Massagrafquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:39 schreef tliciouz het volgende:
Ik begraaf ook al mijn oude diertjes, samen in een grote doos.vroeger ging ik als er weer een dood was de doos opgraven en de nieuwe er in stoppen.
garudaapquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:37 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Mag ik je later vanavond toevoegen / zo ja, wat is je PSN naam ?
Ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:46 schreef spiderweb1 het volgende:
Moet je als "lapo" een nieuw topic aanmaken ?
Ok, vanavond zal 'YouSonOfADutch1' je toevoegen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeschreven regel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:47 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Wie heeft die regel verzonnen ?
Kan ook 300 zijn als je andere instellingen hebt, maar wie heeft het verzonnen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, die staat in de OP. Post 301 opent een nieuwe.
Oké.quote:
Nee hoor 301. En dat is ergens in het begin bedacht.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:52 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Kan ook 300 zijn als je andere instellingen hebt, maar wie heeft het verzonnen?
Bij mij is het 300. Ligt eraan wat je instellingen zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor 301. En dat is ergens in het begin bedacht.
Daar, vriendin.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor 301. En dat is ergens in het begin bedacht.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bij mij is het 300. Ligt eraan wat je instellingen zijn.
Zie ik nergens staan, waar dan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:59 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Kijk zelf maar bij je instellingen. Kun je de OP laten meetellen als post of juist niet.
Het parkquote:Politie zoekt getuigen mishandeling
SCHIJNDEL - De politie in Schijndel is dringend op zoek naar getuigen van de mishandeling van een 20-jarige inwoonster uit Schijndel.
Het slachtoffer liep in de nacht van zondag op maandag rond 3.30 uur samen met haar vriend door de Molenstraat in de richting van het Jansenpark toen ze vanuit de verte werd uitgescholden door een aantal mannen. Toen het tweetal doorliep kwamen er een stukje verderop weer wat mannen op hen af. Zij sloegen de vrouw vervolgens in jaar haar gezicht. Dit gebeurde dusdanig hard dat de vrouw vermoedelijk blijvend letsel aan haar oog overhoudt. De politie is op zoek naar mensen die iets hebben gehoord of gezien en verzoekt hen te bellen met 0900-8844.
Ja ik weet wel dat dat eerst zo was, maar volgens mij heb je - als het sws nog kan- daar een premiumaccount voor nodig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Nu misschien niet meer. Eerst wel in ieder geval.
[..]
Wtf, is haar vriend gevlucht of zo?
Ja geen idee, ik heb een ander verhaal gehoord, vanavond even na-vragen wie het meisje nou was.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Nu misschien niet meer. Eerst wel in ieder geval.
[..]
Had hij het kunnen voorkomen dan? Als het er meerdere is het wel logisch dat dat niet lukt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef Strandrove het volgende:
[..]
'Vroeger' niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik weet wel dat dat eerst zo was, maar volgens mij heb je - als het sws nog kan- daar een premiumaccount voor nodig.
Inderdaad, er zit me iets van bij dat jij zei dat het om een jong meisje ging.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik heb een ander verhaal gehoord, vanavond even na-vragen wie het meisje nou was.
Meestal zijn het niet al te oude mensen die dit doen. Normaliter kan een 22 jarige man toch wel 2 à 3 kerels van 16 tot 17 jaar aan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Had hij het kunnen voorkomen dan? Als het er meerdere is het wel logisch dat dat niet lukt.
Klopt niks van dat politie verhaal, gebeurde op zaterdag naar zondag, en het meisje was jonger. en dat van die vriend heb ik nergens gehoordquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Had hij het kunnen voorkomen dan? Als het er meerdere is het wel logisch dat dat niet lukt.
Dat ben jij niet.quote:
Geil.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Is het raar als ik haar cute vind?
Het zou best kunnen dat ze 10 is trouwens, in dat geval bedoel ik er niets seksueels mee.
Ze lijkt een beetje op Vanessa Hudgens.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou best kunnen dat ze 10 is trouwens, in dat geval bedoel ik er niets seksueels mee.
Ja dat kan mijn kris.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Jij lijkt op Brad Pitt in zijn hoogtijdagen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op Vanessa Hudgens.
Hou nou maar op met die versierpogingen, je hebt je kans gehad.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij lijkt op Brad Pitt in zijn hoogtijdagen.
Don't hate the player, hate the game.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hou nou maar op met die versierpogingen, je hebt je kans gehad.
Her older sister by 7 years, Vanessa Hudgens, is also an actress.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:33 schreef Chriz2k het volgende:
Hahaha, volgens 'haar' twitteraccount heet ze Stella Hudgens.
Dat Hyvesaccount zal wel fake zijn dan, eventjes toevoegen. http://www.imdb.com/name/nm1800069/
Is dit zo'n before/after achtig iets? Ik vraag me af wat de verbetering is in dat geval.quote:
Zonder broekje zou je hem er zo in kunnen schuiven.quote:
Ja. Maar hoe oud schat je?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dit zo'n before/after achtig iets? Ik vraag me af wat de verbetering is in dat geval.
25? Maar ze is 16.quote:
Ik wil je gevoelens niet kwetsen, maar ze lijkt op een Chinees.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Oh. Nou ik zou d'r echt niet ouder dan 25 gegeven hebben hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee 23. Ze ziet er alleen juist eerder uit als een 35-jarige die al 4 kinderen gebaard heeft.
Jij bent dan ook de SC-racist na het wegvallen van Mouzur.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:38 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik wil je gevoelens niet kwetsen, maar ze lijkt op een Chinees.
Nee, dat is Sala al.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de SC-racist na het wegvallen van Mouzur.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:05 schreef Salatrel het volgende:
ik discrimineer niet. ik heb aan alle allochtonen een even grote hekel![]()
belgen uitgezonderd want bier en frieten... ze mogen alleen wel eens wat aan hun wegen doen.
duitsers ook uitgezonderd want familie
Helemaal vergeten dat alleen China in Azië ligt.quote:
Heeft ze wel een normale naam?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:42 schreef Chai het volgende:
Mijn nichtje is een Chinees en ze wordt straks heel knap hoor, ik weet het zeker.
dit inderdaad.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:40 schreef Chriz2k het volgende:
Bobby spoort niet, Chai, ik zou 35 á 40 zeggen.
en dit ook maar meteen.quote:
Ik ben sinds ik jou ken een stuk toleranter geworden jegens Asians.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anne-Lou is wel aardig normaal toch.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:42 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Helemaal vergeten dat alleen China in Azië ligt.
[..]
Heeft ze wel een normale naam?
In de middelste foto miss wel ja, in die andere echt nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:40 schreef Chriz2k het volgende:
Bobby spoort niet, Chai, ik zou 35 á 40 zeggen.
Zo zie ik er ook uit als ik 38 ben.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In de middelste foto miss wel ja, in die andere echt niet
Maar goed, dit is ook 38, dus dat zegt niks.
[ afbeelding ]
Ik hoop het voor je Mozyquote:
Ja, in Hollywood zegt dat inderdaad niksquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In de middelste foto miss wel ja, in die andere echt niet
Maar goed, dit is ook 38, dus dat zegt niks.
[ afbeelding ]
Als mijn moeder er zo uitzag zou ik haar elke dag verkrachten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:45 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ja, in Hollywood zegt dat inderdaad niksIk denk niet dat je zoiets hoeft te verwachten van echte mensen.
Over het algemeen misschien niet, maar ze bestaan wel degelijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:45 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ja, in Hollywood zegt dat inderdaad niksIk denk niet dat je zoiets hoeft te verwachten van echte mensen.
Jawel hoor kan best. Met 38 jaar iig nog, maar vaak valt dat niet zo op door de kleren icm kapsel en lichaam.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:45 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een normale opmerking.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:46 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Als mijn moeder er zo uitzag zou ik haar elke dag verkrachten.
Nice. Dan ga ik haar hosselen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mozy dumpt haar gewoon als ze 30 is, hoor.
Inderdaad, niets mis mee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een normale opmerking.
Ik las nieuw account, zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nice. Dan ga ik haar hosselen.
Ik ga even een nieuwe countdown aanmaken
Dit verklaart mogelijk waarom vrouwen rond een bepaalde leeftijd hun kapsel verkankeren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:46 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Als mijn moeder er zo uitzag zou ik haar elke dag verkrachten.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit verklaart mogelijk waarom vrouwen rond een bepaalde leeftijd hun kapsel verkankeren.
Kan kloppen, ik heb nog één vriend waarvan de moeder lang haar heeft. Iedereen geilt eropquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit verklaart mogelijk waarom vrouwen rond een bepaalde leeftijd hun kapsel verkankeren.
Dus milfs willen gewoon door hun eigen zoons verkracht worden?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze was na de geboorte van je broertje helemaal klaar om zich te settelen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:50 schreef Chai het volgende:
Na mijn geboorte was mijn moeder binnen 3 dagen weer op haar oude gewicht. Na de geboorte van mijn broertje is ze flink uitgedijt. Hmm..
[ afbeelding ]
pics van je moederquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:50 schreef Chai het volgende:
Na mijn geboorte was mijn moeder binnen 3 dagen weer op haar oude gewicht. Na de geboorte van mijn broertje is ze flink uitgedijt. Hmm..
[ afbeelding ]
Is het daarom? Ze is nu niet meer dik, dus ze wil gaan scheiden denk je?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:51 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ze was na de geboorte van je broertje helemaal klaar om zich te settelen.
Ik denk dat ze vers vlees wil, ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het daarom? Ze is nu niet meer dik, dus ze wil gaan scheiden denk je?
Ik fiets ook eens aan. Heb ik ten minste nog een kruk met rugleuningquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:52 schreef reetveter het volgende:
Moe, koppijn, maar beloofd hebben uit te gaan. I'm getting old
.
Jong vlees?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:53 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vers vlees wil, ja.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:53 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vers vlees wil, ja.
oh, en tel. nr.quote:
Jij rijdt iemand aan zodat jij zijn kruk kan bemachtigen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:53 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik fiets ook eens aan. Heb ik ten minste nog een kruk met rugleuning.
Snuif gewoon een lijntje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:52 schreef reetveter het volgende:
Moe, koppijn, maar beloofd hebben uit te gaan. I'm getting old
.
http://renskedegreef.nl/schrijven/lust-aangenaam/quote:Hallo, zeg ik. Dag, zegt ze terug, niet al te vijandig. Bemoedigend. Waar ken jij iedereen van? vraagt ze. Ik ben net in Peters klas gekomen en hij heeft me heel vriendelijk uitgenodigd, maar ik ken dus niemand. Oh, zeg ik enthousiast, nou, Jelle, daar die blonde, dat is een ex-vriendje van me, lang geleden hoor, maar via hem ken ik Rogier, die, daar heb ik nog een tijdje mee aangekloot, en Thijs, dat is een one-night-stand, maar dan wel drie keer of zo, en Frank, dat is een heel goede vriend, daar ben ik een keertje heel dronken mee in bed beland, daarna zijn we echt heel close geworden, en Mik, die lange daar, daar heb ik een week of zo een relatie mee gehad, en die daar, hij is een vriend van Peter, daar ben ik ook nog mee naar bed geweest, en Peter zelf natuurlijk, ja, een paar keer seks, maar we konden toch beter vrienden blijven, vonden we allebei.
Dat soort vrouwen moet je gewoon mogen slaan, wat mij betreft.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
http://renskedegreef.nl/schrijven/lust-aangenaam/
Volgende week lezing van haar op school.
Eerst neuken, dan slaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen moet je gewoon mogen slaan, wat mij betreft.
je zat mentaal aan de grond vanwege problemen in de huiselijke sfeerquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:08 schreef Madridista het volgende:
Help. Ik moet een goed excuus hebben
menale problemen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je zat mentaal aan de grond vanwege problemen in de huiselijke sfeer
is toch ook zo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:10 schreef Madridista het volgende:
[..]
menale problemen?
Is dat wel verstandig om te zeggen?
Straks zeggen ze dat je thuisoort in een gesticht
Zeg dat je depressief was omdat je CR niet bent.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:08 schreef Madridista het volgende:
Shit. Ik ben op het matje groepen voor ''tegenvallende resultaten''
Het gaat om slechts 1 vak : wiskunde.
2 keer een onvoldoende gehald ervoor.
Help. Ik moet een goed excuus hebben
quote:
Er is daar helemaal niemand.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Haar tieten aan het flashen in de tinychat.
Slaat nergens op hequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:28 schreef secondewijzer het volgende:
Ik rook/blow nooit, maar k heb nu gewoon zin in een j.
Heb t wel eens gedaan boi.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Slaat nergens op he. Als je het nooit doet, hoe kan je er dan zin in hebben. Je weet het effect dan niet eens.
Dan doe je het dus niet 'nooit'.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:41 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Heb t wel eens gedaan boi.
Zekerquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:43 schreef secondewijzer het volgende:
Zie die boy bijdehand zijn dan.
K heb gewoon zin om flink te relaxen. Zo, beter verwoord?
Ga je toch zelf naar de shopquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:44 schreef secondewijzer het volgende:
Ik ken alleen niemand in de buurt die zo even een j voor me kan regelen.
Haar naam verwijst naar het zusje van Vanessa Hudgens.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Orlyquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Haar naam verwijst naar het zusjes van Vanessa Hudgens.En het meisje op haar twitter profiel woont in Californië.
Ik zag die post onder aan een pagina staan, ik ging er van uit dat het de laatste post was.quote:
En als ze dan niet meer lekker is?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zag die post onder aan een pagina staan, ik ging er van uit dat het de laatste post was.
En btw, ik ga chai echt niet dumpen hoor als ze 30 en lekker is.
Dat is een nogal hypothetische vraag.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En als ze dan niet meer lekker is?
Maar stel nou dat het niet hypothetisch is...quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is een nogal hypothetische vraag.
Dat je in je kont bent genomen door Ronaldo en daarom je huiswerk niet af hebt?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:53 schreef Madridista het volgende:
Omg. Wat zal ik ze morgen voorliegen?
Oh ja dan wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar stel nou dat het niet hypothetisch is...
Het is ook wel te krijgen, maar ik ken diegenen niet echt goed.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat woon ik ook in het weekend. Maar zelfs dan is het te krijgen
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Het t-shirt is terecht.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:57 schreef Madridista het volgende:
Ik ga zeggen dat ik geldproblemen had en dat die er nu niet meer zijn.
Wel onzin natuurlijk. Ik heb vandaag nog een broek van 149 euro gekocht
Hoe ken je daar nou gezeur van krijgenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:57 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Het is ook wel te krijgen, maar ik ken diegenen niet echt goed.
En k heb geen zin in gezeur.
Zelfs mijn riem kost meerquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:57 schreef Madridista het volgende:
Je kan beter zeggen dat je moeder is overleden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:57 schreef Madridista het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Klein dorp, waar snel gezeurd wordt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoe ken je daar nou gezeur van krijgen. Wat voor dorpje woon je
Ik stopte ze in zakjes met papier er omheen, dus ik zag ze nooit ofzo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:45 schreef Chai het volgende:
Maar Tli, ik snap het niet. Die doos was toch niet ineens leeg? Dan lagen er toch nog resten in van die anderen?
Chai legde mij net uit waar dit over ging.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik stopte ze in zakjes met papier er omheen, dus ik zag ze nooit ofzo.maar toen was ik 6 ofzo he. Nu doe ik dat niet meer.
Ik wou ze gewoon samen hebben anders werden ze eenzaam.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai legde mij net uit waar dit over ging.
Geniaal![]()
mijn pa heeft de dode hamster van mijn zus destijds gewoon meteen in de kliko gegooid.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wou ze gewoon samen hebben anders werden ze eenzaam.
Mijn vader deed dat ook bij mijn vogel toen heb ik hem er uit gevist.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef moomoo het volgende:
[..]
mijn pa heeft de dode hamster van mijn zus destijds gewoon meteen in de kliko gegooid.
Leuk manquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Netzo leuk als jij die bullshit post.
Ik dacht ik kom ook even nutteloze informatie posten waar niemand iets aan heeft en waar geen reet van waar is.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan beter zeggen dat je moeder is overleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zeiden ze toen?
Jammer weer dat er geen reet van waar is in jouw gevalquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik dacht ik kom ook even nutteloze informatie posten waar niemand iets aan heeft en waar geen reet van waar is.
Jammer dat er in jouw geval nooit iets van waar is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Madridista het volgende:
[..]
Jammer weer dat er geen reet van waar is in jouw geval
Ik hoop dat je zelf inziet dat je hier ongelooflijk faaltquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jammer dat er in jouw geval nooit iets van waar is.
Ik hoop dat je zelf inziet dat je altijd ongelooflijk faalt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:09 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zelf inziet dat je hier ongelooflijk faalt
Niemand is anders onder de indruk van je gepats hoor, met je dure kleren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:09 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zelf inziet dat je hier ongelooflijk faalt
Dat is subjectief mijn beste manquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zelf inziet dat je altijd ongelooflijk faalt.
Gelukkig dat je dat inzag.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef reetveter het volgende:
Ik hoop dat ik inzie dat ik ongelooflijk faal
Inderdaad, dat van jou is ook subjectief.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef Madridista het volgende:
[..]
Dat is subjectief mijn beste man
Je herhaalt nu alleen wat ik net zei.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad, dat van jou is ook subjectief.
Nee jij herhaalt wat ik zeg.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:12 schreef Madridista het volgende:
[..]
Je herhaalt nu alleen wat ik net zei.
Dat is niet te drinken joh.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef secondewijzer het volgende:
Ik heb een flesje Obst-Schnaps van mn stiefzusje gekregen die in Oostenrijk was geweest.
Geen idee wat het is, maar 35% klinkt goed.
Stop het in je kontgat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef secondewijzer het volgende:
Zo smaakt het alleen niet, godver
Mama neemt het even voor hem opquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
kankermuil houden nou, godverdomme
Wat is dat ultlullen?quote:
Je bedoelt zijn dochter.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef Madridista het volgende:
[..]
Mama neemt het even voor hem op
Dat is wat je goed kan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat is dat ultlullen?
Tevens, waarom kanker je niet gewoon op als je alleen komt om te patsen over je kleren en het feit dat er wijven achter je aanlopen als je vraagt of iemand 20 euro wil?
muil houden zei ik, takkejongquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef Madridista het volgende:
[..]
Mama neemt het even voor hem op
kusjequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:17 schreef reetveter het volgende:
I'm out. Deze jongen gaat vanavond wel aan de shotjes. Moi
Was er niet laatst dat je helemaal trots op je zelf was omdat er wel 20 meisjes om je heen stonden toen je ze iets aanbood?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:17 schreef Madridista het volgende:
[..]
Dat is wat je goed kan.
Dingen verzinnen.
bek houden jijquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
muil houden zei ik, takkejong
Ik bood ze niks aan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Was er niet laatst dat je helemaal trots op je zelf was omdat er wel 20 meisjes om je heen stonden toen je ze iets aanbood?
Waarom stonden ze anders om je heen? Om zich te verwonderen over hoe lelijk je bent?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:19 schreef Madridista het volgende:
[..]
bek houden jij
[..]
Ik bood ze niks aan.
eh nee.quote:
zeg jij mij nou mijn bek te houden, vuile hond. niemand zit te wachten op jouw muik posts hoor. godverdomme je smoelwerk dicht, lelijkerd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:19 schreef Madridista het volgende:
[..]
bek houden jij
[..]
Ik bood ze niks aan.
we geloven je toch niet.quote:
Dat heb ik altijd, dat meisje me nakijken. en nu?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:20 schreef Madridista het volgende:
Ik zei dat ze naar me omkeken en dat sommige van hen die ik niet eens ken een praatje kwamen maken
Jezus. Wijfquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
eh nee.
[..]
zeg jij mij nou mijn bek te houden, vuile hond. niemand zit te wachten op jouw muik posts hoor. godverdomme je smoelwerk dicht, lelijkerd.
Waarom blijf je dan op me ingaan, stuk afgekloven zeemlap die je bent.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:22 schreef Madridista het volgende:
[..]
Jezus. Wijf
Ik zit ook niet op jouw commentaar te wachten.
En je bent zelf lelijk
Blondje. Jij begint nog altijdquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan op me ingaan, stuk afgekloven zeemlap die je bent.
LOL, zit je aan de crack? Als er iemand lelijk is ben jij het wel, ransuil.
Zit je niet stiekem met lamon te msnen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:24 schreef Mozy het volgende:
Dit stuurt een meisje mij over seks met haar vriend![]()
[ afbeelding ]
Nee, met een meisje van 16.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:25 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Zit je niet stiekem met lamon te msnen?
dus... overal behalve waar het hoort, eigenlijk?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:24 schreef Mozy het volgende:
Dit stuurt een meisje mij over seks met haar vriend![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan op me ingaan, stuk afgekloven zeemlap die je bent.
LOL, zit je aan de crack? Als er iemand lelijk is ben jij het wel, ransuil.
Jij blijf happen hoor, couscoussnuiver.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:25 schreef Madridista het volgende:
[..]
Blondje. Jij begint nog altijd
Ik wil je helemaal niet kwetsen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
Trouwens. komt hij met "blondje". Well that fucking hurts man.
Heb je nou typekanker omdat je zit te ragen of omdat je niks meer kan zien door de tranen die ik je laat produceren?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:27 schreef Madridista het volgende:
WD. Je hoeft niet meteen te schelden.
Ik vind je lelijk ja. Maar er zullen ongetwjfeld (veel) jongens zijn die je el leuk vinden
OH SNAP ZEI IE BLONDJE. WD GAAT HET WEL MET JE NA DIT HEFTIGE SCHELWOORD WAT JIJ GEWOON ZOMAAR NAAR JE HOOFD KRIJGT GEWORPEN.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
Trouwens. komt hij met "blondje". Well that fucking hurts man.
Je bevestigd mijn gedachten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je nou typekanker omdat je zit te ragen of omdat je niks meer kan zien door de tranen die ik je laat produceren?
Je moeder is een hoer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef Madridista het volgende:
[..]
Je bevestigd mijn gedachten.![]()
Je bent erop uit om mij een beetje te sarren. haha. Keep trying
Sarren? haha. Wijf..quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:29 schreef wolvendagen het volgende:
Marokkanen die nu op internet meisjes gaan proberen te zieken. LOL. Real life worden jullie ervoor opgepakt, internet falen jullie omdat meisjes meer internetkennis hebben.
even geen goede comeback.quote:
WD 1 - 0 Marokkanenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:32 schreef Madridista het volgende:
[..]
even geen goede comeback.
Maar ik wil toch niet verder met jou praten. geen zin.
Dus opkankeren
Nee, ik ben een Nederlander. Jeweetwel, zo'n lange brede gespierde vent.quote:
Als het geen Marokkaan of neger zou zijn, vrij normaal.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef secondewijzer het volgende:
Wolvendagen. Stel, iemand wilt kledingadvies en vraagt midden in de winkelstraat of je wilt helpen met shoppen, hoe zou je reageren.
ik ben langer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, ik ben een Nederlander. Jeweetwel, zo'n lange brede gespierde vent.
Precies wat ik dacht.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:34 schreef Mozy het volgende:
Geen wonder dat je je broek zo belangrijk vind dat je even de prijs ervan hier komt vermelden.Nu snap ik het allemaal.
Ja maar zou je met m mee een winkel in gaan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als het geen Marokkaan of neger zou zijn, vrij normaal.
Mijn overwinning.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:34 schreef Madridista het volgende:
?
[..]
ho ho.
Je faalt gewoon de hele tijd.
Dus waar komt die 1 vandaan
Mits sexy.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:36 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ja maar zou je met m mee een winkel in gaan?
Wat je wil. ?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn overwinning.
Jij kan het duidelijk niet meer aan, braakbal.
De combinatie van smileys, onnodige interpunctie en een fout in je zin geven aan dat je er niet mee om kan gaan.quote:
Nigga please wat maakt het uit wie langer isquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
haha.
Kijk jongens hij denkt dat hij langer dan mij is wat een kneus.
Nigga please wat maakt het uit dat jij de 2de helft gaat kijken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nigga please wat maakt het uit wie langer is.
Ik vraag niet aan mensen om kledingadvies dus dat scheeltquote:
Vraag mij eens om kledingadvies. Nu. Do it.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik vraag niet aan mensen om kledingadvies dus dat scheelt. Dat is wel een lame ass versiertruc tho. Nooit geweten dat die zou werken
Ze is dood.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:40 schreef Dqod het volgende:
WD wat was er nou met je degoe als ik vragen mag? Ik heb niet alles nagelezen
Enige reden dat mannen dat doen is als versiertruc. Dus nee, ik vraag het niet. Dat mogen anderen bij je doen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vraag mij eens om kledingadvies. Nu. Do it.
T valt wel, maar niet mee u_uquote:
Aiii okquote:
quote:
Rotjong. Ik wilde zeggen: "Jouw kleding zou leuk staan als het bij mij op de vloer lag."quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Enige reden dat mannen dat doen is als versiertruc. Dus nee, ik vraag het niet. Dat mogen anderen bij je doen.
Merci.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
T valt wel, maar niet mee u_u
[..]
Aiii okBohh gecondoleerd
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |