Zag net 900.000 tot een paar miljoen (schattingen)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:17 schreef schommelstoel het volgende:
Is er al een schatting gedaan qua aantal mensen nu buiten aan het demonstreren.
Niet alleen op het plein.
Hmm, oke.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:18 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Zag net 900.000 tot een paar miljoen (schattingen)
En de tijd dat Egyptische presidenten nog wisten hoe ze moesten aftreden:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:17 schreef Muridae het volgende:
[..]
Heheh dat was de tijd van :
Toen waren de Egyptenaren heel erg trots.
Dat zou wel mooi zijn, gewoon Mubarak en z'n bedrijven boycotten. .quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ze kunnen het zelf wel zonder de bedrijven van Mubarak.
Eerst maar de basis, en dan grote bij producten bedrijven.
Brood kunnen ze daar zo maken, dus broodnodige kunnen ze waarschijnlijk zelf doen.
Succesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:20 schreef Bartholomaeus het volgende:
Oke, ik moet weer verder met school. See you soon.
Down with Mubarak!
Ik heb altijd het idee gehad dat Mubarak zelf achter de moord aanslag heeft gezeten en zo aan de macht kwam.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:20 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
En de tijd dat Egyptische presidenten nog wisten hoe ze moesten aftreden:
Denk je dat bij de dood van Mubarak ook 5 miljoen mensen aanwezig zullen zijn?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:21 schreef raistlin6 het volgende:
Oke ik ga de geruchten even uitpluizen![]()
Verwacht zometeen een mooie update vol met dit blijkt propaganda, dit ook et cetera
nog een mooie om uit te zoekenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:21 schreef raistlin6 het volgende:
Oke ik ga de geruchten even uitpluizen![]()
Verwacht zometeen een mooie update vol met dit blijkt propaganda, dit ook et cetera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |