Tuurlijk wil hij dat moebie blijft, hij ziet de bui al hangen in zijn eigen landquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:53 schreef pippicaro het volgende:
Sandmonkey The King of Saudi Arabia apparently called Barak Obama and told him to stick by Mubarak. Your Move, Obama. Time to get a backbone. #jan25
Klinkt goedquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dank, na dit programma ff kijken & luisteren
hehe die lexicon berichten zijn wel leukquote:bencnn benwedeman
Mideast lexicon: "consensus" - we agree to do nothing. #Tahrir #Egypt #Jan25
quote:bencnn benwedeman
Mideast lexicon: "bulwark of stability" -brutal police-state with horrendous human rights record. #Egypt #Tahrir #Jan25
quote:bencnn benwedeman
Mideast lexicon: "stable" - unpopular dictatorship, will be overthrown by popular revolution in 2, 3 years max. #Egypt #Tahrir #Tahrir
Vandaag? Nee tochquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:02 schreef RvLaak het volgende:
BTW: volgens de ticker op PresTV gaan ze naar het presidentieel paleis (of zijn ze al onderweg)... Weet iemand hier meer over?
idd, probleem hier is dat ik geen geluid aan heb staan... Dus ik heb niet kunnen horen over wanneer ze het nou haddenquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:05 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Vandaag? Nee tochIk dacht vrijdag, maar gezien die beelden van het leger
Beelden van het leger?quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:05 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Met de tekst eronder: "Thousands of soldiers to be deployed at Tahrir"quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:10 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Beelden van het leger?
Holy shit, alsof Tahrir niet vol genoeg zit. Maar iig een goed idee, hopelijk dijen de protesten dan opnieuw uit naar andere belangrijke overheidsgebouwen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met de tekst eronder: "Thousands of soldiers to be deployed at Tahrir"
BTW: hoorde net op AJE dat de demonstranten in Alex vrijdag naar Tahrir willen/zullen komen
Hebben ze niet begrepen dat Tahrir zo langzamerhand een beetje vol begint te raken?quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met de tekst eronder: "Thousands of soldiers to be deployed at Tahrir"
BTW: hoorde net op AJE dat de demonstranten in Alex vrijdag naar Tahrir willen/zullen komen
Camping Tahrir groeit uit z'n voegen....quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:15 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Holy shit, alsof Tahrir niet vol genoeg zit. Maar iig een goed idee, hopelijk dijen de protesten dan opnieuw uit naar andere belangrijke overheidsgebouwen.
Nogmaals, ik las enkel de tekst, zonder geluid. Maw: ik heb niet de voice-over gehoord. Misschien/waarschijnlijk werd daar meer info gegeven.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:15 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Holy shit, alsof Tahrir niet vol genoeg zit. Maar iig een goed idee, hopelijk dijen de protesten dan opnieuw uit naar andere belangrijke overheidsgebouwen.
was intressantquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:59 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Gisteren iemand nog die reportage op Ned2 gezien van de VPRO over Reagan?
Een aantal beelden daarin deed me wel denken aan Egypte nu.
Mooi he, geloof dat ze al jaren geleden via Facebook zijn begonnen met het plannen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:30 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
En dat :
IvanCNN: Is dit een internet revolutie?
Ghonim: Ja zeker dit is een internet revolutie, ik zal het revolutie 2.0 noemen.
Waren dat vele trucks oid met soldaten en tanks onderweg naar o,.a. het paleis? Las er vanmorgen heel vroeg een tweet over, maar geen bevestiging.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:05 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Morning!quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:18 schreef shomila het volgende:
Goede morgen![]()
bencnn benwedeman
New barbed wire in front of State TV. Expecting visitors? #Tahrir #Jan25 #Egypt
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |