Mooi he, geloof dat ze al jaren geleden via Facebook zijn begonnen met het plannen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:30 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
En dat :
IvanCNN: Is dit een internet revolutie?
Ghonim: Ja zeker dit is een internet revolutie, ik zal het revolutie 2.0 noemen.
Waren dat vele trucks oid met soldaten en tanks onderweg naar o,.a. het paleis? Las er vanmorgen heel vroeg een tweet over, maar geen bevestiging.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:05 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Vandaag? Nee tochIk dacht vrijdag, maar gezien die beelden van het leger
Morning!quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:18 schreef shomila het volgende:
Goede morgen![]()
bencnn benwedeman
New barbed wire in front of State TV. Expecting visitors? #Tahrir #Jan25 #Egypt
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
strike strike strike ...everywherequote:Op donderdag 10 februari 2011 09:32 schreef yavanna het volgende:
monasosh monasosh
A small demo in cairo university of 30 employees asking for proper contracts #Jan25 http://yfrog.com/hssratj
En er stonden er daar ook al veel. Vraag mij af of dat (ook) hoge rangen/special forces zullen zijn met nu de meerdere berichten dat met name de lagere rangen de anti's zullen steunen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:29 schreef Dance99Vv het volgende:
iets van 30 tanks zijn gisteren gestationeerd bij het palies
Vooral Alexandria wil ik wel meer van zien, lijkt ook alsof het volk daar een stuk "feller'" is dan in Cairo.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:35 schreef Dance99Vv het volgende:
Persoonlijk vindt ik de focus op cairo erg jammer , in het hele land zijn er demo's en stakingen waar we maar zeer sumier iets van horen of zijn (luxor,mahala el kharga etc)
Idd, volgens mij speelt hij samen met enkelen uit de legertop een vies spelletje. Nu komen er ook steeds meer berichten van mensenrechtenorganisaties en demonstrators dat het leger bij martelingen betrokken is. Wat er van het laatste waar is, weet ik natuurlijk niet. Het geeft echter wel aan hoe de situatie is, en dat het leger nog lang niet in het voordeel van het volk is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die Mubarak gaat op deze manier, hoe het er nu aan toegaat, niet wijken.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:42 schreef yavanna het volgende:
The Republic of Tahrir Prachtige foto's.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Cheer up, the worst is yet to come.~
quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:52 schreef yavanna het volgende:
Even in een spoiler in geval van nsfwDamn, waarom klikte ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is een mooi overzicht geworden in de OP. Thnx voor het updaten steeds.quote:
Even in een spoiler in geval van nsfwniceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is niet in Egypte gok ik
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
Even in een spoiler in geval van nsfwNiet slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Rusland ofzo?
tnx. ik heb deze fotoreeks nu ook toegevoegd:quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:53 schreef yavanna het volgende:
[..]
Is een mooi overzicht geworden in de OP. Thnx voor het updaten steeds.
Ja mooi filmpje over de armoede,maar die irritante reclame grrrrquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:16 schreef -jos- het volgende:
DailyNewsEgypt Experts disagree over constitutional scenarios to solve crisis in Egypt http://tinyurl.com/4jdyl... #jan25 #fb
arwaCNN the impact outside cairo in #egypt nile delta, just as intense emotions, but also different mood. http://bit.ly/fzBNBj #jan25 #cnn
? ik plaats expres de link erbij omdat de foto na een paar minuten verdwijnt bij yfrog.quote:
Schande! Ik weet niet of dat kan in een dictatuur, maar je zou eigenlijk de straat op moeten gaan om te demonstreren!.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:34 schreef shomila het volgende:
beleidy Beleidy
Now on AlJazeera: Parents of 14yr old who died on #Jan25 by 6 bullets being refused paperwork from hospital
1 minute ago
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |