yavanna het volgende:
[..]
Hoe doe je er 2 naast elkaar in 1 ?
Bij problemen, ff de MacGyvers van Tahrir bellenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:11 schreef bokaal het volgende:
Boxen aansluiten // AJE:
[ afbeelding ]
Weet je zeker dat je nu geen tweets van twee weken geleden zit te posten?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:13 schreef RvLaak het volgende:
Rutte doet weer een uitspraak hoor
fritswester frits wester
Premier Rutte op persco: "Ontwikkelingen in Egypte reden tot zorg. De overgangsfase MOET nu beginnen".
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
Ik denk dat moebie hier idd van onder de indruk is
Ah verrek. Thnx.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Op het plusje klikken
en als je van het geluid wil wisselen dan, dan moet je gewoon klikken op het beeld waar je het geluid van wil.
Ik zag ergens 130k m2 staan. Dit was wel inclusief die bouwplaats en enkele zijstraten meegerekend. Heb de foto nu niet bij de hand.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:11 schreef RvLaak het volgende:
Weet iemand wat de oppervlakte is van Tahrir?
Check de tijdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:14 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je nu geen tweets van twee weken geleden zit te posten?
Ferme taal.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:13 schreef RvLaak het volgende:
Rutte doet weer een uitspraak hoor
fritswester frits wester
Premier Rutte op persco: "Ontwikkelingen in Egypte reden tot zorg. De overgangsfase MOET nu beginnen".
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
Ik denk dat moebie hier idd van onder de indruk is
Droogklootquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, zijn vrouw zal onder de indruk zijn.
Oh, wacht
Uhm, wel eens naar Rutte geluisterd sinds hij MP is geworden?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:15 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het klinkt als een haperende plaat iig
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:14 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je nu geen tweets van twee weken geleden zit te posten?
Ze zijn volgens mij onderweg naar het Heliopolis paleis, en in Alexandrie staan ze volgens mij voor een ander paleis.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:17 schreef Beach het volgende:
FF snel vraagje: het meerendeel is nog steeds op Tahrir en komt er nog een mars naar het paleis?
Waarschijnlijk wel. Maar voor dat paleis is ook maar een beperkte ruimte.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:17 schreef Beach het volgende:
FF snel vraagje: het meerendeel is nog steeds op Tahrir en komt er nog een mars naar het paleis?
gelukt ik zie ze weer ( thnx voor de tip mensen , sorry digibeet hier ) maar ik zag indd. net dit op AJE ...?? wawasda???quote:
Er zijn al een aantal duizend bij het paleis. Er zijn ook demonstranten bij het paleis in Alexandria.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:17 schreef Beach het volgende:
Dat zei hij twee weken geleden ook al. Er moet snel wat gebeuren. Dit is gewoon een herhaling en omdat hij inderdaad niet durft of politiek niet kan maar toch een statement moet geven krijg je dit. Ik begrijp het wel, maar het draagt niet bij aan de geloofwaardigheid.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Rutte die als eerste oproept tot onmiddellijke overgang? Het moet niet gekker worden!
Nee natuurlijk niet, die heeft gewoon zitten wachten totdat andere politici eerst wat gaan roepen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, zijn vrouw zal onder de indruk zijn.
Oh, wacht
na Denemarken kon hij natuurlijk niet achterblijven met een duidelijk woord jegens Egypte.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Rutte die als eerste oproept tot onmiddellijke overgang? Het moet niet gekker worden!
Nee natuurlijk niet, die heeft gewoon zitten wachten totdat andere politici eerst wat gaan roepen.
Vooral met dank @ de gebruikers hier: MO-users bedankt! Namens de FP-crewquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:21 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Langs deze weg even een diepe buiging voor iedereen die mij (en velen anderen) al meer dan twee weken op de hoogte houden!
MO-users bedankt! Namens de FP-crewquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:21 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Langs deze weg even een diepe buiging voor iedereen die mij (en velen anderen) al meer dan twee weken op de hoogte houden!
Geweldig, wat een mensen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:22 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
ME_Observer The blankets are arriving at Oruba Palace. Protesters planning to stay. #jan25 #egypt http://plixi.com/p/76409...
Nee.quote:
Beeldquote:
Nice.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:23 schreef raistlin6 het volgende:
Egypte: Demo's naar paleizen
Farewell Friday, zoals deze dag wordt genoemd door demonstranten, staat in het teken van de grote getallen demonstranten en de plaatsen van protesten. De speech van Mubarak lijkt juist voor meer energie en meer mensen te hebben gezorgd.
In Caïro zijn er voor de achttiende dag op rij tienduizenden mensen op het Tahrir-plein om het vertrek van Mubarak te eisen. Mubarak heeft gezegd te zullen sterven in Egypte en pas in september zich niet herverkiesbaar te stellen.
Het verschil met de andere dagen is dat er nu ook tien- tot honderdduizenden mensen bij het gebouw van de staatstelevisie zijn, waar het leger overigens de boel bewaakt. Er zijn tienduizenden mensen bij het presidentieel paleis in Heliopolis in Caïro, ook hier houdt het leger de wacht.
In Suez zouden demonstranten overheidsgebouwen hebben ingenomen en in Alexandrië zijn tienduizenden demonstranten bij het presidentieel paleis aldaar. Er staan scherpschutters op de daken en tanks op het strand bij het paleis en op de toegangsweg, zo is te zien op de rechtstreekse stream van Al Jazeera.
Feedback weer welkom.
Kun je wel lezen. Waar wordt aangegeven dat er sprake zou zijn van rellen.quote:
Je kunt inderdaad niet lezen, ik heb nergens gezegd dat er sprake zou zijn van rellen. Ik citeer:quote:
Mijn antwoord daarop was nee.quote:
Kijk ze slijmen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:25 schreef yavanna het volgende:
Sarahngb Sarahngb
Translation RT @drnemovet: This is so funny, Army throwing candy at us over barbed wire at Presidential Palace #jan25 #tahrir
Waarom zeg je dan toch 'riots'quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad niet lezen, ik heb nergens gezegd dat er sprake zou zijn van rellen.
Komt waarschijnlijk omdat de gemiddelde vertaler op internet of programma Riots als rellen omschrijft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad niet lezen, ik heb nergens gezegd dat er sprake zou zijn van rellen. Ik citeer:
[..]
Sarahngb Sudanese friend with me asks if the army stole the candy from the palace? #Jan25 #Egypt!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:25 schreef yavanna het volgende:
Sarahngb Sarahngb
Translation RT @drnemovet: This is so funny, Army throwing candy at us over barbed wire at Presidential Palace #jan25 #tahrir
Maar dat gaan ze niet doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:27 schreef -jos- het volgende:
Er staan nu echt flink wat mensen daar in Alexandria, als ze nu het paleis bestormen is er geen houden meer aan.
Beetje jammer van die snipers op het dakquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:27 schreef -jos- het volgende:
Er staan nu echt flink wat mensen daar in Alexandria, als ze nu het paleis bestormen is er geen houden meer aan.
quote:dadlani RT:carlesdijous Tens of thousands of protestors in the port city of #Suez have surrounded 10 government buildings.#Jan25 #Egypt 13 minutes ago via web
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:28 schreef Scrummie het volgende:
fritswester frits wester
@
@Scrummie hij zei "dat is aan Egypte gaan wij niet over en in september is ie toch weg"
Aldus Frits Wester over Rutte.
Mijn antwoord:
@fritswester "En in september is ie toch weg" is geen optie voor de Egyptenaren. Dat mag toch duidelijk zijn?
Jammer dat er nog geen beelden zijn geweest vanuit Suez, zou best eens interessant kunnen zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:28 schreef yavanna het volgende:
ArabRevolution
BREAKING: Thousands of protesters take over the NDP HQ in Asyoot. via Al Jazeera Arabic #Jan25 #Egypt #Tahrir
Bedenk me net, zijn er überhaupt al beelden uit Suez gekomen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:29 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Jammer dat er nog geen beelden zijn geweest vanuit Suez, zou best eens interessant kunnen zijn.
De eerste paar dagen volgens mij.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bedenk me net, zijn er überhaupt al beelden uit Suez gekomen?
Ze zoeken een ledenlijst met telefoonnummers en gaan al die NDP-ers bellen om te zeggen dat ze Mubie moeten afzetten of oprotten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:29 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Jammer dat er nog geen beelden zijn geweest vanuit Suez, zou best eens interessant kunnen zijn.
Heb ze zelf nooit gezien in ieder geval. Beetje jammer want ze zijn daar ook al langer bezig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bedenk me net, zijn er überhaupt al beelden uit Suez gekomen?
Ik ging er vanuit dat je wel genoeg ontwikkeld was om de term riot te koppelen aan riot politie en de aanverwantschap daarvan. Maar goed, nu weet je wat ik ermee bedoel.quote:
Thanks.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoofdkwartier van de partij van Mubarak.
Oke, voortaan gewoon duidelijker zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat je wel genoeg ontwikkeld was om de term riot te koppelen aan riot politie en de aanverwantschap daarvan. Maar goed, nu weet je wat ik ermee bedoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |