Meestal wordt het pas druk als de klok in gaat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hmm, oke.
Nou het is nog redelijk vroeg.
Is kijken wat het aantal is tegen een uur of 3 of half 4
Moord op Sadat bedoel je? Ik weet niet, de aanslag begon met het gooien van granaten en daarna werd het vuur geopend door meerdere mensen. Mubarak zelf raakte ook gewondquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee gehad dat Mubarak zelf achter de moord aanslag heeft gezeten en zo aan de macht kwam.
Beetje gemeen gezocht misschien, maar soms lijken dingen een beetje zo.
Ik hoop echt dat ze hem vinden en ter verantwoording kunnen roepen, wat een lafbekquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:23 schreef yavanna het volgende:
FLASH: Al Arabiya adjusts earlier report says Mubarak and his family left Cairo, not Egypt
quote:virtualactivism: @NadiaE Nadia AlArabeya reporting NOW that there are clashes around presidential palace. Is this true? #jan25
roulaayoubi roula ayoubiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:23 schreef yavanna het volgende:
FLASH: Al Arabiya adjusts earlier report says Mubarak and his family left Cairo, not Egypt
dat vroeg nadine net NadiaEquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:23 schreef yavanna het volgende:
Ah ok, thnx. Even afwachten dus weer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:24 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dat vroeg nadine net NadiaE
@Zeinobia left egypt or left cairo?
n.a..v
Zeinobia BBC Arabic ; Mubarak left the country at 1 PM !!
Precies, hij raakte zelf gewond.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:24 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Moord op Sadat bedoel je? Ik weet niet, de aanslag begon met het gooien van granaten en daarna werd het vuur geopend door meerdere mensen. Mubarak zelf raakte ook gewond
Zeinobia it seems that it is a clash between Pro-Muabrak thugs hired by the NDP tycoons and the anti-Mubarakquote:
Kwestie van tijd. Wat wil ie nog in Egypte? Aan het strand liggen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:23 schreef yavanna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |