Komt waarschijnlijk omdat de gemiddelde vertaler op internet of programma Riots als rellen omschrijft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad niet lezen, ik heb nergens gezegd dat er sprake zou zijn van rellen. Ik citeer:
[..]
Sarahngb Sudanese friend with me asks if the army stole the candy from the palace? #Jan25 #Egypt!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:25 schreef yavanna het volgende:
Sarahngb Sarahngb
Translation RT @drnemovet: This is so funny, Army throwing candy at us over barbed wire at Presidential Palace #jan25 #tahrir
Maar dat gaan ze niet doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:27 schreef -jos- het volgende:
Er staan nu echt flink wat mensen daar in Alexandria, als ze nu het paleis bestormen is er geen houden meer aan.
Beetje jammer van die snipers op het dakquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:27 schreef -jos- het volgende:
Er staan nu echt flink wat mensen daar in Alexandria, als ze nu het paleis bestormen is er geen houden meer aan.
quote:dadlani RT:carlesdijous Tens of thousands of protestors in the port city of #Suez have surrounded 10 government buildings.#Jan25 #Egypt 13 minutes ago via web
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:28 schreef Scrummie het volgende:
fritswester frits wester
@
@Scrummie hij zei "dat is aan Egypte gaan wij niet over en in september is ie toch weg"
Aldus Frits Wester over Rutte.
Mijn antwoord:
@fritswester "En in september is ie toch weg" is geen optie voor de Egyptenaren. Dat mag toch duidelijk zijn?
Jammer dat er nog geen beelden zijn geweest vanuit Suez, zou best eens interessant kunnen zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:28 schreef yavanna het volgende:
ArabRevolution
BREAKING: Thousands of protesters take over the NDP HQ in Asyoot. via Al Jazeera Arabic #Jan25 #Egypt #Tahrir
Bedenk me net, zijn er überhaupt al beelden uit Suez gekomen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:29 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Jammer dat er nog geen beelden zijn geweest vanuit Suez, zou best eens interessant kunnen zijn.
De eerste paar dagen volgens mij.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bedenk me net, zijn er überhaupt al beelden uit Suez gekomen?
Ze zoeken een ledenlijst met telefoonnummers en gaan al die NDP-ers bellen om te zeggen dat ze Mubie moeten afzetten of oprotten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:29 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Jammer dat er nog geen beelden zijn geweest vanuit Suez, zou best eens interessant kunnen zijn.
Heb ze zelf nooit gezien in ieder geval. Beetje jammer want ze zijn daar ook al langer bezig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bedenk me net, zijn er überhaupt al beelden uit Suez gekomen?
Ik ging er vanuit dat je wel genoeg ontwikkeld was om de term riot te koppelen aan riot politie en de aanverwantschap daarvan. Maar goed, nu weet je wat ik ermee bedoel.quote:
Thanks.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoofdkwartier van de partij van Mubarak.
Oke, voortaan gewoon duidelijker zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat je wel genoeg ontwikkeld was om de term riot te koppelen aan riot politie en de aanverwantschap daarvan. Maar goed, nu weet je wat ik ermee bedoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |