Weet je zeker dat je nu geen tweets van twee weken geleden zit te posten?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:13 schreef RvLaak het volgende:
Rutte doet weer een uitspraak hoor
fritswester frits wester
Premier Rutte op persco: "Ontwikkelingen in Egypte reden tot zorg. De overgangsfase MOET nu beginnen".
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
Ik denk dat moebie hier idd van onder de indruk is
Ah verrek. Thnx.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Op het plusje klikken
en als je van het geluid wil wisselen dan, dan moet je gewoon klikken op het beeld waar je het geluid van wil.
Ik zag ergens 130k m2 staan. Dit was wel inclusief die bouwplaats en enkele zijstraten meegerekend. Heb de foto nu niet bij de hand.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:11 schreef RvLaak het volgende:
Weet iemand wat de oppervlakte is van Tahrir?
Check de tijdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:14 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je nu geen tweets van twee weken geleden zit te posten?
Ferme taal.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:13 schreef RvLaak het volgende:
Rutte doet weer een uitspraak hoor
fritswester frits wester
Premier Rutte op persco: "Ontwikkelingen in Egypte reden tot zorg. De overgangsfase MOET nu beginnen".
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
Ik denk dat moebie hier idd van onder de indruk is
Droogklootquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, zijn vrouw zal onder de indruk zijn.
Oh, wacht
Uhm, wel eens naar Rutte geluisterd sinds hij MP is geworden?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:15 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het klinkt als een haperende plaat iig
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:14 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je nu geen tweets van twee weken geleden zit te posten?
Ze zijn volgens mij onderweg naar het Heliopolis paleis, en in Alexandrie staan ze volgens mij voor een ander paleis.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:17 schreef Beach het volgende:
FF snel vraagje: het meerendeel is nog steeds op Tahrir en komt er nog een mars naar het paleis?
Waarschijnlijk wel. Maar voor dat paleis is ook maar een beperkte ruimte.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:17 schreef Beach het volgende:
FF snel vraagje: het meerendeel is nog steeds op Tahrir en komt er nog een mars naar het paleis?
gelukt ik zie ze weer ( thnx voor de tip mensen , sorry digibeet hier ) maar ik zag indd. net dit op AJE ...?? wawasda???quote:
Er zijn al een aantal duizend bij het paleis. Er zijn ook demonstranten bij het paleis in Alexandria.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:17 schreef Beach het volgende:
Dat zei hij twee weken geleden ook al. Er moet snel wat gebeuren. Dit is gewoon een herhaling en omdat hij inderdaad niet durft of politiek niet kan maar toch een statement moet geven krijg je dit. Ik begrijp het wel, maar het draagt niet bij aan de geloofwaardigheid.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Rutte die als eerste oproept tot onmiddellijke overgang? Het moet niet gekker worden!
Nee natuurlijk niet, die heeft gewoon zitten wachten totdat andere politici eerst wat gaan roepen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, zijn vrouw zal onder de indruk zijn.
Oh, wacht
na Denemarken kon hij natuurlijk niet achterblijven met een duidelijk woord jegens Egypte.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Rutte die als eerste oproept tot onmiddellijke overgang? Het moet niet gekker worden!
Nee natuurlijk niet, die heeft gewoon zitten wachten totdat andere politici eerst wat gaan roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |