SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoezo adhd ?
Iedereen weet wel wie je bedoeld.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
k*t zn naam verkeerd .....
nee, had een andere naam volgens AJEquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:57 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
er werd gezegd vrijdag vechtdag ....
Farewell Fridayquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nee, had een andere naam volgens AJE
[Upd] Egypte: Protesten gaan onverminderd doorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:58 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ben er weer. Wat heb ik precies gemist???
Golden showerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:57 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Kan me zo voorstellen dat je blij bent als je een wc hebt gevonden bij paleis.. Je zou het haast in een zakje doen en over de muur gooien, en dat samen met 1000 man
Thanks, even zien!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[Upd] Egypte: Protesten gaan onverminderd door
Nee, ze hebben niets geëist. Wel de wens uitgesproken. Nu probeert te sensationeel te zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:00 schreef schommelstoel het volgende:
klopt dit
Caïro - De Egyptische strijdkrachten hebben vrijdag de terugkeer naar het normale leven geëist. Ze stellen in een verklaring dat ze garant staan voor de hervormingen die president Hosni Mubarak wil doorvoeren.
Zo staat het op nu.nl
Wat was "terrible"?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:01 schreef shomila het volgende:
@SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
@waelabbas it was terrible. I stopped tweeting it.
3 minutes ago
Dacht ik al, las het hier op Fok en elders ook anders.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, ze hebben niets geëist. Wel de wens uitgesproken. Nu probeert te sensationeel te zijn
quote:gpdcairo GPD Cairo
Na weigering van Mubrak om af te treden werd gevreesd voor geweldsexplosie, valt voorlopig mee, al rennen sommige demonstranten straatje in
1 minute ago Favorite Retweet Reply
»
GPD Cairo
gpdcairo GPD Cairo
Zelfs hier in centrum cairo veel winkelks open. Goed teken. Nog geen geweld gezien. Sta nu naast barricades nabij Tharir.
7 minutes ago Favorite Retweet Reply
»
GPD Cairo
gpdcairo GPD Cairo
Bij het gebouw van de staatstelivisie schijnt gedonder te zijn. Loop er nu naar toe, veel demonstranten op straat hier.
7 minutes ago Favorite Retweet Reply
»
GPD Cairo
gpdcairo GPD Cairo
Om op het plein te komen word je twee keer gefouilleerd en moet je leginmiatie laten zien. Demo beter georganiseerd dan paar dagen geleden.
8 minutes ago Favorite Retweet Reply
Wael Ghonimquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:02 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Wat was "terrible"?
trust in FOK!, wij checken hier al onze bronnen & worden snel genoeg door jullie zelf tegengesproken indien vaudtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dacht ik al, las het hier op Fok en elders ook anders.
Dank.
ze hebben het over de "uitspraken van Wael Ghonim op Al Arabiya"quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:02 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Wat was "terrible"?
I do.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
trust in FOK!, wij checken hier al onze bronnen & worden snel genoeg door jullie zelf tegengesproken indien vaudt
Ah oke, nee heb het zelf niet gevolgd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:03 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ze hebben het over de "uitspraken van Wael Ghonim op Al Arabiya"
( jij gevolgd ? klopte de vertaling die getweet was wel ?
Inderdaad, dit is geen getwiet meer.... Dit is meer het vervelende gekakel van ganzen op de achtergrond.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:05 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ja. In het begin had ik nog iets van "GPDCairo tweet!", maar nu... "
GPDCairo tweet...
"
Kloptquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:06 schreef DeZoektocht het volgende:
Sommige reacties op FP zijn echt om te .......
Oftewel ze hebben zijn hele familie in gijzeling ofzo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:00 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ArabVoicesSpeak Hope those who had no patience now understand how Wael Ghonim thinks! #jan25
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:05 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ah oke, nee heb het zelf niet gevolgd.
Maar vond het al erg vreemd dat hij uberhaupt naar Al Arabiya ging, die Ghonim heeft idd slaap nodig denk ik.
Zolang ze maar op de FP blijven en niet hier mogen ze van mijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:06 schreef DeZoektocht het volgende:
Sommige reacties op FP zijn echt om te .......
Hey dat schrijf je wel verkeert, mannetje!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
trust in FOK!, wij checken hier al onze bronnen & worden snel genoeg door jullie zelf tegengesproken indien vaudt
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:06 schreef raistlin6 het volgende:
@ TT zoals ik in vorig topic al zei:
My 2 cents, for what it's worth, gebaseerd op zijn interviews en reacties:
Hij is na zijn ontvoering door de politie en emotionele en psychologische marteling (want hij is wel degelijk gemarteld, alleen niet lichamelijk) compleet gebroken (geestelijk bedoel ik hier). Tijdens zijn bekende interview met Mona sprak hij zichzelf regelmatig tegen, zat er geen lijn in zijn verhaal en was hij een mentaal wrak.
Natuurlijk valt hem dit niet aan te rekenen en kan hij daar niks aan doen, hij had toen amper geslapen en was nog maar net vrij. Maar hij gedroeg zich perfect zoals iemand met PTSS (post traumatische stress stoornis) zich gedraagt.
Ik geloof best dat hij meer wil dan hij nu doet. Ik denk alleen dat hij dat letterlijk even niet meer kan. Hij mag een held genoemd worden zeker, maar hij is niet bovenmenselijk en is in mijn ogen, hoe kut ik dat ook vind, nu te classificeren als psychiatrisch patiënt en ik betwijfel of al die aandacht hem goed doet. Hoe dom het misschien ook klinkt, ik denk dat ie lekker terug moet gaan naar zijn vrouw en rustig moet gaan herstellen en Egypte eventjes moet laten voor wat het is.
FP heeft geluk met mensen zoals jij. Goed gezegd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:06 schreef raistlin6 het volgende:
Hij is na zijn ontvoering door de politie en emotionele en psychologische marteling (want hij is wel degelijk gemarteld, alleen niet lichamelijk) compleet gebroken (geestelijk bedoel ik hier). Tijdens zijn bekende interview met Mona sprak hij zichzelf regelmatig tegen, zat er geen lijn in zijn verhaal en was hij een mentaal wrak.
Natuurlijk valt hem dit niet aan te rekenen en kan hij daar niks aan doen, hij had toen amper geslapen en was nog maar net vrij. Maar hij gedroeg zich perfect zoals iemand met PTSS (post traumatische stress stoornis) zich gedraagt.
Ik geloof best dat hij meer wil dan hij nu doet. Ik denk alleen dat hij dat letterlijk even niet meer kan. Hij mag een held genoemd worden zeker, maar hij is niet bovenmenselijk en is in mijn ogen, hoe kut ik dat ook vind, nu te classificeren als psychiatrisch patiënt en ik betwijfel of al die aandacht hem goed doet. Hoe dom het misschien ook klinkt, ik denk dat ie lekker terug moet gaan naar zijn vrouw en rustig moet gaan herstellen en Egypte eventjes moet laten voor wat het is.
Goed beschreven!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:06 schreef raistlin6 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:08 schreef Bartholomaeus het volgende:
evanchill We were just told tahrir is too full and that the march should go to state tv
is ie nog wel onduidelijk ( miss. had ik beter kunnen zetten ; waar Ghonim moe is )quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:06 schreef raistlin6 het volgende:
Tweede dorpje komt eraanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:08 schreef Bartholomaeus het volgende:
NadiaE Field hospital just set up at presidential palace #jan25 #egypt
Inderdaad, wat goed gedaan zeg. En zo boos en dan nog geen geweld gebruiken.quote:
Jep.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:11 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Oh ja, staat nu in de oranje balk... "One of Mubarak's palaces"
Ideaal. De demonstranten kunnen er ook niets aan doen dat het regime valtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, omfg... De mars begint niet uit overtuiging, maar uit noodzaak zo
Dat was al langer bekend. De bejaarde legertop is altijd pro-Mubarak gebleven, Tantawi al helemaal.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
The Guardian zegt ook dat het leger Mubarak steunt.
http://www.guardian.co.uk(...)-backs-hosni-mubarak
"Sorry, we moesten welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ideaal. De demonstranten kunnen er ook niets aan doen dat het regime valt
Inderdaad, de hogeren die steunen Mubarak toch wel. Maar de gewone soldaten enz die steunen zeer waarschijnlijk het volk. Iedereen uit het volk kent trouwens ook wel iemand uit het leger hoorde ik gister.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:12 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Dat was al langer bekend. De bejaarde legertop is altijd pro-Mubarak gebleven, Tantawi al helemaal.
De bal ligt nu bij de midden-lage officieren zoals dat eerder is gebeurd: http://en.wikipedia.org/wiki/Free_Officers_Movement
Lol, moebie's regime valt, week later Ghonim op TV: "Sorry jongens, maar het was domweg te druk @ Tahrir om daar te blijvenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ideaal. De demonstranten kunnen er ook niets aan doen dat het regime valt
Daar is het idd tijd voor geworden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:12 schreef yavanna het volgende:
http://www.presstv.ir/live/llnw/ meld gebouwen overgenomen in Suaz.
Plots beginnen er in andere landen met een dictator allemaal verbouwingen aan pleinen en andere openbare plekken, om deze groter te makenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lol, moebie's regime valt, week later Ghonim op TV: "Sorry jongens, maar het was domweg te druk @ Tahrir om daar te blijven"
En nog zonder geweld te gebruiken he. Wat een helden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:13 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Daar is het idd tijd voor geworden.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:13 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
ishta_dreams Rachel Beth Anderson
March spilling from #tahrir to Talet Harb w 100s of people #Egypt #jan25 http://yfrog.com/h75g2fnj
1 minute ago
Dat kan best zo zijn, de jongere officieren hebben een hele andere positie dan de oude legertop.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:13 schreef yavanna het volgende:
gerucht zoveel :
OguzArikboga Oguz Arikboga
Rumours are that group of young Egyptian colonels are pressing Hafez Anan to force #Mubarak to go immediately! #jan25 , #Egypt , #Tahrir
Maar gezien het vermogen van Mubarak (40 a 70 mld) vermoed ik dat veel bedrijven zijn eigendom zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:13 schreef schommelstoel het volgende:
Iemand zei het al eerder volgens mij.
Maar als de Egyptenaren willen kunnen ze zo een nieuwe maatschappij met economie opzetten!
Zonder toestemming van moebi.
Ze regelen alles zelf al een hele tijd zelf.
Die zijn de toekomstquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:14 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Dat kan best zo zijn, de jongere officieren hebben een hele andere positie dan de oude legertop.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:13 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
ishta_dreams Rachel Beth Anderson
March spilling from #tahrir to Talet Harb w 100s of people #Egypt #jan25 http://yfrog.com/h75g2fnj
1 minute ago
Volgens de Volkskrant.quote:13.11 uur Het leger zal vandaag nog komen met een derde verklaring. Dat zal dan ongetwijfeld 'communiqué nr. 3' gaan heten.
Daar gaat het niet om. Mededeling 2 was nietszeggend, ik ben het niet eens met de conclusie van The Guardian.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:12 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Dat was al langer bekend. De bejaarde legertop is altijd pro-Mubarak gebleven, Tantawi al helemaal.
De bal ligt nu bij de midden-lage officieren zoals dat eerder is gebeurd: http://en.wikipedia.org/wiki/Free_Officers_Movement
klopt en van vriendjes en familie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:14 schreef t-8one het volgende:
[..]
Maar gezien het vermogen van Mubarak (40 a 70 mld) vermoed ik dat veel bedrijven zijn eigendom zijn.
Ze kunnen het zelf wel zonder de bedrijven van Mubarak.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:14 schreef t-8one het volgende:
[..]
Maar gezien het vermogen van Mubarak (40 a 70 mld) vermoed ik dat veel bedrijven zijn eigendom zijn.
alweer die rumours?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:13 schreef Bartholomaeus het volgende:
Zeinobia Al Araibya : rumor that Mubarak and his wife are on the way to leave the country
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:15 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
NadiaE How to spot a fellow tweep at a protest: he's the other geeky looking dude frantically thumbing his cell phone buttons #jan25 #egypt
Heheh dat was de tijd van :quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:15 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Dit heeft Egypte weer ff nodig:
In Egypt, the clandestine revolutionary Free Officers Movement (Arabic: ) was composed of young junior army officers committed to unseating the Egyptian monarchy and its British advisors. It was founded by Colonel Gamal Abdel Nasser in the aftermath of Egypt's defeat in the 1948 Arab-Israeli War.
Zag net 900.000 tot een paar miljoen (schattingen)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:17 schreef schommelstoel het volgende:
Is er al een schatting gedaan qua aantal mensen nu buiten aan het demonstreren.
Niet alleen op het plein.
Hmm, oke.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:18 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Zag net 900.000 tot een paar miljoen (schattingen)
En de tijd dat Egyptische presidenten nog wisten hoe ze moesten aftreden:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:17 schreef Muridae het volgende:
[..]
Heheh dat was de tijd van :
Toen waren de Egyptenaren heel erg trots.
Dat zou wel mooi zijn, gewoon Mubarak en z'n bedrijven boycotten. .quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ze kunnen het zelf wel zonder de bedrijven van Mubarak.
Eerst maar de basis, en dan grote bij producten bedrijven.
Brood kunnen ze daar zo maken, dus broodnodige kunnen ze waarschijnlijk zelf doen.
Succesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:20 schreef Bartholomaeus het volgende:
Oke, ik moet weer verder met school. See you soon.
Down with Mubarak!
Ik heb altijd het idee gehad dat Mubarak zelf achter de moord aanslag heeft gezeten en zo aan de macht kwam.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:20 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
En de tijd dat Egyptische presidenten nog wisten hoe ze moesten aftreden:
Denk je dat bij de dood van Mubarak ook 5 miljoen mensen aanwezig zullen zijn?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:21 schreef raistlin6 het volgende:
Oke ik ga de geruchten even uitpluizen![]()
Verwacht zometeen een mooie update vol met dit blijkt propaganda, dit ook et cetera
nog een mooie om uit te zoekenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:21 schreef raistlin6 het volgende:
Oke ik ga de geruchten even uitpluizen![]()
Verwacht zometeen een mooie update vol met dit blijkt propaganda, dit ook et cetera
Meestal wordt het pas druk als de klok in gaat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hmm, oke.
Nou het is nog redelijk vroeg.
Is kijken wat het aantal is tegen een uur of 3 of half 4
Moord op Sadat bedoel je? Ik weet niet, de aanslag begon met het gooien van granaten en daarna werd het vuur geopend door meerdere mensen. Mubarak zelf raakte ook gewondquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee gehad dat Mubarak zelf achter de moord aanslag heeft gezeten en zo aan de macht kwam.
Beetje gemeen gezocht misschien, maar soms lijken dingen een beetje zo.
Ik hoop echt dat ze hem vinden en ter verantwoording kunnen roepen, wat een lafbekquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:23 schreef yavanna het volgende:
FLASH: Al Arabiya adjusts earlier report says Mubarak and his family left Cairo, not Egypt
quote:virtualactivism: @NadiaE Nadia AlArabeya reporting NOW that there are clashes around presidential palace. Is this true? #jan25
roulaayoubi roula ayoubiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:23 schreef yavanna het volgende:
FLASH: Al Arabiya adjusts earlier report says Mubarak and his family left Cairo, not Egypt
dat vroeg nadine net NadiaEquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:23 schreef yavanna het volgende:
Ah ok, thnx. Even afwachten dus weer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:24 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dat vroeg nadine net NadiaE
@Zeinobia left egypt or left cairo?
n.a..v
Zeinobia BBC Arabic ; Mubarak left the country at 1 PM !!
Precies, hij raakte zelf gewond.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:24 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Moord op Sadat bedoel je? Ik weet niet, de aanslag begon met het gooien van granaten en daarna werd het vuur geopend door meerdere mensen. Mubarak zelf raakte ook gewond
Zeinobia it seems that it is a clash between Pro-Muabrak thugs hired by the NDP tycoons and the anti-Mubarakquote:
Kwestie van tijd. Wat wil ie nog in Egypte? Aan het strand liggen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:23 schreef yavanna het volgende:
Ze kunnen beter naar Fok!'s FP kijken dan uitgaan van hun waardeloze journalistenquote:
ik ben die nadia http://twitter.com/NadiaE al ff in de gaten aan het houden .. en die http://twitter.com/Zeinobia zeinobia ..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:25 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ah ok, thnx. Even afwachten dus weer.
Zou dat ook de achterliggende gedachte zijn dat Fok! nieuwsWebsite site van het jaar is geworden?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:27 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ze kunnen beter naar Fok!'s FP kijken dan uitgaan van hun waardeloze journalisten
Love them!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:29 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Eerste EU land die het aftreden van Mubarak eist
Echt, ze hebben al eerder laten zien dat ze een ultieme vrijheid van meningsuiting hebben en nu dit weer. Niets anders dan respect.quote:
Ik vind sowieso alle schrijvende pers erg achterblijven. En dan heb het niet over de gedrukt versies, maar gewoon de websites. De Volkskrant is erg traag en erg summier, bij het NRC moet je ook goed zoeken en voor de Telegraaf neem ik al niet eens de moeite. Deze topics in combinatie met twitter en een beetje AJE zijn verreweg het betrouwbaarst en het snelst,quote:
Dat had ik gemist. Wat goed!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:29 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
ja joh ??quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:29 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Dankquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:31 schreef bokaal het volgende:
StateTV-station:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.guardian.co.uk(...)-protest-interactivequote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.guardian.co.uk/world/egypt
Een interactieve kaart van Caïro, van The Guardian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |