abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92579286
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 08:53 schreef pippicaro het volgende:
Sandmonkey The King of Saudi Arabia apparently called Barak Obama and told him to stick by Mubarak. Your Move, Obama. Time to get a backbone. #jan25
Tuurlijk wil hij dat moebie blijft, hij ziet de bui al hangen in zijn eigen land
pi_92579308
-O- goede morgen, ......wat is het thema van vandaag in egypte? strike strike strike...?
There is only one religion
pi_92579363
Gisteren iemand nog die reportage op Ned2 gezien van de VPRO over Reagan?

Een aantal beelden daarin deed me wel denken aan Egypte nu.
pi_92579384
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 08:51 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Dank, na dit programma ff kijken & luisteren
Klinkt goed :D
pi_92579415
quote:
bencnn benwedeman
Mideast lexicon: "consensus" - we agree to do nothing. #Tahrir #Egypt #Jan25
hehe die lexicon berichten zijn wel leuk :D
pi_92579419
BTW: volgens de ticker op PresTV gaan ze naar het presidentieel paleis (of zijn ze al onderweg)... Weet iemand hier meer over?
pi_92579443
quote:
bencnn benwedeman
Mideast lexicon: "bulwark of stability" -brutal police-state with horrendous human rights record. #Egypt #Tahrir #Jan25
quote:
bencnn benwedeman
Mideast lexicon: "stable" - unpopular dictatorship, will be overthrown by popular revolution in 2, 3 years max. #Egypt #Tahrir #Tahrir
_O_
pi_92579456
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 09:02 schreef RvLaak het volgende:
BTW: volgens de ticker op PresTV gaan ze naar het presidentieel paleis (of zijn ze al onderweg)... Weet iemand hier meer over?
Vandaag? Nee toch :? Ik dacht vrijdag, maar gezien die beelden van het leger :X
pi_92579464
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 09:05 schreef The-Dutch-Priest het volgende:

[..]

idd, probleem hier is dat ik geen geluid aan heb staan... Dus ik heb niet kunnen horen over wanneer ze het nou hadden :X
pi_92579521
Hmm moet er vandoor, ben later weer terug en zal af en toe een blik werpen hier.

*O* Tahrir *O* People's Assembly
pi_92579541
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 09:05 schreef The-Dutch-Priest het volgende:

[..]

Beelden van het leger?
pi_92579575
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 09:10 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

Beelden van het leger?
Met de tekst eronder: "Thousands of soldiers to be deployed at Tahrir"

BTW: hoorde net op AJE dat de demonstranten in Alex vrijdag naar Tahrir willen/zullen komen _O_
pi_92579641
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 09:12 schreef RvLaak het volgende:

[..]

BTW: hoorde net op AJE dat de demonstranten in Alex vrijdag naar Tahrir willen/zullen komen _O_
Holy shit, alsof Tahrir niet vol genoeg zit. Maar iig een goed idee, hopelijk dijen de protesten dan opnieuw uit naar andere belangrijke overheidsgebouwen.
pi_92579644
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 09:12 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Hebben ze niet begrepen dat Tahrir zo langzamerhand een beetje vol begint te raken? ;)

Het voordeel is wel dat als mensen ook naar Cairo komen, ze minder snel aangevallen kunnen worden door politie en dergelijke, wat nu in de kleinere protestaties wel kan.

Die beelden van het leger, gaat dat niet om alle extra tanks die bij het paleis staan nu?
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_92579664
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 09:15 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

Holy shit, alsof Tahrir niet vol genoeg zit. Maar iig een goed idee, hopelijk dijen de protesten dan opnieuw uit naar andere belangrijke overheidsgebouwen.
Camping Tahrir groeit uit z'n voegen.... :+
pi_92579680
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 09:15 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

Nogmaals, ik las enkel de tekst, zonder geluid. Maw: ik heb niet de voice-over gehoord. Misschien/waarschijnlijk werd daar meer info gegeven.
pi_92579694
Goede morgen :W

bencnn benwedeman
New barbed wire in front of State TV. Expecting visitors? #Tahrir #Jan25 #Egypt
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
pi_92579729
Bron de Telegraaf
Leger Egypte betrokken bij martelingen'
CAIRO - Mensenrechtenorganisaties en actievoerders stellen dat het Egyptische leger in het geheim grote aantallen mensen heeft opgepakt sinds het begin van de protesten tegen de regering ruim twee weken geleden. Verder zouden de militairen betogers hebben gemarteld.

Mensenrechtenactivisten wijzen er donderdag in de Britse krant The Guardian op dat het leger ten onrechte claimt dat het neutraal is in het conflict tussen president Hosni Mubarak en de betogers die willen dat het staatshoofd vertrekt. Volgens Hossam Bahgat, voorman het Egyptische Initiatief voor Individuele Rechten, zijn honderden en mogelijk zelfs duizenden mensen door militairen opgepakt. Bahgat stelt dat deelname aan een betoging of het in het bezit zijn van een pamflet al reden kan zijn om iemand aan te houden.

De 23-jarige Ashraf zegt tegen The Guardian dat de militairen hem vrijdag hadden opgepakt en hem beschuldigden van het werken voor buitenlandse vijanden. Ashraf laat weten dat hij werd gemarteld toen hij zei dat hij een andere regering wilde. Ze begonnen me te trappen, zegt Ashraf over de militairen. Een van hen bleef me tussen de benen schoppen.

Heba Morayef, een onderzoeker van de mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch, laat weten dat hij veel telefoontjes krijgt van mensen die zeggen dat hun zoon of een ander familielid wordt vermist. Velen denken dat hun vermist familielid door het leger is opgepakt, aldus Morayef.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_92579757
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 08:59 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Gisteren iemand nog die reportage op Ned2 gezien van de VPRO over Reagan?

Een aantal beelden daarin deed me wel denken aan Egypte nu.
was intressant :Y
hier terug te zien.
http://player.omroep.nl/?aflID=12189984
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_92579787
PresTV heeft informatie dat veel leger-personeel zich zullen voegen bij de demonstranten. Maar blijven geruchten.

Bassem Fathy, die nu geïnterviewd wordt zegt ook: Israël moet zich niet bemoeien met Egypte. We zullen de verdragen handhaven & respecteren, maar eerst democratie.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2011 09:25:27 ]
  donderdag 10 februari 2011 @ 09:24:44 #201
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92579829
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 08:30 schreef The-Dutch-Priest het volgende:

[..]

En dat :
IvanCNN: Is dit een internet revolutie?
Ghonim: Ja zeker dit is een internet revolutie, ik zal het revolutie 2.0 noemen.

_O_
Mooi he, geloof dat ze al jaren geleden via Facebook zijn begonnen met het plannen.

Revolutie 2.0, mooie voor een TT. :s)
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_92579856
HannahAllam Babysitter hitchhiked here today because of public transportation strike. She was thrilled: "All the drivers were singing!" #jan25 #egypt
pi_92579864
pi_92579874
Anyway, ik moet naar school :W, ttfn
  donderdag 10 februari 2011 @ 09:28:11 #205
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92579886
quote:

[..]

Waren dat vele trucks oid met soldaten en tanks onderweg naar o,.a. het paleis? Las er vanmorgen heel vroeg een tweet over, maar geen bevestiging.
  donderdag 10 februari 2011 @ 09:28:35 #206
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92579897
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 09:27 schreef RvLaak het volgende:
Succes. :W
pi_92579912
iets van 30 tanks zijn gisteren gestationeerd bij het palies
  donderdag 10 februari 2011 @ 09:30:23 #208
19242 yavanna
Results may vary.
pi_92579936
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 09:18 schreef shomila het volgende:
Goede morgen :W

bencnn benwedeman
New barbed wire in front of State TV. Expecting visitors? #Tahrir #Jan25 #Egypt
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
Morning!

Het plan om belangrijke gebouwen vreedzaam te onsingelen is vrij geniaal. Soldaten laten zich in zo'n situatie makkelijker terugdringen dan prikkeldraad, vandaar misschien ook.
pi_92579962
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 09:27 schreef RvLaak het volgende:
:W
pi_92579963
Ook manschappen zijn naar cairo gestuurd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: