quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:42 schreef yavanna het volgende:
The Republic of Tahrir Prachtige foto's.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Cheer up, the worst is yet to come.~
quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:52 schreef yavanna het volgende:
Even in een spoiler in geval van nsfwDamn, waarom klikte ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is een mooi overzicht geworden in de OP. Thnx voor het updaten steeds.quote:
Even in een spoiler in geval van nsfwniceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is niet in Egypte gok ik
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
Even in een spoiler in geval van nsfwNiet slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Rusland ofzo?
tnx. ik heb deze fotoreeks nu ook toegevoegd:quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:53 schreef yavanna het volgende:
[..]
Is een mooi overzicht geworden in de OP. Thnx voor het updaten steeds.
Ja mooi filmpje over de armoede,maar die irritante reclame grrrrquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:16 schreef -jos- het volgende:
DailyNewsEgypt Experts disagree over constitutional scenarios to solve crisis in Egypt http://tinyurl.com/4jdyl... #jan25 #fb
arwaCNN the impact outside cairo in #egypt nile delta, just as intense emotions, but also different mood. http://bit.ly/fzBNBj #jan25 #cnn
? ik plaats expres de link erbij omdat de foto na een paar minuten verdwijnt bij yfrog.quote:
Schande! Ik weet niet of dat kan in een dictatuur, maar je zou eigenlijk de straat op moeten gaan om te demonstreren!.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:34 schreef shomila het volgende:
beleidy Beleidy
Now on AlJazeera: Parents of 14yr old who died on #Jan25 by 6 bullets being refused paperwork from hospital
1 minute ago
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |