SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door -jos- op 10-02-2011 11:34:33 ]WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
quote:BEIJING (AFP) – Police in southwest China have barred activists from distributing leaflets about anti-government protests in Egypt and Tunisia, deeming the news too sensitive, one dissident said Wednesday.
Activists in Guizhou province tried to hand out information about the demonstrations over the weekend, but police told them this was an "unusual period" and gave them 3,000 yuan ($450) to stop, Chen Xi told AFP.
Dat is zowel vrij nieuw (normaal wordt je volgens mij gewoon opgepakt) als vrij dom (vraag me af hoeveel mensen morgen die dingen net zo lang gaan uitdelen tot ze $450 krijgen).quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://news.yahoo.com/s/afp/20110209/wl_asia_afp/egyptpoliticsunrestchinarights
China koopt activisten om
[..]
Ja, nieuwsbulletin nu...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:59 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Was een goede uitzending van Empire op AJE.
Ben benieuwd of die tanks nog verder on the move gaan
Volgens mij niet, maar ik kan het mis hebben natuurlijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:59 schreef alors het volgende:
Dat Empire was toch een herhaling van gisteren? of nog eerder..
Jah nu je het zegtquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:00 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ja, nieuwsbulletin nu...
Die gast van Empire (net op AJE) doet mij weer zo erg denken aan Ariaan van Dis
Volgens mij nog eerder ja maar nu helemaal gezien, aanrader.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:59 schreef alors het volgende:
Dat Empire was toch een herhaling van gisteren? of nog eerder..
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:05 schreef sunny16947 het volgende:
LaurenBohn My friend Mohammed set up a school in #Tahrir -- free language courses. Calling all volunteers. #Jan25 #Egypt http://twitpic.com/3y27iw
Wat een briljant idee. Dat ze daar nog niet opgekomen zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:10 schreef yavanna het volgende:
evanchill Evan Hill
Tahrir Square, so far beyond modern Egyptian infrastructure. They have organic and non-organic trash bins. Put these ppl in government!
Voor wat het waard is, bevel is bevel toch?quote:
blakehounshell I saw the organic/non-organic trash bins in Tahrir today. Asked the guy where it came from. He shrugged. Nobody ever knows!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:10 schreef yavanna het volgende:
evanchill Evan Hill
Tahrir Square, so far beyond modern Egyptian infrastructure. They have organic and non-organic trash bins. Put these ppl in government!
En het gebeurd allemaal vanzelf, en het gebeurd echt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat een briljant idee. Dat ze daar nog niet opgekomen zijn.
Idd wat een verschil met dit 'No shit Sherlock' topic nietwaar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat een briljant idee. Dat ze daar nog niet opgekomen zijn.
Mooi toch.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef MangoTree het volgende:
[..]
blakehounshell I saw the organic/non-organic trash bins in Tahrir today. Asked the guy where it came from. He shrugged. Nobody ever knows!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef -jos- het volgende:
Die AJE live screens worden al 3 dagen niet meer geupdate, zal ik die uit de OP halen?
Groene klikoquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef rakotto het volgende:
Iemand fotos van een organic trash bin= Wat is het precies=
GFT bakquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef rakotto het volgende:
Iemand fotos van een organic trash bin= Wat is het precies=
okquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
effe een foto achter je huis nemen?
Nu begon ik te twijfelen maar zo te zien verschilt het per regioquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Huh bruin, heb wat gemist dan hier in Hilversum
Misschien werkt dat spreekwoord niet in het Arabisch.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:27 schreef RAVW het volgende:
waarom niet gelijk een paar grote vrachtauto's huren en dan de uitwerpselen van die 300.000 betogers een week opsparen en dan voor de deur van het regeringsgebouw gooien / storten![]()
en dan een boortje er bij stank voor dank
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef Flashbox het volgende:
VS: Egypte slaat eisen bevolking in de wind
(Novum/AP) - De regering van Egypte komt niet tegemoet aan zelfs maar de 'minimale eisen' tot hervorming van de Egyptische bevolking. Dat heeft het Witte Huis woensdag bij monde van woordvoerder Robert Gibbs gezegd. Washington waarschuwde dat de massale demonstraties aan zullen houden als er geen veranderingen worden ingevoerd.
"De regering heeft niet de noodzakelijke stappen genomen die het volk van Egypte wil zien", aldus Gibbs. "Dat is de reden dat steeds meer mensen naar buiten treden met hun grieven."
Gibbs meent dat sommige Egyptische leiders ten onrechte verwachten de demonstraties uit te kunnen zitten. Het nog steeds groeiende aantal mensen dat de straat op gaat is volgens hem echter het bewijs dat dat onmogelijk is. Gibbs meent dat nu de geest eenmaal uit de fles is, deze niet zo makkelijk erin terug te krijgen is.
Bio-gas?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:27 schreef RAVW het volgende:
waarom niet gelijk een paar grote vrachtauto's huren en dan de uitwerpselen van die 300.000 betogers een week opsparen en dan voor de deur van het regeringsgebouw gooien / storten![]()
en dan een boortje er bij stank voor dank
Het is een veelheid aan factorenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Mr_Memory het volgende:
Iemand nog één vandaag gezien?
Een hele andere kijk op de zaak, niet het internet veroorzaak deze opstand, maar het feit dat 52% van de bevolking onder de 25 jaar is, jonge ontevreden mensen geven altijd problemen.
Zie de Russische en Franse revolutie, volgens de geleerden het zelfde (leeftijds) patroon.
Wat vinden jullie, gelul in de ruimte of een kern van waarheid![]()
Volgens mij speelt internet toch wel een grote rol in deze revolutie.
Maar het internet speelt een sleutelrol in de onderlinge communicatie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:30 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Het is een veelheid aan factoren
Kern van waarheid in die zin dat het zeker een belangrijke onderliggende oorzaak is. Gelul in de ruimte als ze zeggen dat internet géén invloed had.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Mr_Memory het volgende:
Een hele andere kijk op de zaak, niet het internet veroorzaak deze opstand, maar het feit dat 52% van de bevolking onder de 25 jaar is, jonge ontevreden mensen geven altijd problemen.
Zie de Russische en Franse revolutie, volgens de geleerden het zelfde (leeftijds) patroon.
http://weblogs.vpro.nl/ra(...)/standplaats-egypte/quote:Egypte, de bakermat van de Westerse cultuur, staat op een nieuw historisch keerpunt.
In 1995 verbleef verslaggever Chris Kijne voor het fameuze VPRO-radioprogramma Standplaats drie maanden in het Egypte van president Mubarak. In een 12-delige serie deed hij verslag van het leven in Cairo. Bij het zien en horen van de gebeurtenissen van de afgelopen tien dagen in Egypte komen de herinneringen in hem boven.
Dat lijkt me ook, anders was dit nooit zo georganiseerd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Maar het internet speelt een sleutelrol in de onderlinge communicatie.
Het internet is inderdaad meer een (belangrijk!) middel dan een oorzaak.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Maar het internet speelt een sleutelrol in de onderlinge communicatie.
was al eerder voorbij-gekomen op het forum hierquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
[..]
http://weblogs.vpro.nl/ra(...)/standplaats-egypte/
12 radio-verslagen, bijna 6 uur. Het is wel van 15 jaar terug maar je kan wel een beetje beter 'beeld' krijgen van Egypte. Voor de geinteresseerden!
wel interessant, maar dat gaat dus niet over deze revolutiequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:32 schreef MangoTree het volgende:
Ik weet niet of dit iets voor de OP is:
[..]
12 radio-verslagen, bijna 6 uur. Het is wel van 15 jaar terug maar je kan wel een beetje beter 'beeld' krijgen van Egypte. Voor de geinteresseerden!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:35 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
[..]
was al eerder voorbij-gekomen op het forum hier
God, die is ook van wereldnieuws naar wereldnieuws aan het hoppen he?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:36 schreef rakotto het volgende:
wyclef Wyclef Jean
Tomorrow morning 7am on Facebook!!! I will be performing a concert for the ppl of Egypt!! Tune in www.facebook.com/wyclef #egypt
14 minutes ago Favorite Retweet Reply
Ben ik het wel mee eens, internet is een middel, de oorzaak ligt veel dieper een soort jarenlangen onverzorgde wond.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het internet is inderdaad meer een (belangrijk!) middel dan een oorzaak.
Oh nee he, nu loopt het plein alsnog leeg, en ze waren zo dichtbij.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:36 schreef rakotto het volgende:
wyclef Wyclef Jean
Tomorrow morning 7am on Facebook!!! I will be performing a concert for the ppl of Egypt!! Tune in www.facebook.com/wyclef #egypt
Nee hoor, er staat een live scherm op Tahrirquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oh nee he, nu loopt het plein alsnog leeg, en ze waren zo dichtbij.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oh nee he, nu loopt het plein alsnog leeg, en ze waren zo dichtbij.
Op wie zouden ze oefenen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:39 schreef -jos- het volgende:
@wikileaks: WikiLeaks: Egyptian 'torturers' trained by FBI http://is.gd/kreaaW
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:41 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Het is nog vroeg maar ik ga toch mijn luikjes sluiten, ik val hier bijna in slaap op mijn toetsenbord.
Succes nog voor de mensen die het vast weer laat gaan maken en een diepevoor de mensen bij Tahrir en People's Assembly.
Tahrir aan regime: Mag het internet morgenochtend weer uit?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:36 schreef rakotto het volgende:
wyclef Wyclef Jean
Ja, daarom juist.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:40 schreef -jos- het volgende:
[..]
Nee hoor, er staat een live scherm op Tahrir
Hahahaha, morgen zullen we eens zien wat er voor nieuwe hoofdbedeksels gaan komen. Goede stap van Mubarak om het plein eindelijk leeg te krijgen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tahrir aan regime: Mag het internet morgenochtend weer uit?
Ik ga NIET slapen voordat iedereen van dat plein af is!quote:
begin maar vast met koffie zetten dan , zal je nodig hebbenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga NIET slapen voordat iedereen van dat plein af is!
Psychologische oorlogsvoering, audio-terreur. Ze zetten de vreselijkste wapens in!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:46 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Hahahaha, morgen zullen we eens zien wat er voor nieuwe hoofddeksel gaan komen. Goede stap van Mubarak om het plein eindelijk leeg te krijgen!
zoooooooo hey die hebben de verhalen echt goed afgestemd zeg.quote:
Voor de evt. Limburgers hier,....quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:05 schreef sunny16947 het volgende:
LaurenBohn My friend Mohammed set up a school in #Tahrir -- free language courses. Calling all volunteers. #Jan25 #Egypt http://twitpic.com/3y27iw
Vergelijkbaar met de pieptoon tegen hangjongerenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Psychologische oorlogsvoering, audio-terreur. Ze zetten de vreselijkste wapens in!
Internet is niet de oorzaak maar het medium dat is gebruikt om dit op te zetten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Mr_Memory het volgende:
Kannie ook vertalen voor ons? Leren ze daar meteen ook Nederlandsquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:05 schreef sunny16947 het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:51 schreef DeZoektocht het volgende:
Kwam nog een mooi filmpje tegen:
Welterusten allemaal
Die kwam je in de OP tegen zeker?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:51 schreef DeZoektocht het volgende:
Kwam nog een mooi filmpje tegen:
Welterusten allemaal
Tja... het leven gaat door he.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:53 schreef Mr_Memory het volgende:
Ik heb toch nog een vraag, waarom zend AJE nu nog zo weinig live uit over de protesten?
De eerste 2 weken waren ze 27/7 bezig, maar na de arrestaties van de AJE journalisten is het echt heel veel minder geworden.![]()
Zijn de jourmalisten vrijgelaten na een toezegging, of zoek ik er veel te veel achter?
Juist nu in een toch wel cruciale fase verwacht je toch wel meer.
Nee ik denk dat ze sinds zondag/maandag minder vaak live zijn. Dat komt gewoon omdat het anders wel erg saai en eentonig word. Er gebeuren ook niet zo veel nieuwe dingen meer en de cruciale fase is dit zeker niet. Momenteel gebeurd het meeste via de diplomatieke weg achter gesloten deuren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:53 schreef Mr_Memory het volgende:
Ik heb toch nog een vraag, waarom zend AJE nu nog zo weinig live uit over de protesten?
De eerste 2 weken waren ze 27/7 bezig, maar na de arrestaties van de AJE journalisten is het echt heel veel minder geworden.![]()
Zijn de jourmalisten vrijgelaten na een toezegging, of zoek ik er veel te veel achter?
Er word nog steeds op journalisten gejaagd. Ze doen voorzichtig om er te kunnen zijn als er wel wat gebeurd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:53 schreef Mr_Memory het volgende:
Zowiezo zijn er weinig verslaggevers meer daarquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:53 schreef Mr_Memory het volgende:
Allemaal leuke "klassieke" oorzaken voor opstanden, maar dat verklaard niet dat de midden- & hogere klasse van Egypte deze revolutie hebben ontketend. Dat de lagere klasse zich hierbij gevoegd hebben, is logisch & was te verwachten. Maar zij waren niet degene die begonnenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Internet is niet de oorzaak maar het medium dat is gebruikt om dit op te zetten.
= veel armoede (slechts 20% van Egypte heeft een bankpas);
= veel daklozen;
= heel veel werklozen. Vooral onder jongeren.
Vul dat aan met leugens vanuit het regime. Afspraken en toezeggingen die niet nagekomen worden. Bewijzen voor corruptie voor het regime. Bewijzen voor illegaal dumpen afval door het regime. etc etc.
En zie daar een aanzet tot een opstand. Enige wat nodig is is een trigger. Bijvoorbeeld de dood van een jongen...
Echt aanvallen, of gewoon aankloppen & naar binnen lopen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:56 schreef rakotto het volgende:
Ik denk dat ik wel de meest vreedzame revolutie ooit is
Of is er iets anders in onze geschiedenis gebeurd wat minder gewelddadig was?
Maar dit laat wel zien wat voor soort mensen allemaal onderdrukt werden...Best veel intelligente tieners ertussen die veel potentie hebben.
![]()
En ze hebben aangekondigd op AJA dat ze vrijdag de staats tv gaan raiden
Tsjechische revolutie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:56 schreef rakotto het volgende:
Omdat ze het zat waren dat de prijzen per 1.1 -weer- met 17% omhoog gingenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Allemaal leuke "klassieke" oorzaken voor opstanden, maar dat verklaard niet dat de midden- & hogere klasse van Egypte deze revolutie hebben ontketend. Dat de lagere klasse zich hierbij gevoegd hebben, is logisch & was te verwachten. Maar zij waren niet degene die begonnen.
Zijn er in de geschiedenis trouwens meer voorbeelden van revoluties die zo breed door de bevolking gedragen werden?
Anjerrevolutie?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:56 schreef rakotto het volgende:
Maar dit laat wel zien wat voor soort mensen allemaal onderdrukt werden...Best veel intelligente tieners ertussen die veel potentie hebben.
![]()
En ze hebben aangekondigd op AJA dat ze vrijdag de staats tv gaan raiden
de fluwelen revolutie als ik het goed hebquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:58 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Tsjechische revolutie.
Ohja, hadden ze daar niet een dictator 'afgezet' door gewoon niet meer te vertellen dat hij het land niet regeerde?quote:
wtfquote:
Zit een kern van waarheid in, maar ik vind deze fase best wel crusiaal.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:55 schreef -jos- het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ze sinds zondag/maandag minder vaak live zijn. Dat komt gewoon omdat het anders wel erg saai en eentonig word. Er gebeuren ook niet zo veel nieuwe dingen meer en de cruciale fase is dit zeker niet. Momenteel gebeurd het meeste via de diplomatieke weg achter gesloten deuren.
quote:
Volgens mij zijn heel veel jongeren uit die 'lagere' klasse wel goedopgeleid, maar kunnen ze door o.a. corruptie geen baan vinden. De baantjes op dat niveau worden onderling verdeeld.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Allemaal leuke "klassieke" oorzaken voor opstanden, maar dat verklaard niet dat de midden- & hogere klasse van Egypte deze revolutie hebben ontketend. Dat de lagere klasse zich hierbij gevoegd hebben, is logisch & was te verwachten. Maar zij waren niet degene die begonnen.
Zijn er in de geschiedenis trouwens meer voorbeelden van revoluties die zo breed door de bevolking gedragen werden?
zit nog een leuk helmpie bij, zal m in het desbetreffende topic zetten!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:01 schreef -jos- het volgende:
http://www.theatlantic.co(...)ee-weeks-in-egypt/6/
hele mooie fotos, ook ff in de OP doen maar.
G'night!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:08 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik hou het voor vandaag voor gezien, morgen ben ik weer paraat
truste allen
Ik ga gelijk dat boek bestellen, je moet wat he met ECIquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:06 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij zijn heel veel jongeren uit die 'lagere' klasse wel goedopgeleid, maar kunnen ze door o.a. corruptie geen baan vinden. De baantjes op dat niveau worden onderling verdeeld.
Aanrader is trouwens het boek van Joris Luyendijk, Een goede man slaat soms zijn vrouw. Gaat over het leven in Egypte, veel gesprekken met studenten en hoe het er daar aan toe gaat met al die corruptie. Dat zit echt in elke laag ingebakken. Heel, heel erg interessant en leuk geschreven boek
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:09 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Ik ga gelijk dat boek bestellen, je moet wat he met ECI![]()
Ik heb wel dat boek van Joris over Israel en Palastina, was echt heel leerzaam.
Ik heb em nog niet gezien iig, leukquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:11 schreef danilel het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
An Egyptian married couple are surrounded by anti-Mubarak protesters at Tahrir Square in Cairo, Egypt, Tuesday, Feb. 8, 2011. Protesters appear to have settled in for a long standoff, turning Tahrir Square into a makeshift village with tens of thousands coming every day, with some sleeping in tents made of blankets and plastic sheeting. (AP Photo/Emilio Morenatti)
Volgens mij niet. Nice.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:11 schreef danilel het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
An Egyptian married couple are surrounded by anti-Mubarak protesters at Tahrir Square in Cairo, Egypt, Tuesday, Feb. 8, 2011. Protesters appear to have settled in for a long standoff, turning Tahrir Square into a makeshift village with tens of thousands coming every day, with some sleeping in tents made of blankets and plastic sheeting. (AP Photo/Emilio Morenatti)
quote:CAÏRO - De commissie die moet toezien op de wijziging van de Egyptische grondwet, komt met zes voorstellen voor veranderingen. Dat meldde staatspersbureau MENA woensdag.
De commissie denkt onder meer na over wijziging van het grondwetsartikel waarin is bepaald wie president van Egypte kan worden. Ook kijken de commissieleden naar het invoeren van een maximale ambtstermijn voor een president.
De regering was het zondag met diverse oppositiegroepen, waaronder de verboden Moslimbroederschap, eens geworden over het instellen van de grondwetscommissie. Daarin zitten onder anderen juristen en politici. Oppositieleider Mohammed ElBaradei, die niet was uitgenodigd, klaagde echter over het in zijn ogen ondoorzichtige proces.
Yup "Het zijn net mensen", er leuk en scherp geschreven.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
Ehmm.. Het zijn net mensen toch? Die heb ik half gelezen, moet hem altijd nog eens uitlezen
Maar ook heel interessant idd, al vond ik die andere wat lekkerder doorlezen
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Yup "Het zijn net mensen", er leuk en scherp geschreven.
Trouwens ik ga ook slapen, morgen weer de wekker om 06:00![]()
Doei
Slaap lekker.quote:
Ook truste.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:17 schreef RvLaak het volgende:
Ik ga ook de wereld aan de binnenkant van mijn ogen bekijken...& tot morgen
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef yavanna het volgende:
Iemand die weet wat er staat?
[ afbeelding ]
Zie de tweet:quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef yavanna het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:17 schreef rakotto het volgende:
[..]
![]()
hahahaha
Ga weg voordat onze lucht op is.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:17 schreef rakotto het volgende:
[..]
![]()
hahahaha
Ga weg voordat onze lucht op is.
Ontzettend verdrietig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:24 schreef -jos- het volgende:
Raafatology RT@shmpOngO: Muhammed Ehab Salah 8 yrs old the youngest martyr of the revolution killed by the CSF (v @Gemyhood http://bit.ly/f9Y4hB #JAN25
Goeie foto's inderdaad: http://www.facebook.com/album.php?aid=330613&id=733564187quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef yavanna het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:24 schreef -jos- het volgende:
Raafatology RT@shmpOngO: Muhammed Ehab Salah 8 yrs old the youngest martyr of the revolution killed by the CSF (v @Gemyhood http://bit.ly/f9Y4hB #JAN25
Dank je wel voor deze link! Erg interessant!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:32 schreef MangoTree het volgende:
Ik weet niet of dit iets voor de OP is:
[..]
12 radio-verslagen, bijna 6 uur. Het is wel van 15 jaar terug maar je kan wel een beetje beter 'beeld' krijgen van Egypte. Voor de geïnteresseerden!
Zeker, zij dragen dus ook El Baradei naar vorenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:53 schreef Dekatria het volgende:
Interessante repo over April 6th movement @ AJE
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:30 schreef tass het volgende:
[..]
Dank je wel voor deze link! Erg interessant!![]()
Mooie fotoquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:01 schreef yavanna het volgende:
Met deze mooie foto sluit ik af voor vandaag. Truste.![]()
[ afbeelding ]
De boel leek een tikje in te kakken. Eergisteren kwam die Google kerel vrij. Emotioneel interview op Dream TV (what's in a name), hij is niet gemarteld, hij heeft 11 dagen geblindoekt gezeten, hij moest huilen vanwege de doden. De volgende dag stond heel Cairo op Tahrir, de massa mensen creeerde een extra doorgang naar Tahrir, kwamen langs het Parliament en nu kamperen ze daar ook. Waren vandaag ook al demonstraties bij Heliopolis. Regime lijkt langzaam te willen hervormen, maar dreigt ook. Vandaag zijn veel mensen gaan staken, weer erg druk, veel nieuwe mensen vanwege die Google man.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:42 schreef horned_reaper het volgende:
Ik heb het al 3 dagen eigenlijk niet meer kunnen volgen.
Hoe staat de zaken daar in Egypte ?
Het artikel gaat verder.quote:The Egyptian military has secretly detained hundreds and possibly thousands of suspected government opponents since mass protests against President Hosni Mubarak began, and at least some of these detainees have been tortured, according to testimony gathered by the Guardian.
The military has claimed to be neutral, merely keeping anti-Mubarak protesters and loyalists apart. But human rights campaigners say this is clearly no longer the case, accusing the army of involvement in both disappearances and torture – abuses Egyptians have for years associated with the notorious state security intelligence (SSI) but not the army.
The Guardian has spoken to detainees who say they have suffered extensive beatings and other abuses at the hands of the military in what appears to be an organised campaign of intimidation. Human rights groups have documented the use of electric shocks on some of those held by the army.
Dankje!quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De boel leek een tikje in te kakken. Eergisteren kwam die Google kerel vrij. Emotioneel interview op Dream TV (what's in a name), hij is niet gemarteld, hij heeft 11 dagen geblindoekt gezeten, hij moest huilen vanwege de doden. De volgende dag stond heel Cairo op Tahrir, de massa mensen creeerde een extra doorgang naar Tahrir, kwamen langs het Parliament en nu kamperen ze daar ook. Waren vandaag ook al demonstraties bij Heliopolis. Regime lijkt langzaam te willen hervormen, maar dreigt ook. Vandaag zijn veel mensen gaan staken, weer erg druk, veel nieuwe mensen vanwege die Google man.
Donder op voordat onze lucht op isquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef yavanna het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen,quote:
Die eerste vraag ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:15 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Hey meer beeld van het CNN interview
Super...ik had maar een gedeelte gezien...quote:
En dat :quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die eerste vraag ook
Interviewer: "Did you plan a revolution?"
Ghonim: "Yes!"
Volgens mij is er nog meer gezien hoe het afgekapt wordt op YouTube.quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:29 schreef pippicaro het volgende:
[..]
Super...ik had maar een gedeelte gezien...
Ghonim for president!!
En een goede morgen iedereen!
quote:Sandmonkey Sandmonkey
Just spoke to @Ghonim , I agree that tomorrow should be "martyrs friday" , a day for remembering & honoring those who died for us. #jan25
Volgens mij stond er op CNN dat het interview een uur duurde. Kan alleen niet de complete versie vinden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:31 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog meer gezien hoe het afgekapt wordt op YouTube.
Zo dat is een hoog doel stellen 20 Miljoenquote:Sandmonkey Sandmonkey
Tomorrow should be a nation-wide wake, a 20 million egyptian march in the memory of our fallen brothers & sisters. #jan25
Tja, je moet wel ambities houden he! Uiteindelijk maken die 3 a 4 miljoen waar ze het over hebben geen indruk meer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:36 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Zo dat is een hoog doel stellen 20 Miljoen
Ja die moeten ook eens die betonnen plaat voor hun hoofd weghalenquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:37 schreef pippicaro het volgende:
estr4ng3d Hospital wants them to sign it was a normal death!! #Egypt #Jan25
quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:49 schreef RvLaak het volgende:
Weet iemand over wel lied ze het hebben @ AJE atm? Eén of ander lied voor de revolutie door Amerikaanse & Canadese muzikanten. Oa Omar Offendum.
Kan het niet vinden
hahah ja inderdaad net Fabrizioquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:49 schreef danilel het volgende:
[..]
Voor de evt. Limburgers hier,....
hij lijkt op "sjiek is mich dat"......
Dank, na dit programma ff kijken & luisterenquote:
Tuurlijk wil hij dat moebie blijft, hij ziet de bui al hangen in zijn eigen landquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:53 schreef pippicaro het volgende:
Sandmonkey The King of Saudi Arabia apparently called Barak Obama and told him to stick by Mubarak. Your Move, Obama. Time to get a backbone. #jan25
Klinkt goedquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dank, na dit programma ff kijken & luisteren
hehe die lexicon berichten zijn wel leukquote:bencnn benwedeman
Mideast lexicon: "consensus" - we agree to do nothing. #Tahrir #Egypt #Jan25
quote:bencnn benwedeman
Mideast lexicon: "bulwark of stability" -brutal police-state with horrendous human rights record. #Egypt #Tahrir #Jan25
quote:bencnn benwedeman
Mideast lexicon: "stable" - unpopular dictatorship, will be overthrown by popular revolution in 2, 3 years max. #Egypt #Tahrir #Tahrir
Vandaag? Nee tochquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:02 schreef RvLaak het volgende:
BTW: volgens de ticker op PresTV gaan ze naar het presidentieel paleis (of zijn ze al onderweg)... Weet iemand hier meer over?
idd, probleem hier is dat ik geen geluid aan heb staan... Dus ik heb niet kunnen horen over wanneer ze het nou haddenquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:05 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Vandaag? Nee tochIk dacht vrijdag, maar gezien die beelden van het leger
Beelden van het leger?quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:05 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Met de tekst eronder: "Thousands of soldiers to be deployed at Tahrir"quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:10 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Beelden van het leger?
Holy shit, alsof Tahrir niet vol genoeg zit. Maar iig een goed idee, hopelijk dijen de protesten dan opnieuw uit naar andere belangrijke overheidsgebouwen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met de tekst eronder: "Thousands of soldiers to be deployed at Tahrir"
BTW: hoorde net op AJE dat de demonstranten in Alex vrijdag naar Tahrir willen/zullen komen
Hebben ze niet begrepen dat Tahrir zo langzamerhand een beetje vol begint te raken?quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met de tekst eronder: "Thousands of soldiers to be deployed at Tahrir"
BTW: hoorde net op AJE dat de demonstranten in Alex vrijdag naar Tahrir willen/zullen komen
Camping Tahrir groeit uit z'n voegen....quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:15 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Holy shit, alsof Tahrir niet vol genoeg zit. Maar iig een goed idee, hopelijk dijen de protesten dan opnieuw uit naar andere belangrijke overheidsgebouwen.
Nogmaals, ik las enkel de tekst, zonder geluid. Maw: ik heb niet de voice-over gehoord. Misschien/waarschijnlijk werd daar meer info gegeven.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:15 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Holy shit, alsof Tahrir niet vol genoeg zit. Maar iig een goed idee, hopelijk dijen de protesten dan opnieuw uit naar andere belangrijke overheidsgebouwen.
was intressantquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:59 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Gisteren iemand nog die reportage op Ned2 gezien van de VPRO over Reagan?
Een aantal beelden daarin deed me wel denken aan Egypte nu.
Mooi he, geloof dat ze al jaren geleden via Facebook zijn begonnen met het plannen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:30 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
En dat :
IvanCNN: Is dit een internet revolutie?
Ghonim: Ja zeker dit is een internet revolutie, ik zal het revolutie 2.0 noemen.
Waren dat vele trucks oid met soldaten en tanks onderweg naar o,.a. het paleis? Las er vanmorgen heel vroeg een tweet over, maar geen bevestiging.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:05 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Morning!quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:18 schreef shomila het volgende:
Goede morgen![]()
bencnn benwedeman
New barbed wire in front of State TV. Expecting visitors? #Tahrir #Jan25 #Egypt
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
strike strike strike ...everywherequote:Op donderdag 10 februari 2011 09:32 schreef yavanna het volgende:
monasosh monasosh
A small demo in cairo university of 30 employees asking for proper contracts #Jan25 http://yfrog.com/hssratj
En er stonden er daar ook al veel. Vraag mij af of dat (ook) hoge rangen/special forces zullen zijn met nu de meerdere berichten dat met name de lagere rangen de anti's zullen steunen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:29 schreef Dance99Vv het volgende:
iets van 30 tanks zijn gisteren gestationeerd bij het palies
Vooral Alexandria wil ik wel meer van zien, lijkt ook alsof het volk daar een stuk "feller'" is dan in Cairo.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:35 schreef Dance99Vv het volgende:
Persoonlijk vindt ik de focus op cairo erg jammer , in het hele land zijn er demo's en stakingen waar we maar zeer sumier iets van horen of zijn (luxor,mahala el kharga etc)
Idd, volgens mij speelt hij samen met enkelen uit de legertop een vies spelletje. Nu komen er ook steeds meer berichten van mensenrechtenorganisaties en demonstrators dat het leger bij martelingen betrokken is. Wat er van het laatste waar is, weet ik natuurlijk niet. Het geeft echter wel aan hoe de situatie is, en dat het leger nog lang niet in het voordeel van het volk is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die Mubarak gaat op deze manier, hoe het er nu aan toegaat, niet wijken.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:42 schreef yavanna het volgende:
The Republic of Tahrir Prachtige foto's.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Cheer up, the worst is yet to come.~
quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:52 schreef yavanna het volgende:
Even in een spoiler in geval van nsfwDamn, waarom klikte ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is een mooi overzicht geworden in de OP. Thnx voor het updaten steeds.quote:
Even in een spoiler in geval van nsfwniceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is niet in Egypte gok ik
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
Even in een spoiler in geval van nsfwNiet slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Rusland ofzo?
tnx. ik heb deze fotoreeks nu ook toegevoegd:quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:53 schreef yavanna het volgende:
[..]
Is een mooi overzicht geworden in de OP. Thnx voor het updaten steeds.
Ja mooi filmpje over de armoede,maar die irritante reclame grrrrquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:16 schreef -jos- het volgende:
DailyNewsEgypt Experts disagree over constitutional scenarios to solve crisis in Egypt http://tinyurl.com/4jdyl... #jan25 #fb
arwaCNN the impact outside cairo in #egypt nile delta, just as intense emotions, but also different mood. http://bit.ly/fzBNBj #jan25 #cnn
? ik plaats expres de link erbij omdat de foto na een paar minuten verdwijnt bij yfrog.quote:
Schande! Ik weet niet of dat kan in een dictatuur, maar je zou eigenlijk de straat op moeten gaan om te demonstreren!.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:34 schreef shomila het volgende:
beleidy Beleidy
Now on AlJazeera: Parents of 14yr old who died on #Jan25 by 6 bullets being refused paperwork from hospital
1 minute ago
Dat doen ze nu ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Schande! Ik weet niet of dat kan in een dictatuur, maar je zou eigenlijk de straat op moeten gaan om te demonstreren!.
Mogguh
We zien niets van Suez. Daar hebben ze het kantoor van de Gouverneur bestormd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:37 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Vooral Alexandria wil ik wel meer van zien, lijkt ook alsof het volk daar een stuk "feller'" is dan in Cairo.
Kunnen ze niet meer heen met hun OV kaart want het spoor is geblokkeerd heb ik begrepenquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We zien niets van Suez. Daar hebben ze het kantoor van de Gouverneur bestormd.
Imago oppoetsen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:37 schreef shomila het volgende:
bbclysedoucet lyse doucet
Police stop us in Cairo - but ask us to keep filming instead of stopping us. Say they want to show life is "normal" #egypt #jan25
2 minutes ago
quote:The first talks on Sunday were inconclusive. The impression is strengthening, say analysts in Egypt and abroad, that Suleiman is not serious about a constitutional review, a timetable for change, protecting freedom of expression, allowing peaceful protest, and ending the state of emergency. His remarks on Tuesday, rejecting an immediate departure by Mubarak or any "end to the regime", did not sit well with his wish to resolve the crisis through dialogue. His warning of a possible "coup" sounded like a threat of more overt military intervention than has been seen so far.
Lastig om er te komen als het openbaar vervoer staaktquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:39 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Vrij leeg op Tahrir?
http://translate.google.c(...)5D8%25B1%25D9%2583-0quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:42 schreef -jos- het volgende:
MennaGamal Wael @Ghonim's interview with Al Masry Al youm http://j.mp/gbuku0 (article+video) #Jan25
quote:Wael Ghoneim -Egyptian today-: Our demand is not stepped down as President Mubarak
Said activist Wael Ghanim, Director of Marketing in the company «Google» America to the Middle East and North Africa, it is not a hero does not want to be, recognized that the real heroes are the Who's in Tahrir Square, refusing to just a dialogue with him, because he does not want to plunder the achievements of and the blood of the martyrs who have been victimized by the events that erupted in Egypt Jan. 25.
: He added Ghoneim, founder of the group «We Khalid Saeed» on «Facebook», which called for revolution, and who agreed to dialogue with the «Egyptian today» in his house engineers, the protesters did not want to step down by President Mubarak in the first day of their protest, but people When they got the street did not believe themselves when they had lifted the roof of the claimant, noting that active in the field of editing them to demand a clear and must be carried out, declaring his intention to sit down with representatives of all political forces in the field for the Unification of the claimant, denying that the president Barack Obama's relationship with his release, confirming that the It is not logical that the parties which can not mobilize citizens in the court basket jump on what happened and negotiate on behalf of the demonstrators, and to the text of the interview:
How do you see the situation now?
- I do not know the developments are large, and does not have a full concept, and all that I knew that there was a difference of views, and many of the scenarios put forward, there are also many people speak on behalf of protesters in the field of editing, but there is no clear vision of things, and there are attempts now to create a unified vision revolve around the need for the president's departure from office, and I am waiting to hear the views of many persons of active in the field of editing, to agree on the future shape, and since I went out and I gather information from the media, and the Internet, as I hear from my friends, but I still do not have the perception full of what will happen in the future, or what should happen, and I will not provide a picture only after sitting down with all the young people, and all those in the editing, but I see that now is not the time to settle accounts, not with the system or anything else, although I personally would like to «Ovc boil in many, »hard, but you must put all of Egypt's interests above all other interests and put our personal interests under our feet, and this does not mean that I mean we will not take our rights because I Egypt to so strongly, but now the situation is not likely that all, and also I think it is not the time to divide the cake, do not jump on the process, and is not logical to find these parties, which can not mobilize supporters in a basketball court jump on what happened, you sit down to negotiate on behalf of the demonstrators, and I think that this is also not the time to the whims and personal interests, I must look at all the country's interest in the first place.
There are those who question the patriotism of protesters who are in the field now, what is your comment?
- Already there are skeptics in Egypt who are in the field of editing, but there are others who say the opposite, asserting that present in the field and patriots too, and I am of course biased towards the idea, and what is happening now is a war to tarnish their image, and should we are accustomed to such acts, and in on January 25 launched we are rumors, as happened in previous demonstrations are many and this is normal and usual, and said that the Muslim Brothers are leading the demonstration, and we all know that these stand behind youth site «Facebook», and who participated were from different sides, and a few of them Brotherhood does not make up more than 15%.
Are you completely isolated in solitary did not know anything about what happened?
- Did not know whether people complete what we started or not, during my captivity was not allowed to know anything, where you are inside the security apparatus does not know anything about what is happening abroad.
details of what the 12 days spent incarcerated?
- There was a bed on the ground I sit him, and all the time My eyes were Masptin, I do not see anything, and have been for about 4 or 5 sessions to achieve in this period, each session to last between one and two hours.
Did not subjected to any physical abuse?
- Never did not happen and I do not know yet where I was detained, I was at the point of security, did not tell me one of them, may have been state security, or intelligence, but I dealt with the officers on a high degree of awareness and ethics.
Have there been accusations directed at you?
- In the beginning they had a belief that what happens from demonstrations and protests is by design and not just the idea of spontaneity on the Internet, and they believe it is a deliberate plan and divided and specific, and that there are outside parties involved, whether developed, or supported, or implemented, but I refuted all of this Speech indications, and I told them I was in the pause before the Supreme Court to tell them where we will go after that, and therefore there was nothing planned, also were skeptical because the conversation was full of international calls, I explained to them that this has to do with the nature of my work, and understand greatly because I also submitted evidence to them on that, and so far I do not know who you get me out, there are those who say that Dr. Hossam Badrawi, Secretary-General of the National Party, and there are those who say that Omar Suleiman, Vice-President of the Republic.
Some people say that U.S. President Barack Obama?
- I do not think that Obama has entered in my release.
But the U.S. State Department intervened?
- Maybe because I work in the company «Google», and because the way Achtvaiy were not good, regardless of the reason behind my release, I thank all those who have a role in it.
How were you arrested?
- It was too late, and you're out of a restaurant, and suddenly I found 4 people Ictvony and screaming in asking me and they put his face on the ground, and then they put me in a car I do not know where to go, did not happen that were arrested during the demonstration.
In your opinion is there from the street leads now?
- It is certainly not a driving street now, and this is what I said to the Minister of the Interior each of the interviewed, the street without the leadership, in the absence of any leadership of any kind, and I told everyone I've met there is no leader, and I say to those who demanded that I am speaking on their behalf, this is not Logically, if I said something did not like people will be attacking me, and that this is not the time for personal gains, there are many who have died, and many were arrested, so should not anyone come and betray them and trying to achieve personal gains, also do not have to jump one of these young people and tries to scenarios form the outside but bright is not good.
quote:There are several fronts in the field of Liberation Front have all their demands, how do you see to resolve this dispute?
quote:- Will be met with representatives of all parties and fronts located in Tahrir Square to determine what is required, I believe that the most important thing now is to unite the demands.
Do you believe that government moves announced by the system adequate?
- I Wael citizen I was not in the street, and there is no one from my family died, or assaulted by thugs in Tahrir Square, on the other hand I can not say my opinion, but after hearing people.
what the demands of the protesters on the first day, and now?
- On the first day was our demands are in the development of a minimum wage, unemployment benefits, and making constitutional amendments to prevent the President from nominating himself, and prevention of inheritance, and the abolition of emergency law, the dismissal of Interior Minister, and we hope to come out the president in the evening of that day and tells us that many people are great and your demands are legitimate and I agree upon, even if he did so on the first day would have been a lot of things have changed.
Why, then stepped down Mubarak has been added to the list of demands?
- When people came down the street did not believe her, and found that it is possible to raise the ceiling of its demands for up to impeach the president, but now there is a need to unify the demands, especially as it is clear that the demands of active in the field of liberalization have not materialized, and are entitled to go out and declare it, and I wish to stress now is that Egypt is in danger and must unite our demands.
Zolang ze onze belg maar met rust laten! Zit die eigenlijk nog wel in Egypte, heb niets meer gezien sinds vorige week.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:44 schreef shomila het volgende:
IceQueer Ice Queer
Closer pic for the reporters, do u recognize anyone? They r waiting army to come take them! #Jan25 http://yfrog.com/h0g44xhj
2 minutes ago
[ link | afbeelding ]
Regime wil nog niet weg.quote:
Weet ik niet, zat naar die stream te kijken en zag toen die rook ineens dus heb er een cap van gemaaktquote:
Zijn alle lantarenpalen bezet?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:18 schreef Scrummie het volgende:
LOL beetje jammer..:
Ghonim Wael Ghonim
Guys only ahmed maher should call me please I am running out of battery#jan25
Anders wil iedereen zijn telefoon toch wel even afstaan aan hem?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zijn alle lantarenpalen bezet?
Wow...quote:
Ze is wel blond, he.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:05 schreef -jos- het volgende:
Nog meer pics van die vrouw (nsfw)
Elazul @waelabbas Not safe for work : http://bit.ly/guYtXU
Jammer dat ze niet wat meer erbij vermelden, zoals door wie worden ze 'aangevallen' en waaromquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:43 schreef shomila het volgende:
IceQueer Ice Queer
#Foreign reporters r under attack NOW inside el kasr el einy!! I guess they r from @AJELive! #Jan25 http://yfrog.com/h5ea9wfpwyj
3 minutes ago
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:08 schreef yavanna het volgende:
Helaas stopt alles weer en gaat men naar huis om 20.00 uur.
Curfew remains unchanged from 8 pm to 6 am -State TV. #jan25
quote:Sarahngb Sarahngb
People, can anyone please report if they saw Yellow Flags raised near Army Tanks? #jan25 #tahrir
Het zijn reporters van CNN niet van ajequote:Op donderdag 10 februari 2011 12:07 schreef yavanna het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet wat meer erbij vermelden, zoals door wie worden ze 'aangevallen' en waarom
Wat betekent een gele vlag?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:12 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Hmm verhoogde staat van paraatheid als dit zo is.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |